Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Feber på ukesvis er vel ikke akkurat vanlig ikke av svangerskaps-relaterte grunner iallefall. Men av hormonene og økt blodvolum kan man jo føle seg varm3 svangerskap, aldri vært så dårlig form før..
Føles som evigvarende influensa, hodepine, svimmel, feber, frysninger, konstant kvalm og kunne virkelig sovet 24/7...
Er dette vanlig? Noen andre som har det sånn?
Kom gradvis i uke 5-6...
Feber på ukesvis er vel ikke akkurat vanlig ikke av svangerskaps-relaterte grunner iallefall. Men av hormonene og økt blodvolum kan man jo føle seg varm
Fryser veldig jeg også , ligger og med 2 dyner så det er vist ett vanlig symptom kroppens temperatur har økt,og den jobber for å holde varmen oppe dette mener jeg å huske skal gå åver etterhvert så det kan være helt uskyldigNå har jeg ikke målt temp da, er vel mer en feberfølelse kanskje?
Men jeg fryser og har frysninger døgnet rundt.
Og ikke fordi det er kaldt..
Sover med 2 termodyner og hutrer og fryser..
Fryser veldig jeg også , ligger og med 2 dyner så det er vist ett vanlig symptom kroppens temperatur har økt,og den jobber for å holde varmen oppe dette mener jeg å huske skal gå åver etterhvert så det kan være helt uskyldig
Synd ar du føler det sånn Håper det blir bedre snart så du kan glede deg over det som skjer <3 Det er ingen som snakker over hvor grusomt plagene kan være.. Alle snakker om den flotte gløden... Den har jeg til gode å se ihvertfall
Hadde et par uker der jeg følte det samme. Var på tul og så et bankende hjerte, og da kom gleden. Nå er formen blitt bedre den siste uken, så hold utJeg er så forbaska lei!
Klarer ikke å se at det skal komme noe godt ut av dette i det heletatt :/
Hadde et par uker der jeg følte det samme. Var på tul og så et bankende hjerte, og da kom gleden. Nå er formen blitt bedre den siste uken, så hold ut
Jeg aner ikke. Jeg sliter med det samme. Det jeg gjør er å spise mindre porsjoner å prøver å ignorere kvalmen. For jeg tenker at å ikke spise vil være ille langsiktig. Unngår fet mat. Spiser stekt kylling og ris. Det funker bra herJeg får ikke i meg mat! Og er ikke kvalm heller, men når jeg prøver å spise så blir jeg dødskvalm helt plutselig.. hva skal jeg gjøre???