Klagetråd

Har feber ( og jeg som ikke trodde jeg var syk..hrmf) og synes fryktelig synd på meg selv. Skal snart krølle meg sammen i senga mens jeg hører mannens jamring i bakgrunnen ( han har trent i dag og blir så støl :D)
 
Stå opp kl 04.30, og jeg våknet av meg selv liksom og fikk aldri sove igjen. 8 timer på jobb og kurs tar på litt da :p
 
Har sovet dårlig etter nattevakt og skal på igjen i natt :( Gruer meg skikkelig! Skal bli godt med ei uke ferie etter imorgen!
 
Jeg er en hormonell tarantella! Også er jeg i rævva form. Alt er gærnt... jeg takler ikke andre mennesker for tiden. Jeg har fått rydde mani! Må rydde hele tiden! Og jeg hater egentlig å rydde :p
Skulle ønske jeg hadde rydde-mani..! Eller egentlig så ønsker jeg at du kan komme på besøk til meg en ukes tid :p
 
Omgangssyken! Ugg! Og gubben er rammet også.. mangler bare jr også så blir natta komplett :p
 
Når en er superkvalm, men usikker på om det er babykvalme eller omgangssyke....
 
Såå kvalm i dag. Mistenker at jeg blir mer kvalm når jeg ikke har sovet nok..
 
Jeg klager over at puppene mine ikke er ømme idag å jeg føler meg redd for å miste for 3dj gang :(
 
Syns d her e tungt, gikk hjem fra jobb i dag og nu så føler æ mæ som den pysen, sjefen ringte å bynte å fortelle hvodan ho hadde d når ho va gravid:meh: æ e kvalm hele dagen, er sliten og har null energi.. og de siste 2 dagene så har æ bynt å kaste opp:hungover: og kjøkknet ser ut som det har gått av en bombe...
måtte bare få det litt ut:D
 
Klager på at kroppen mest sannsynlig er blitt vant til postafen, så tabelettene har sluttet å fungere(!!!):sour::sour: Kvalmen er tilbake! What to do... Klarer seriøst ikke 4 uker til med dette, dersom jeg regner med det gir seg etter uke 12. I dag jobber jeg hjemmefra, men må på jobb resten av uken. Har lite lyst å fortelle sjefen enda, men derfor kvalmen ikke gir seg har jeg jo ingen valg. Ingen som gjør jobben for meg. Dagens klage fra meg!! Av og til skulle jeg ønske jeg jobbet i et yrke der noen tok over arbeidet mitt når jeg ikke hadde anledning, istedet for at det hoper seg opp og fristene nærmer seg.
 
Back
Topp