Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husk å drikke konstant masse , for å rense urinblæren mest mulig. Og anbefaler å ta tranebær ekstrakt kapsler daglig som selges på apoteket for å forhindre at den kommer tilbake.Er så lei av urinveisinfeksjon! Er allerede på andre runde med antibiotika![]()
Tusen takk for tips! Føler jeg drikker mye vann, men skal kjøpe tranebærkapsler.. funker de like bra som ren juice??Husk å drikke konstant masse , for å rense urinblæren mest mulig. Og anbefaler å ta tranebær ekstrakt kapsler daglig som selges på apoteket for å forhindre at den kommer tilbake.
Så braTusen takk for tips! Føler jeg drikker mye vann, men skal kjøpe tranebærkapsler.. funker de like bra som ren juice??
For å være ærlig så syns æ d ikke e noe artig å være gravid for d meste av tiden.. Har ingen samboer å dele gleden med, føler mæ konstant uggen, e ofte sliten etter jobb og æ ofte på gråten hele tia. Og kroppen min endres te det større og ingen klær passer ettersom æ e ganske stor fra før av
De få gangene æ endelig finn noe å glede mæ over så får æ alltid en komentar tebake, som når æ endelig fant en vogn æ ønsker mæ, så får æ komentaren koffer kjøper æ ikke en brukt eller koffer kjøper æ ikke en som er mye billigere. Den vogna æ ønsker mæ e ganske dyr, men den har alt æ ser etter i en vogn og d e en av 2 ting æ garantert skal ha nytt.
Æ e lærling, bynte i sept, ble gravid med uhell og æ blir aleina. nåt som sitt igjen med første samtalen med sjefen va at ho va skuffa at ho ik fikk vite først(noe æ skjønner) og ho lurte på om æ hadde lurt barnefaren. og hver gang æ snakker med sjefen om noe så e d at æ må ha hjelp te henting av ungen i bhg, d blir lange dager på jobb ettersom æ e lærling, ho tenker ikke å rettelegge nokka særlig ang jobb tia, og d høres ut som foreldrene mine ska gjøre alt med henting av ungen og passe ungen hele tia.
Må også ha ny leilighet og her æ bor så e leilighetsmarkede svindyrt og med inntekten æ har så e d ikke mye å rutte med.
og mange tenker sikker, ink meg sjøl, koffer tok æ ik abort noe som barnefaren ønsket, ettersom æ e lærling,har litt for dårlig økonomi og blir alenemor.
uff, den ble litt rotete.. men måtte bare få det uthar en sånn dag i dag....
Nydelig skrevet!Kjære deg [emoji4] Det ordner seg [emoji173]️
Jeg er student, alenemor til to i fra før av, lite støtte rundt meg, og kjæresten min/barnefar bor i et annet land og har ikke oppholdstillatelse her i Norge.
Og det kommer til å gå fint[emoji4] Og det vil det for deg også!
Jeg var også alene i forrige svangerskap fordi eksen min ikke ville ha flere barn og gikk (jeg var egentlig glad for å bli kvitt han [emoji12]).
Sender deg en stor klem fordi jeg vet at det er tøft å gå gjennom et svangerskap alene, men barnet er så verdt det og du kommer aldri til å angre på valget ditt [emoji173]️[emoji173]️