Klagetråd

Verk I rygg/bekkenet, stikkninger I hønå ,tung I hode og verke I anklene. Gaaad. E detta normalt? .

Last edited:
Lets hope and pray :-O Elsket å gå gravid sist (fra 2.trimester og ut), og håper på den feelingen igjen. Vi står han a! ;)
Åh ja! Elsket 2.trimester og første del av 3.! Følte meg så fin når jeg kunne strutte med magen. Mot slutten hadde jeg vondt i bekkenet og var mye sliten, men uansett bedre enn å være kvalm! Jepp, vi står han a! Så nyyyter vi resten! :D

Jeg er SÅ trøtt og sliten! Kjenner meg veldig igjen i å ha dårlig samvittighet overfor det andre barnet. Hun skjønner jo ikke hvorfor mamma bare vil sove. :( Håper på bedre tider i andre trimester! Var i kjempeform da sist, trente masse og følte meg som en million. :D

Formen er skiiiiiit!!! var bedre i går og i dag tidlig. Har til og med baka kanelknuter og holde på å klippe en mønster og plutselig holde eg på å besvime. Rakk sofaen på tide. Hele stue som snurra rundt. Kom meg på beina igjen og gleder meg veldig til at mannen er heime om en time..

Jeg har vært småirritabel de siste ukene, men prøver å skjule det så godt jeg kan :DJeg merker at jeg irriterer meg ekstra over kollegaer som ikke gjør jobben sin. Slikt ville jeg tidligere bare ville ignorert, ettersom det ikke går ut over meg. Håper det går over, for jeg har da ikke vært slik i de andre svangerskapene:p

Last edited:
Er så forferdelig trøtt og sliten i dag. Og er så sinnsykt lei denne kvalmen!! :( Føler meg nesten deppa..

Herlighet så sliten...

Jeg har vondt i hodet.. Burde gå ut med yngste hunden og, hun trenger noen turer uten hannhunden vår, men jeg har egentlig ikke lyst :P

Har ikke vært kvalm i det hele tatt i dag :sorry: Altså, det er ikke gøy å være kvalm, men jeg syns det er betryggende med symptomer. ...

Har ikke vært kvalm i det hele tatt i dag :sorry: Altså, det er ikke gøy å være kvalm, men jeg syns det er betryggende med symptomer. ...

Kjenner meg igjen:) Jeg hadde tre dagers opphold fra kvalmen, og syntes det var ubehagelig å miste symptomer. I går kom den tilbake for fullt! Mest sannsynlig så har du kun et opphold nå:)

Kjenner meg igjen:) Jeg hadde tre dagers opphold fra kvalmen, og syntes det var ubehagelig å miste symptomer. I går kom den tilbake for fullt! Mest sannsynlig så har du kun et opphold nå:)
Ja, jeg håper nesten på det. Herremin man blir jo helt tullerusk! Hadde ikke trodd at jeg skulle håpe på å bli kvalm :joyful:

Idag er helt pyton. Hjemme med sykt barn, men ikke så syk at han ikke sliter ut mamma, kvalm hele tiden, ingen matlyst, blodtrykksfall og svimmel. Eksamen om 2,5 uker og totalt uforberedt... Akkurat nå skulle jeg gjerne bare sovet til mai!

Ligget på sofaen i hele dag med elendig form, så nå trøstespiser jeg en stor plate melkesjokolade og pepsimax!

Back
Topp