Klagetråd

Klager på at kroppen mest sannsynlig er blitt vant til postafen, så tabelettene har sluttet å fungere(!!!):sour::sour: Kvalmen er tilbake! What to do... Klarer seriøst ikke 4 uker til med dette, dersom jeg regner med det gir seg etter uke 12. I dag jobber jeg hjemmefra, men må på jobb resten av uken. Har lite lyst å fortelle sjefen enda, men derfor kvalmen ikke gir seg har jeg jo ingen valg. Ingen som gjør jobben for meg. Dagens klage fra meg!! Av og til skulle jeg ønske jeg jobbet i et yrke der noen tok over arbeidet mitt når jeg ikke hadde anledning, istedet for at det hoper seg opp og fristene nærmer seg.

Når du er så dårlig må du jo nesten enten fortelle det eller gå til legen å få en sykemelding...
Forhåpentligvis så gir det seg jo etterhvert, men fire uker går jo ikke akkurat superfort når man er dårlig :yuck:
 
Klager på at kroppen mest sannsynlig er blitt vant til postafen, så tabelettene har sluttet å fungere(!!!):sour::sour: Kvalmen er tilbake! What to do... Klarer seriøst ikke 4 uker til med dette, dersom jeg regner med det gir seg etter uke 12. I dag jobber jeg hjemmefra, men må på jobb resten av uken. Har lite lyst å fortelle sjefen enda, men derfor kvalmen ikke gir seg har jeg jo ingen valg. Ingen som gjør jobben for meg. Dagens klage fra meg!! Av og til skulle jeg ønske jeg jobbet i et yrke der noen tok over arbeidet mitt når jeg ikke hadde anledning, istedet for at det hoper seg opp og fristene nærmer seg.
Men hvordan blir det når du går inn i permisjon da? Arbeidsplassen din må jo bare løse det om du blir sykemeldt.
 
Syns d her e tungt, gikk hjem fra jobb i dag og nu så føler æ mæ som den pysen, sjefen ringte å bynte å fortelle hvodan ho hadde d når ho va gravid:meh: æ e kvalm hele dagen, er sliten og har null energi.. og de siste 2 dagene så har æ bynt å kaste opp:hungover: og kjøkknet ser ut som det har gått av en bombe...
måtte bare få det litt ut:D
Saken er den at når en graviditet er over så husker man mest den letteste tiden i 2.trimester så om sjefen din hevder hun var frisk og rask så kan det hende at hun har glemt noe... :)
 
Første morgen med skikkelig morgenkvalme og vrenging av magesekk :( Ikke kasta opp, men skikkelig brekking
 
Klager over at jeg kjenner mer og mer tegn til bekkenløsning. Fysj..tror jeg snart må ringe lege..
 
Men hvordan blir det når du går inn i permisjon da? Arbeidsplassen din må jo bare løse det om du blir sykemeldt.
Ja nå blir det sykemelding. Påtide å sette seg selv i første rekke, så får sjefene fordele mitt arbeid til andre..:)
 
Kjedelig at kvalmen er så dominerende for så mange ! Håper det gir seg etterhvert!

Jeg får halvpanikk av kvalmen, takler ikke å kaste opp, og prøver alt for at den skal roe seg. Epler og klementiner hjelper en stund, men jeg blir så kvalm når megen er så tom, får ikke i meg mettende mat så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Nå spiser jeg eple midt på natta for å få sove haha !
 
Er så lei kvalmen, har ikke tid :p klarer ikke fokusere på skolearbeid, og har snart en prøve i historie.. lagt våken store deler av natten pga kvalme :(
 
Alt for mye å gjøre på jobb, alt for mange er syke på jobb, får alt for mye ansvar....
Håper virkelig jeg klarer å holde ut med å si at jeg er gravid i hvert fall til desember :(
 
fikk ikke lov til og beholde frokosten idag gett. uff. Jeg er glad for kvalmen, men samtidig ikke!
 
Når du legger deg til å sove uten bh fordi det alltid har vært så behagelig før, og du DØR når du våkner fordi det kjennes ut som om noen har dratt av deg puppene :(
 
Klager over zombie-tillværelsen... gi meg styrke, for enn tretthet... skulle vært ulovlig å ferdes offentlig de 3 første mnd...
 
Når du legger deg til å sove uten bh fordi det alltid har vært så behagelig før, og du DØR når du våkner fordi det kjennes ut som om noen har dratt av deg puppene :(

Jeg har byttet ut BH med sportsBH- og sover med d på natt ☺️ Er utrolig hvor deilig det var!!
 
Den j*vla kvalmen!!! Sååå lei. Kasta opp 7 ganger i natt :( Håper denne natta blir bedre!
 
så i de siste nettene og dagene så har æ drukke utrolig mye vann, er sikkelig tørst hele tia. Er det vanlig? og med at æ drikk så mye vann så blir d mye do gåing også:meh:
 
Er lei kvalmen!
 
Back
Topp