Klagetråd

Klager over manglende vilje til å lese til eksamen. Vil mye heller strikke hentesett og lese på babynavn... tungt når hodet ikke henger med :(

Henger meg på denne Saskia.. Eksamen imorgen og jeg har null konsentrasjon. Alt av babyting og absolutt alt annet enn eksamen frister. Er så lei, vært alt for mye de siste ukene og virker som lufta gikk ut av meg 2-3 dager for tidlig...

Hvorfor hører jeg bedre nå som jeg er gravid ??? Greit jeg lukter naboene, men jeg trenger virkelig ikke å høre de i tillegg...litt frustert ikveld ^^

Klager over manglende vilje til å lese til eksamen. Vil mye heller strikke hentesett og lese på babynavn... tungt når hodet ikke henger med :(

Forstår deg godt! Her får jeg 60 heldagsprøver i fanget i dag. 45 minutters retting x 60 frister svært lite nå :p

Når overskuddet endelig var tilbake, så kom selvsagt det forkjølelse i hus. Nå er jeg lei av å være slappfisk! Håper den går raskt over ...

Klager over at jeg føler meg som den mest ensomme personen i verden...

Klager over en morgengretten mann som er sur og kjefter. Ikke moro i kombinasjon med graviditetshormoner.

Jeg er så trøtt. Sovet knapt 2,5 time i natt, og nå skal jeg står i en låve på stand i noen timer. Gleder meg til å komme hjem for å sove :P

Griner (bokstavelig talt) her jeg sitter fordi jeg fikk igjen en svinedårlig karakter på eksamenen min som jeg har brukt så mye tid på og faktisk var ganske fornøyd med.. Som om ikke dette semesteret har vært vanskelig nok fra før, med svangerskap og ekstra fag, så får jeg også dårlig betalt for det.. Jeg stod iallefall, så jeg slipper å stresse med å ta et ekstra fag neste semester! Men det er uansett fryktelig demotiverende å ikke få som man selv synes man fortjener.. Blææ

Idag ville lillemor stå opp kl 4, det tar på når man er gravid og sliten nok fra før av :(

Irriterer meg over venninne som plutselig gjør om venninnejulebordet til fyllefest! :p planen var at vi skulle møtes ute å spise middag sammen, og gå en plass etterpå hvor de kunne ta en drink eller to. Nå er middagen endret til vors og fyllefest. Blææ :p

Klager over at jeg kjenner folk uten hjerneceller :p fikk et seriøst spm om jeg var jomfru ...

Back
Topp