Klagetråd

Uke 12+0 å kvalmen blir bare værre og værre. Når skal det gi seg? Jeg er rimelig lei!
 
Savner energien min! Den tiden da jeg stod opp tidlig og gikk på lange gode turer med hundene før kveldsvakt... nå har jeg bare dårlig samvittihet ovenfor dem [emoji29]
 
Au! Jeg sliter sånn med migrene nå :'( smerten holder meg våken, og er ganske uutholdelig :(
 
Åååh, i dag merker jeg at hormonene og gravidhjernen har slått inn! Jeg er sååå sint. På alt. Det virker som hele universet er ute etter å terge meg. Særlig teknologien. Her sitter jeg og skal bare søke opp et ynkelig lite ord i nettordboka. Det enkleste Internett kan gjøre. Men NEIDA, bruk føkkings 5 minutter på å slå opp ordet "eple" liksom. Man trenger kanskje ikke å være gravid for å bli irritert for sånne ting, men kjenner at det er ganske ille nå. Må helt seriøst bruke energi på å ikke kaste pcen i gulvet! I tillegg funker ikke hjernen min helt. Jeg er student, og i dag oppdaget jeg at jeg rett og slett har glemt enkelte metoder jeg har brukt når jeg skal løse oppgaver. Nesten som å glemme hvordan man sykler. Det er skikkelig creepy! Hadde håpt at jeg heller ble sånn at jeg legger brillene i kjøleskapet eller noe :p

Sånn. Rant over.
 
Klager over soppinfeksjon... :(((
Og jeg har blitt veldig glemsk, jeg gikk 3 ganger til kjøkkenet for å hente noe derfra, og hver gang jeg kom dit, så glemte jeg hvorfor jeg var der og hva det var jeg skulle der)))
 
Er så lei av urinveisinfeksjon! Er allerede på andre runde med antibiotika:arghh:
Husk å drikke konstant masse , for å rense urinblæren mest mulig. Og anbefaler å ta tranebær ekstrakt kapsler daglig som selges på apoteket for å forhindre at den kommer tilbake.
 
Er lei meg for hvor vondt og hvor mye korsrygg og bekkenet hemmer meg. Det er min klagestatus for dagen.
 
Husk å drikke konstant masse , for å rense urinblæren mest mulig. Og anbefaler å ta tranebær ekstrakt kapsler daglig som selges på apoteket for å forhindre at den kommer tilbake.
Tusen takk for tips! Føler jeg drikker mye vann, men skal kjøpe tranebærkapsler.. funker de like bra som ren juice??
 
Tusen takk for tips! Føler jeg drikker mye vann, men skal kjøpe tranebærkapsler.. funker de like bra som ren juice??
Så bra:)) Ja, de kapslene er mye bedre fordi man slipper all sukkeret som er i juicen og de er mer konsentrerte, og sterkere, da det er mer bær inne i kapslene ))
 
Kvalm, trøtt og bekken som verker, allerede utslitt av å være gravid og ikke kommet til uke 18 engang, kjekt! :p
 
For å være ærlig så syns æ d ikke e noe artig å være gravid for d meste av tiden.. Har ingen samboer å dele gleden med, føler mæ konstant uggen, e ofte sliten etter jobb og æ ofte på gråten hele tia. Og kroppen min endres te det større og ingen klær passer ettersom æ e ganske stor fra før av:(
De få gangene æ endelig finn noe å glede mæ over så får æ alltid en komentar tebake, som når æ endelig fant en vogn æ ønsker mæ, så får æ komentaren koffer kjøper æ ikke en brukt eller koffer kjøper æ ikke en som er mye billigere. Den vogna æ ønsker mæ e ganske dyr, men den har alt æ ser etter i en vogn og d e en av 2 ting æ garantert skal ha nytt.

Æ e lærling, bynte i sept, ble gravid med uhell og æ blir aleina. nåt som sitt igjen med første samtalen med sjefen va at ho va skuffa at ho ik fikk vite først(noe æ skjønner) og ho lurte på om æ hadde lurt barnefaren. og hver gang æ snakker med sjefen om noe så e d at æ må ha hjelp te henting av ungen i bhg, d blir lange dager på jobb ettersom æ e lærling, ho tenker ikke å rettelegge nokka særlig ang jobb tia, og d høres ut som foreldrene mine ska gjøre alt med henting av ungen og passe ungen hele tia.
Må også ha ny leilighet og her æ bor så e leilighetsmarkede svindyrt og med inntekten æ har så e d ikke mye å rutte med.
og mange tenker sikker, ink meg sjøl, koffer tok æ ik abort noe som barnefaren ønsket, ettersom æ e lærling,har litt for dårlig økonomi og blir alenemor.

uff, den ble litt rotete.. men måtte bare få det ut:( har en sånn dag i dag....
 
For å være ærlig så syns æ d ikke e noe artig å være gravid for d meste av tiden.. Har ingen samboer å dele gleden med, føler mæ konstant uggen, e ofte sliten etter jobb og æ ofte på gråten hele tia. Og kroppen min endres te det større og ingen klær passer ettersom æ e ganske stor fra før av:(
De få gangene æ endelig finn noe å glede mæ over så får æ alltid en komentar tebake, som når æ endelig fant en vogn æ ønsker mæ, så får æ komentaren koffer kjøper æ ikke en brukt eller koffer kjøper æ ikke en som er mye billigere. Den vogna æ ønsker mæ e ganske dyr, men den har alt æ ser etter i en vogn og d e en av 2 ting æ garantert skal ha nytt.

Æ e lærling, bynte i sept, ble gravid med uhell og æ blir aleina. nåt som sitt igjen med første samtalen med sjefen va at ho va skuffa at ho ik fikk vite først(noe æ skjønner) og ho lurte på om æ hadde lurt barnefaren. og hver gang æ snakker med sjefen om noe så e d at æ må ha hjelp te henting av ungen i bhg, d blir lange dager på jobb ettersom æ e lærling, ho tenker ikke å rettelegge nokka særlig ang jobb tia, og d høres ut som foreldrene mine ska gjøre alt med henting av ungen og passe ungen hele tia.
Må også ha ny leilighet og her æ bor så e leilighetsmarkede svindyrt og med inntekten æ har så e d ikke mye å rutte med.
og mange tenker sikker, ink meg sjøl, koffer tok æ ik abort noe som barnefaren ønsket, ettersom æ e lærling,har litt for dårlig økonomi og blir alenemor.

uff, den ble litt rotete.. men måtte bare få det ut:( har en sånn dag i dag....


Kjære deg [emoji4] Det ordner seg [emoji173]️
Jeg er student, alenemor til to i fra før av, lite støtte rundt meg, og kjæresten min/barnefar bor i et annet land og har ikke oppholdstillatelse her i Norge.
Og det kommer til å gå fint[emoji4] Og det vil det for deg også!
Jeg var også alene i forrige svangerskap fordi eksen min ikke ville ha flere barn og gikk (jeg var egentlig glad for å bli kvitt han [emoji12]).

Sender deg en stor klem fordi jeg vet at det er tøft å gå gjennom et svangerskap alene, men barnet er så verdt det og du kommer aldri til å angre på valget ditt [emoji173]️[emoji173]️
 
Kjære deg [emoji4] Det ordner seg [emoji173]️
Jeg er student, alenemor til to i fra før av, lite støtte rundt meg, og kjæresten min/barnefar bor i et annet land og har ikke oppholdstillatelse her i Norge.
Og det kommer til å gå fint[emoji4] Og det vil det for deg også!
Jeg var også alene i forrige svangerskap fordi eksen min ikke ville ha flere barn og gikk (jeg var egentlig glad for å bli kvitt han [emoji12]).

Sender deg en stor klem fordi jeg vet at det er tøft å gå gjennom et svangerskap alene, men barnet er så verdt det og du kommer aldri til å angre på valget ditt [emoji173]️[emoji173]️
Nydelig skrevet!

Jepp!! Alt kommer til å ordne seg...uansett hvordan og hva andre tenker, er det ditt liv og du er ansvarlig for din tankegang og hvordan du vil takle utfordringene/gledene[emoji3] ting kan være tøft; men DU vet hva som er riktig for deg og ditt barn, og du har somregel rett [emoji3][emoji3] sender deg en god klem[emoji173][emoji173]

#don't worry; be happy#[emoji3][emoji11]
 
Back
Topp