Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg hadde rydde-mani..! Eller egentlig så ønsker jeg at du kan komme på besøk til meg en ukes tidJeg er en hormonell tarantella! Også er jeg i rævva form. Alt er gærnt... jeg takler ikke andre mennesker for tiden. Jeg har fått rydde mani! Må rydde hele tiden! Og jeg hater egentlig å rydde
Ho kan fint komme te mæ auSkulle ønske jeg hadde rydde-mani..! Eller egentlig så ønsker jeg at du kan komme på besøk til meg en ukes tid
Æsjda! God bedring til dereOmgangssyken! Ugg! Og gubben er rammet også.. mangler bare jr også så blir natta komplett
Omgangssyken! Ugg! Og gubben er rammet også.. mangler bare jr også så blir natta komplett
Hei! Hos meg kommer det og går. Hvor langt er du på vei?Jeg klager over at puppene mine ikke er ømme idag å jeg føler meg redd for å miste for 3dj gang
Er 6+1 idag. Er så skummelt dette hvor langt er du på vei da?Hei! Hos meg kommer det og går. Hvor langt er du på vei?