Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøpte en bbhugeme,den er fantastiskHater denne bekkenløsninga. 20% sykemeldt men spørs om den ikke må økes snart. Sover dårlig/lite på nettene![]()
Er såååååå lei av sykdom nå! Siste 1 1/2 mnd så har enten jeg eller mini vært syk![]()
Ble irritert på oul idag.. " hææ kjenner du virkelig ikke de sparkene der? Babyen tar jo helt av" og så nevnte hun flere ganger at jeg kanskje ikke kjente spark eller fikk fine bilder pga jeg har 2 cm for mye flesk på magen.. unødvendig å repetere det en 7-8 ganger.... glefset en gang på henne, og da var det liksom jeg som var urimelig. ..
Har du prøvd sånn neseskyller? Et slags "horn" med saltvann?Jeg er så tett i nesa"Vanlig" tetthet, pluss forkjølelse. Ingenting annet enn vanlig Otrivin funker, og det funker kun i et par timer det også. Det er helt pottetett oppi her...
Skjønner at det føltes vondt, men det var nok hennes måte å hinte til at du burde prøve å bli kvitt dette. Selvsagt lett å si, og ikke minst vondt å høre, men de snakker ofte med tanke på den som er i magen.
Håper ikke hennes kommentarer ødela kvelden din[emoji173]️️
Ble irritert på oul idag.. " hææ kjenner du virkelig ikke de sparkene der? Babyen tar jo helt av" og så nevnte hun flere ganger at jeg kanskje ikke kjente spark eller fikk fine bilder pga jeg har 2 cm for mye flesk på magen.. unødvendig å repetere det en 7-8 ganger.... glefset en gang på henne, og da var det liksom jeg som var urimelig. ..
Skjønner at det føltes vondt, men det var nok hennes måte å hinte til at du burde prøve å bli kvitt dette. Selvsagt lett å si, og ikke minst vondt å høre, men de snakker ofte med tanke på den som er i magen.
Håper ikke hennes kommentarer ødela kvelden din[emoji173]️️
Håper opplevelsen ble fin likevelakkurat som at vi ikke er klar over at vi har noe ekstra. Kjenner jeg blir forbanna. Og hvorfor skal vi ikke kunne kjenne spark? Er jo ikke en haug med fett på innsiden av livmoren...
Er ikke tykk pga at jeg spiser mye, er pga av medisin jeg gikk på når jeg var liten.. så ikke bare å bli kvitt.. strever med å få i meg nok mat..kommentarene ødela ikke kvelden, men blir irritert når folk påpeker ting de ikke har peiling på eller maser om det samme gjentatte ganger.. hørte det første gangen hun sa det.
![]()
Ligger også under grensen for overvektig nå, før graviditeten lå jeg rett over grensen.. er henvist ernæringsfysiolog pga vekttap og div, står på helsekortet mitt. så syns igrunn det hele var svært unødvendig ..![]()
Var kjekt når hun holdt kjeft ;p TurboMini hadde mye den ville frem idag, men ga meg ikke tid til å se . Så fikk bilde av en arm og en fot Heheh
Ja var akkurat det jeg tenkte, er ikke slik at livmoren min har 2 cm for mye flesker 19+3, så er nok pga mini er ca 250 gram og ligger helt bak at jeg ikke kjenner spark
![]()