Klagetråd

Skulle gitt hva som helst for å fungere i hverdagen. Jeg er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kaster ikke opp så vet ikke om jeg får noe hjelp av en lege? Jeg ligger på sofaen fra jeg står opp til jeg legger meg og bare griner fordi jeg er så kvalm :( har lyst til å hoppe frem i tid til juli når jeg er ferdig. Aldri følt meg så syk noen gang :(
Jeg kastet ikke opp; men konstant kvalm å slet med å fungere...Gikk til legen å fikk kvalmestillende; så er mulig å få hjelp!:) bare få deg time;så blir det bedre:)lykke til❤❤
 
Jeg kastet ikke opp; men konstant kvalm å slet med å fungere...Gikk til legen å fikk kvalmestillende; så er mulig å få hjelp!:) bare få deg time;så blir det bedre:)lykke til❤❤
Da får jeg ta meg en tur til legen denne uka! Eneste måten jeg klarer å fungere litt er om jeg spiser så mye at jeg er helt stapp full av mat Hahaha ;p men det er jo ikke noe behagelig det heller :( håper virkelig det her går over i uke 12. Klarer ikke ni mnd :(
 
Sku ønske dagen i dag kunne ha vært over nu... vanligvis så spyr æ ik på morran, men i dag rett før æ sku spis frokost så mått æ, å da kom d bare veske, syns d e verre en å kaste opp mat. å i hele dag på jobb så va æ trøtt, kvalm, litt svimmel og had hodepine. og æ mått spy en gang te på jobb før æ dro hjem, kom bare veske, had også en del smerter i magen, som om nån sto å trødde på den:( å nu ligg æ med den forbannade hodepinen:(:(
Kan ik bebien komme med storken? hadde passa mæ veldig fint akkurat nu..
 
Sku ønske dagen i dag kunne ha vært over nu... vanligvis så spyr æ ik på morran, men i dag rett før æ sku spis frokost så mått æ, å da kom d bare veske, syns d e verre en å kaste opp mat. å i hele dag på jobb så va æ trøtt, kvalm, litt svimmel og had hodepine. og æ mått spy en gang te på jobb før æ dro hjem, kom bare veske, had også en del smerter i magen, som om nån sto å trødde på den:( å nu ligg æ med den forbannade hodepinen:(:(
Kan ik bebien komme med storken? hadde passa mæ veldig fint akkurat nu..
Hehe...storken hadde fungert for veldig mange som sliter ja;);)
 
Går rundt og er konstant kvalm. Litt før jeg begynner å bli sulten blir kvalmen brått mye verre.. -jeg prøver å få i meg mat i håp om å bli bedre, men neida. Blir ikke noe bedre av det.. :( på lørdag som var fikk jeg en time våken uten å være kvalm, klokka 22.30 følte jeg meg som "normal". Men så måtte jeg jo legge meg da..
Dette tar jammen på!
 
Her har hele huset hatt spysyken I helgen. Det brakte frem minner fra forrige svangerskap hvor jeg var kvalm, kastet opp og var sykemeldt nesten hele svangerskapet:grumpy:. I tillegg har jeg fått urinveisinnfeksjon så må vel en tur til legen:(
 
Jeg har ikke noen bukser som passer lenger :-/ Alt strammer å er ubehagelig! :hungover::wideyed:
 
Klager over snø, vind, regn, slaps og håpløst og kjøre barnevogn!!! Svett kan du si :p Gikk å banna for meg selv :p
 
Trøtt og trøtt og trøtt og trøtt :(
Begynner å gjespe når jeg legger kiddo kl 19.30, legger meg rundt 21, og sover dønn til klokka ringer kl 6. Forferdelig å begynne på jobb kl 7 :(
 
Klager over omgangs-syken.... 9 timer med oppkast hvert 10-ende minutt... giiii meg styrke..... :smiley-angelic001
 
Føler det stinker hvitløk i hele huset, uansett hvor jeg går, men vi har ikke spist hvitløk! Æsj! :(
 
Er så kvalm i kveld, også har jeg så vondt i puppene...helt grusomt å ta av bh'n :/
 
Jeg er så forbaska lei!
Klarer ikke å se at det skal komme noe godt ut av dette i det heletatt :/

Synd ar du føler det sånn :( Håper det blir bedre snart så du kan glede deg over det som skjer <3 Det er ingen som snakker over hvor grusomt plagene kan være.. Alle snakker om den flotte gløden... Den har jeg til gode å se ihvertfall :p
 
Jeg er 9+5 i dag og kvalmen har truffet meg som en bulldozer, fy flate.. konstant småsvimmel og blir kvalm av å spise. dersom jeg ikke spiser blir jeg sur og supwrhormonell, og jeg har i tillegg arbeidshelg så blir ikke mye avslapping på meg :p har vært i helt fin form til nå så dette var litt kjipt :p
 
Lei av å være trøtt og uggen, lei av å ha denne hemmeligheten! Og alt uten å vite om vi får noe godt utav det...
 
Back
Topp