Klagetråd

Uke 12+0 å kvalmen blir bare værre og værre. Når skal det gi seg? Jeg er rimelig lei!
 
Savner energien min! Den tiden da jeg stod opp tidlig og gikk på lange gode turer med hundene før kveldsvakt... nå har jeg bare dårlig samvittihet ovenfor dem [emoji29]
 
Au! Jeg sliter sånn med migrene nå :'( smerten holder meg våken, og er ganske uutholdelig :(
 
Åååh, i dag merker jeg at hormonene og gravidhjernen har slått inn! Jeg er sååå sint. På alt. Det virker som hele universet er ute etter å terge meg. Særlig teknologien. Her sitter jeg og skal bare søke opp et ynkelig lite ord i nettordboka. Det enkleste Internett kan gjøre. Men NEIDA, bruk føkkings 5 minutter på å slå opp ordet "eple" liksom. Man trenger kanskje ikke å være gravid for å bli irritert for sånne ting, men kjenner at det er ganske ille nå. Må helt seriøst bruke energi på å ikke kaste pcen i gulvet! I tillegg funker ikke hjernen min helt. Jeg er student, og i dag oppdaget jeg at jeg rett og slett har glemt enkelte metoder jeg har brukt når jeg skal løse oppgaver. Nesten som å glemme hvordan man sykler. Det er skikkelig creepy! Hadde håpt at jeg heller ble sånn at jeg legger brillene i kjøleskapet eller noe :p

Sånn. Rant over.
 
Klager over soppinfeksjon... :(((
Og jeg har blitt veldig glemsk, jeg gikk 3 ganger til kjøkkenet for å hente noe derfra, og hver gang jeg kom dit, så glemte jeg hvorfor jeg var der og hva det var jeg skulle der)))
 
Er så lei av urinveisinfeksjon! Er allerede på andre runde med antibiotika:arghh:
Husk å drikke konstant masse , for å rense urinblæren mest mulig. Og anbefaler å ta tranebær ekstrakt kapsler daglig som selges på apoteket for å forhindre at den kommer tilbake.
 
Er lei meg for hvor vondt og hvor mye korsrygg og bekkenet hemmer meg. Det er min klagestatus for dagen.
 
Husk å drikke konstant masse , for å rense urinblæren mest mulig. Og anbefaler å ta tranebær ekstrakt kapsler daglig som selges på apoteket for å forhindre at den kommer tilbake.