Klagetråd

Hater denne bekkenløsninga. 20% sykemeldt men spørs om den ikke må økes snart. Sover dårlig/lite på nettene :(

Hater denne bekkenløsninga. 20% sykemeldt men spørs om den ikke må økes snart. Sover dårlig/lite på nettene :(
Jeg kjøpte en bbhugeme,den er fantastisk:) nå får jeg sove og slipper å våkne hele tiden av smerter. Den støtter opp og lar bekkenet få en avslappende stilling. Kan ikke være foruten❤ verdt og prøve:D

Jeg er skuffet over at min nærmeste venninne viser null interesse for å gratulere meg med graviditeten eller snakke om den (hun har barn fra før). Hun har sikkert sine grunner, men jeg kjenner at jeg blir litt såret.

Må klage over lillemann som sover dårlig for tiden pga jeksler, utviklingssprang og separasjonsangst samtidig! Henger også på meg konstant på dagtid, så bæresjal er virkelig redningen. Jeg blir helt ødelagt uten ordentlig søvn :( men synes jo synd på han også stakkars, mye som skjer nå[emoji173]️

Ble så forbannet at jeg måtte skifte kanal før jeg knuste tvn.. er det virkelig mulig å smatte så jævlig? Voksne folk.. får så vondt i de stakkars ørene mine :p får meg til å lure på hvordan jeg skal takle ulyder mini kommer med.. bruke vørselvern under mating ? :p

Sukk, tradisjon tro er nå sønnen i huset syk... Ganske vanlig i desember (han er heldigvis syk bare en til to ganger i året), men er jo glad for at det er nå og ikke rett opp mot jula... Men jeg har jo ikke tid til dette da! *sytepave idag *

Klager litt over at baby ligger høyt i magen. Blir kvalm av å bøye meg, og han sparker i magesekken...

Etter 7 (!!) blødningsfrie uker så var det i gang igjen i morges. Ikke mye og gammelt (brun utflod altså) så jeg prøver å ikke ta helt av i bekymringer. Vet jo at jeg har en lettblødende livmorhals, og jeg har vært ganske aktiv siste dagene med rundvask av bad og vasking på jobb. Men akkurat nå ønsker jeg meg en doppler noe veldig! Vært litt godt å høre hjertelyd, siden jeg ikke kjenner noe bevegelse (har jeg egentlig aldri gjort tror jeg, vært en og annen gang at jeg kaanskje har trodd at det kunne være lille).

Idag er sambo bare en dust! I mine hormonelle øyne hvertfall :-P hvorfor han er det, er vanskelig å svare på da alt han gjør bare irriterer meg grønn! Så derav, hormonbombe walking :-P

Ble irritert på oul idag.. " hææ kjenner du virkelig ikke de sparkene der? Babyen tar jo helt av" og så nevnte hun flere ganger at jeg kanskje ikke kjente spark eller fikk fine bilder pga jeg har 2 cm for mye flesk på magen.. unødvendig å repetere det en 7-8 ganger.... glefset en gang på henne, og da var det liksom jeg som var urimelig. ..

Jeg er så tett i nesa :banghead: "Vanlig" tetthet, pluss forkjølelse. Ingenting annet enn vanlig Otrivin funker, og det funker kun i et par timer det også. Det er helt pottetett oppi her...

Ble irritert på oul idag.. " hææ kjenner du virkelig ikke de sparkene der? Babyen tar jo helt av" og så nevnte hun flere ganger at jeg kanskje ikke kjente spark eller fikk fine bilder pga jeg har 2 cm for mye flesk på magen.. unødvendig å repetere det en 7-8 ganger.... glefset en gang på henne, og da var det liksom jeg som var urimelig. ..

Skjønner at det føltes vondt, men det var nok hennes måte å hinte til at du burde prøve å bli kvitt dette. Selvsagt lett å si, og ikke minst vondt å høre, men de snakker ofte med tanke på den som er i magen.
Håper ikke hennes kommentarer ødela kvelden din[emoji173]️️

Jeg er så tett i nesa :banghead: "Vanlig" tetthet, pluss forkjølelse. Ingenting annet enn vanlig Otrivin funker, og det funker kun i et par timer det også. Det er helt pottetett oppi her...
Har du prøvd sånn neseskyller? Et slags "horn" med saltvann?

Vedlegg

• IMG_5399.JPG
    IMG_5399.JPG
    15,2 KB · Visninger: 20
Skjønner at det føltes vondt, men det var nok hennes måte å hinte til at du burde prøve å bli kvitt dette. Selvsagt lett å si, og ikke minst vondt å høre, men de snakker ofte med tanke på den som er i magen.

De aller fleste som har ekstra på magen er klar over det uten å få det påpekt flere ganger. De aller fleste av oss har også vært hos fastlege og jordmor og fått info fra dem. Om noen skal anbefale meg å gå ned i vekt så er det ikke en som ser meg i et par minutter, og det skal i hvertfall ikke gjøres på en måte som oppleves som ufin.

Håper opplevelsen ble fin likevel :) akkurat som at vi ikke er klar over at vi har noe ekstra. Kjenner jeg blir forbanna. Og hvorfor skal vi ikke kunne kjenne spark? Er jo ikke en haug med fett på innsiden av livmoren...

Er ikke tykk pga at jeg spiser mye, er pga av medisin jeg gikk på når jeg var liten.. så ikke bare å bli kvitt.. strever med å få i meg nok mat.. ;) kommentarene ødela ikke kvelden, men blir irritert når folk påpeker ting de ikke har peiling på eller maser om det samme gjentatte ganger.. hørte det første gangen hun sa det. :)
Ligger også under grensen for overvektig nå, før graviditeten lå jeg rett over grensen.. er henvist ernæringsfysiolog pga vekttap og div, står på helsekortet mitt. så syns igrunn det hele var svært unødvendig .. :)

Håper opplevelsen ble fin likevel :) akkurat som at vi ikke er klar over at vi har noe ekstra. Kjenner jeg blir forbanna. Og hvorfor skal vi ikke kunne kjenne spark? Er jo ikke en haug med fett på innsiden av livmoren...

Var kjekt når hun holdt kjeft ;p TurboMini hadde mye den ville frem idag, men ga meg ikke tid til å se . Så fikk bilde av en arm og en fot Heheh

Ja var akkurat det jeg tenkte, er ikke slik at livmoren min har 2 cm for mye flesk :p er 19+3, så er nok pga mini er ca 250 gram og ligger helt bak at jeg ikke kjenner spark ;)

Er ikke tykk pga at jeg spiser mye, er pga av medisin jeg gikk på når jeg var liten.. så ikke bare å bli kvitt.. strever med å få i meg nok mat.. ;) kommentarene ødela ikke kvelden, men blir irritert når folk påpeker ting de ikke har peiling på eller maser om det samme gjentatte ganger.. hørte det første gangen hun sa det. :)
Ligger også under grensen for overvektig nå, før graviditeten lå jeg rett over grensen.. er henvist ernæringsfysiolog pga vekttap og div, står på helsekortet mitt. så syns igrunn det hele var svært unødvendig .. :)

Var kjekt når hun holdt kjeft ;p TurboMini hadde mye den ville frem idag, men ga meg ikke tid til å se . Så fikk bilde av en arm og en fot Heheh

Ja var akkurat det jeg tenkte, er ikke slik at livmoren min har 2 cm for mye flesk :p er 19+3, så er nok pga mini er ca 250 gram og ligger helt bak at jeg ikke kjenner spark ;)

Jeg er helt enig med deg, jeg prøvde bare å trøste deg med at hun kanskje ikke prøvde å være slem. Men det var kanskje akkurat det hun gjorde :(
Glem det hele den dumme dama sa. Du er bedre enn som så :D

Back
Topp