Klagetråd

Har hele tia tenkt at æ ikke har vært kvalm pga graviditeten.. men må nok bare innrømme at grunnen til at æ e kvalm på kvelden e nettopp den grunnen. E ikke så ille hele tia men akkurat nu va d skikkelig slitsomt.. godt å lægge sæ i sænga klokka halv 8 på en fredag liksom [emoji14]

Jeg er så kvalm! Jeg kommer meg ikke ut av senga og orker ikke tanken på å spise og drikke. Det er dugnad i nabolaget idag og en fest jeg absolutt bør gå på ikveld, men jeg kjenner det spøker for begge deler. Har tatt postafen og ligger helt stille og hååååper det virker etterhvert.

Jeg er så kvalm! Jeg kommer meg ikke ut av senga og orker ikke tanken på å spise og drikke. Det er dugnad i nabolaget idag og en fest jeg absolutt bør gå på ikveld, men jeg kjenner det spøker for begge deler. Har tatt postafen og ligger helt stille og hååååper det virker etterhvert.

Huffa [emoji17]
Håpe formen din blir bedre.

Klager over at jeg har en katt som på død og liv skulle holde meg våken i natt, og en samboer som drev å dytta meg ut av senga i natt :( og i tillegg skulle jeg begynne på jobb 8.00, og ikke nok med det, jeg var sykt kvalm i dag tidlig :(

Må klage. Er så sliten av forbanna kollegaer som ikke rydder etter seg. Kjøleskapet vårt har 5 åpna pakker av hver pålegg. Går det ikke Ann å spise opp en før man åpner en annen. Er umulig for meg å passe på om det er ferskt. Sint
Ikke hjelper det når jeg har fått bekkensmerter allerede og måtte hjem fra jobb i dag for det var for vondt å stå gå og sitte... ikke en god lørdag.. .

Forbanna på mannen som ikke syntes det var en god idé å henge opp noen glass for organisering av småting i garasjen nå, fordi det kan være vi ikke vil ha dem akkurat der om noen års tid! Jeg har samla glass i 2 uker og var klar til å henge opp nå! Det var den "kosekvelden", vil ikke være i samme rom engang nå....

Dårlig i hele dag.. Men nå i kveld er alt bra.
Blir jo nervøs av det [emoji33]

Skikkelig lite energi i hele dag. Slapp å kvalm om hverandre. [emoji17]

Tok av korken på en ny eplejuice og så var forseglingen under allerede fjernet! Måtte tømme ut hele greia for sikkerhets skyld...

Tok av korken på en ny eplejuice og så var forseglingen under allerede fjernet! Måtte tømme ut hele greia for sikkerhets skyld...

Vi har eplejuice der det er ny forsegling. Den er i korken, og har ikke noe annet under. Det stod på kartongen at forseglingen var ny. Sjekket det? :-) PS sniker fra mai :p

All juicen vi har kjøpt hvert fall de siste to årene har vært sånn, forseglingen brytes idet du åpner korken.

Jeg hoster og hoster. Fjerde natta nå med elendig søvn. Det eneste som virker på meg er Cosylan og Zyx. Men det kan jeg ikke bruke nå. Vanlig hostesaft fungerer ikke. Jeg drikker honningmelk med ingefær hver kveld. Men jeg bruker mindre ingefær enn ellers, siden det muligens kan være skadelig i store mengder. Jeg prøvde CuraMed hoste og hals, men måtte spytte den ut igjen da jeg leste bak på pakken at gravide ikke skal bruke den.

Noen som har hostelindrende tips?

Jeg hoster og hoster. Fjerde natta nå med elendig søvn. Det eneste som virker på meg er Cosylan og Zyx. Men det kan jeg ikke bruke nå. Vanlig hostesaft fungerer ikke. Jeg drikker honningmelk med ingefær hver kveld. Men jeg bruker mindre ingefær enn ellers, siden det muligens kan være skadelig i store mengder. Jeg prøvde CuraMed hoste og hals, men måtte spytte den ut igjen da jeg leste bak på pakken at gravide ikke skal bruke den.

Noen som har hostelindrende tips?

Det hær e latterlig enkelt.
Del el løk i to eller 4 å legg på nattbordet ditt. Lindrer fort, fritt for farlige stoffer å ikke minst billig.

Det hær e latterlig enkelt.
Del el løk i to eller 4 å legg på nattbordet ditt. Lindrer fort, fritt for farlige stoffer å ikke minst billig.
Takk :)
Det har jeg aldri hørt om før, men finner mye når jeg googler det nå. Er skeptisk til at det kan hjelpe mot seig slimhoste, men skal absolutt prøve. Skal prøve alt som kan hjelpe!

Takk :)
Det har jeg aldri hørt om før, men finner mye når jeg googler det nå. Er skeptisk til at det kan hjelpe mot seig slimhoste, men skal absolutt prøve. Skal prøve alt som kan hjelpe!

E anbefalt til baby å. Men da ska en halv løk i ei skål m vann under senga. Æ sjøl brukt en halv løk delt i 4 å slutta å host (slimhoste) etter nånn minutter bare. Prøvd det først v å sett skåla vedsidenav mæ i sofa'n.
Å kan si at dey e sykt mange som blir positivt overaska. Æ sjøl så det på ei stor fb gruppe dær det ble anbefalt til barn.

Jeg klager over uggen mage og masse luft i magen! Magen jobber og jobber og jeg må akutt på do.. må også tisse hele tiden, pleier ikke å være så mye som kommer men det føles ut som jeg tisser meg ut veldig ofte. Er også kvalm hele dagen og enkelte ganger svimmel. Craver egentlig bare mat og chips men når jeg først begynner så vil jeg ikke ha likevel [emoji85]

Klagetråd [emoji1316]

Da vil jeg klage på insane kvalme hvor jeg ikke holder på noe å sliter med å få i meg mat, og oppå der så har jeg fått betennelse i en visdomstann!! Så nå får jeg i alle fall ikke i meg mat.. får jo ikke til å gape en gang [emoji24][emoji24][emoji23]

Influensa [emoji40].. Lite gøy når man helst ikke kan ta no særlig paracet eller noen form for hostemidler og hele nettene går med hosting.. Blæææ [emoji40][emoji40] Er jo aldri syk, tydelig er kroppen litt mer utsatt nå med en spire i magen..

Back
Topp