Klagetråd

3 svangerskap, aldri vært så dårlig form før..
Føles som evigvarende influensa, hodepine, svimmel, feber, frysninger, konstant kvalm og kunne virkelig sovet 24/7...
Er dette vanlig? Noen andre som har det sånn?
Kom gradvis i uke 5-6... :(
 
3 svangerskap, aldri vært så dårlig form før..
Føles som evigvarende influensa, hodepine, svimmel, feber, frysninger, konstant kvalm og kunne virkelig sovet 24/7...
Er dette vanlig? Noen andre som har det sånn?
Kom gradvis i uke 5-6... :(
Feber på ukesvis er vel ikke akkurat vanlig:) ikke av svangerskaps-relaterte grunner iallefall. Men av hormonene og økt blodvolum kan man jo føle seg varm:)
 
Feber på ukesvis er vel ikke akkurat vanlig:) ikke av svangerskaps-relaterte grunner iallefall. Men av hormonene og økt blodvolum kan man jo føle seg varm:)

Nå har jeg ikke målt temp da, er vel mer en feberfølelse kanskje? :happy7
Men jeg fryser og har frysninger døgnet rundt.
Og ikke fordi det er kaldt..
Sover med 2 termodyner og hutrer og fryser..:dontknow
 
Nå har jeg ikke målt temp da, er vel mer en feberfølelse kanskje? :happy7
Men jeg fryser og har frysninger døgnet rundt.
Og ikke fordi det er kaldt..
Sover med 2 termodyner og hutrer og fryser..:dontknow
Fryser veldig jeg også , ligger og med 2 dyner :) så det er vist ett vanlig symptom:) kroppens temperatur har økt,og den jobber for å holde varmen oppe :) dette mener jeg å huske skal gå åver etterhvert:) så det kan være helt uskyldig:)
 
Fryser veldig jeg også , ligger og med 2 dyner :) så det er vist ett vanlig symptom:) kroppens temperatur har økt,og den jobber for å holde varmen oppe :) dette mener jeg å huske skal gå åver etterhvert:) så det kan være helt uskyldig:)

Teller ned til uke 12-13 og håper det gir seg da:happy:
 
Synd ar du føler det sånn :( Håper det blir bedre snart så du kan glede deg over det som skjer <3 Det er ingen som snakker over hvor grusomt plagene kan være.. Alle snakker om den flotte gløden... Den har jeg til gode å se ihvertfall :p

Håper det går over når kvalmen går over :) at jeg da kan glede meg over graviditeten :)

Vurderer å høre med legen om det er mulig å få en ultralyd, hatt småblødninger over et par dager og kjenner på en grusom frykt for ma plutselig.
 
Jeg er så forbaska lei!
Klarer ikke å se at det skal komme noe godt ut av dette i det heletatt :/
Hadde et par uker der jeg følte det samme. Var på tul og så et bankende hjerte, og da kom gleden. Nå er formen blitt bedre den siste uken, så hold ut:Heartred
 
Jeg er så kvaaaalm!! Jeg føler meg helt ubrukelig og orker ingenting! Også begynner jeg å grine av ingenting, begynner å grine nå av å skrive at jeg griner:p det går jo ikke ann!! Har dårlig samvittighet ovenfor frøkna på 2 som har en ubrukelig mamma(griner litt av det også) og for mannen som gjør en masse for meg, som har en ubrukelig kjærring akkurat nå:p skjønner ikke at det kan være så stor forskjell på svangerskap!?!? Mitt forrige og første svangerskap var liksom ikkenoe i starten, kjennes som om jeg får igjen for alt jeg ikke hadde da!! Enten så er der flere eller så er det gutt!!! Blææææ dagens utblåsning( griner litt av det også!) ;)
 
Hadde et par uker der jeg følte det samme. Var på tul og så et bankende hjerte, og da kom gleden. Nå er formen blitt bedre den siste uken, så hold ut:Heartred

Jeg var på tidlig ul forrige lørdag :) men blitt dårligere etter det med influensa og blødninger on top [emoji31]
 
Jeg får ikke i meg mat! Og er ikke kvalm heller, men når jeg prøver å spise så blir jeg dødskvalm helt plutselig.. hva skal jeg gjøre???
 
Jeg får ikke i meg mat! Og er ikke kvalm heller, men når jeg prøver å spise så blir jeg dødskvalm helt plutselig.. hva skal jeg gjøre???
Jeg aner ikke. Jeg sliter med det samme. Det jeg gjør er å spise mindre porsjoner å prøver å ignorere kvalmen. For jeg tenker at å ikke spise vil være ille langsiktig. Unngår fet mat. Spiser stekt kylling og ris. Det funker bra her
 
Såå lei av å ikke vite hvordan vei dette går... sliter max på irritasjonspluggene... skulle vært obligatorisk med både tidlig og sen ul... :arghh:
 
Har ikke vært kvalm i noen spesiell grad frem til nå- 8+2. Kom til varmere strøk i går- og har mistet totalt smaken på mat! Alt lukter og ser ekkelt ut! Skulle nesten ønske jeg var hjemme i den kalde luften hvor keg ble mye bedre av å være litt ute.... ikke blir jeg brun heller *ler over egen syting*
 
Åh. Plutselig ikke kvalm i det hele tatt. Vet at jeg burde nok bare vært glad og takknemlig for kvalmefrie dager, men blir jo bekymret da..
 
Når man endelig føler forma er bedre... så får man et skikkelig slag i trynet igjen og blir eeenda værre :((
 
Har så vonde pupper at det å gå i trapper gjør vondt! Har ikke hatt en hel natt søvn på uker- og det virker som det bare blir værre [emoji85]
 
Vært veldig kvalm siden slutten av uke 6 og er uke 9+3 nå, kaster opp/brekker meg flere ganger om dagen (kastet opp litt blod 2ganger løpet av noen få timer igår, mest sannsynlig rift i spiserøret) slapp og null energi. Ligger og halv sover så og si hele dagen, små svimmel innimellom... Matlysten er på bånn! Får i meg ca 2 pizza biter per dag og litt eple juice... Gleder meg til kvalmen gir seg!
 
Når den urene huden begynte å bli bedre.. så kom jammen et lass med nye kviser frem.. har aldri hatt mye kviser, og nå bare fosser det over :(
 
når man trodde kvalmen og spyinga hadde gidd sæ, så tilbringer man kvelden og morran over doe:meh:
 
Back
Topp