Klagetråd

Veeeeel... skal jeg gå litt i meg selv, så er det vel helst jeg som er problemet ;) Har et temperament uten like og stakkers mannen som til stadighet får høre hvor ubrukelig han er ;) Men til mitt forsvar har vi en på 14 mnd som nekter å sove i sin egen seng og har en mann som nettopp har startet for seg og jobber deretter- mens jeg skal starte i ny jobb i januar og har verdens dårligste samvittighet for at jeg ble gravid i mellomtiden :(
 
I kveld klager jeg over at en av mine nærmeste ikke klarte å holde kjeft. Hadde jeg ikke sagt det til min mor tidlig hadde hun fått vite det av andre i familien :( er skikkelig skuffet over at denne personen fortalte det videre. Så nå vet tanter, søskenbarn, BESTEMOREN MIN og diverse andre det. Og vi fikk ikke si det selv :( #drittdag

Hva er det med folk?? Er det en ting man vil fortelle familien selv, så er det jo at familien blir større... Har du snakket med vedkommende?
 
Veeeeel... skal jeg gå litt i meg selv, så er det vel helst jeg som er problemet ;) Har et temperament uten like og stakkers mannen som til stadighet får høre hvor ubrukelig han er ;) Men til mitt forsvar har vi en på 14 mnd som nekter å sove i sin egen seng og har en mann som nettopp har startet for seg og jobber deretter- mens jeg skal starte i ny jobb i januar og har verdens dårligste samvittighet for at jeg ble gravid i mellomtiden :(

En kombinasjon av mange ting som ikke går helt bra sammen :eek:
Men om den lille kommer seg i egen seng etterhvert og du kommer deg over den første tiden så blir det sikkert mye bedre :happy:
Hold ut! :wacky:
 
En kombinasjon av mange ting som ikke går helt bra sammen :eek:
Men om den lille kommer seg i egen seng etterhvert og du kommer deg over den første tiden så blir det sikkert mye bedre :happy:
Hold ut! :wacky:
Takk :)

Går veldig bra tilslutt, men kjenner det gnager på meg at jeg skal på 12 ukers kontroll den dagen jeg begynner i ny jobb :/ Jobber innen HR, så er litt ekstra kjipt å være den som bekrefter stereotypiene. Når det er sagt, skal jeg jobbe for staten så de tilgir meg nok. Må bare komme meg over "flink pike". De andre tingene går seg til tilslutt! Ønsker mannen alt godt i hele verden, så må bare bite i meg arbeidstimene hans akkurat nå.
 
Takk :)

Går veldig bra tilslutt, men kjenner det gnager på meg at jeg skal på 12 ukers kontroll den dagen jeg begynner i ny jobb :/ Jobber innen HR, så er litt ekstra kjipt å være den som bekrefter stereotypiene. Når det er sagt, skal jeg jobbe for staten så de tilgir meg nok. Må bare komme meg over "flink pike". De andre tingene går seg til tilslutt! Ønsker mannen alt godt i hele verden, så må bare bite i meg arbeidstimene hans akkurat nå.

Jobben kommer alltids over det. Og selv om du blir borte litt nå, så er forhåpentligvis tanken at det bare er en liten del av et langt ansettelsesforhold (kanskje?). Ting går seg til, men sitter med litt av det samme selv. Så skjønner frustrasjonen :angry1 og det at man blir litt lei. Det er hvertfall jeg. Er tolv uker den dagen jeg skal starte jobbe igjen etter permisjonen:rolleyes:
 
Har så ømme pupper :shifty: prøvde for første gang på et par uker å sove uten sports BH i natt- har vært et våkent helvette i dag! Kommer hjem fra jobb kl 16- sovner for så å bråvåkne til at tapetsereren kommer:nailbiting: ikke middag- halvveis uggen og nå jobbe mer... enkelte dager ass!
 
Hva er det med folk?? Er det en ting man vil fortelle familien selv, så er det jo at familien blir større... Har du snakket med vedkommende?

Prøvde å fiske, men hun skjønte ikke hvordan moren hennes fant det ut.. Får snakke med mormor når de kommer hjem fra Spania om de vil si noe om hvem som sa det :( Kjenner jeg ikke skal si en dritt til vedkommende mer :(
 
Prøvde å fiske, men hun skjønte ikke hvordan moren hennes fant det ut.. Får snakke med mormor når de kommer hjem fra Spania om de vil si noe om hvem som sa det :( Kjenner jeg ikke skal si en dritt til vedkommende mer :(

Hørtes rart ut, at hun ikke visste hvordan moren hennes fant det ut... Men du kommer nok til bunns i det om du vil:happy:
 
Nå skal jeg klage litt. Jeg er så forbanna kvalm :( og det hjelper IKKE å ha kunder på jobben som stinker kjerring parfyme og røyk. Fikk lyst til å kaste opp på hele kjerringa :(

Nå var jeg fæl :D Hahah men det lukter så fæææælt
 
Tiden går så sakte :( Er bare 4+4, og synes bare de neste tre dagene er en evighet til!

Prøvde å fiske, men hun skjønte ikke hvordan moren hennes fant det ut.. Får snakke med mormor når de kommer hjem fra Spania om de vil si noe om hvem som sa det :( Kjenner jeg ikke skal si en dritt til vedkommende mer :(

Fyyy så sint jeg hadde blitt ... Håper du finner ut hvem det er. Sånt holder man for seg selv til evt hovedpersonen sier det er OK, eller det er gått offentlig.
 
Nå skal jeg klage litt. Jeg er så forbanna kvalm :( og det hjelper IKKE å ha kunder på jobben som stinker kjerring parfyme og røyk. Fikk lyst til å kaste opp på hele kjerringa :(

Nå var jeg fæl :D Hahah men det lukter så fæææælt

Det er grusomt. Hater røyklukt selv.. Blir kvalm av det - selv som ikkegravid..
 
I dag må jeg klage! :( er så vanvittig trøtt og sliten! Orker ikke gjøre en ting. Ligger bare på sofaen.. og skulle jo egentlig fått vasket i huset, på kafébesøk med ei venninne og besøk i kveld :(
 
Klage klage klage. Jeg er så kvalm. Fungerer ikke i hverdagen :( får håpe dette gir seg nå, denna ungen burde være verdt det hahahah
 
Ja den kvalmen er overveldende og ødelegger både jobb og fritid. Ønsker jeg slapp å spise. Nå føler jeg at jeg må trykke i meg noe hele tiden for å unngå at det øker på men magen føles bare full og det blir ikke så riktig mat når man er spysyk. Dritt...
 
Så sliten og vondt i korsryggen. Bursdagsselskap for 7åringen, merker jeg tok sitt av energien min..
 
Skulle ønske førstefødte lærte seg å sove gjennom natten.... mini var våken hver annen time gjennom hele natt til fredag, natt til lørdag, natt til søndag og natt til i dag. Trøtt sa du?! Når i tillegg et av mine graviditetssymptomer er å bli ekstremt trøtt, forsøker jeg å late som jeg er et menneske på jobb i dag- men jeg får ikke gjort en drit!!
 
Klager litt over att symptomene er blitt så svake på dagtid. De 3 siste dagene. Spyr som en gris på kveldstid,men må si jeg blir oppriktig redd av å ha så lite plager resten av døgnet. 6+4. Flere som har fått svakere symptomer?:nailbiting:
 
Skulle gitt hva som helst for å fungere i hverdagen. Jeg er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kaster ikke opp så vet ikke om jeg får noe hjelp av en lege? Jeg ligger på sofaen fra jeg står opp til jeg legger meg og bare griner fordi jeg er så kvalm :( har lyst til å hoppe frem i tid til juli når jeg er ferdig. Aldri følt meg så syk noen gang :(
 
Back
Topp