frk_undrer
Betatt av forumet
Verk I rygg/bekkenet, stikkninger I hønå ,tung I hode og verke I anklene. Gaaad. E detta normalt? .
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh ja! Elsket 2.trimester og første del av 3.! Følte meg så fin når jeg kunne strutte med magen. Mot slutten hadde jeg vondt i bekkenet og var mye sliten, men uansett bedre enn å være kvalm! Jepp, vi står han a! Så nyyyter vi resten!Lets hope and pray :-O Elsket å gå gravid sist (fra 2.trimester og ut), og håper på den feelingen igjen. Vi står han a!![]()
Amen...Er så forferdelig trøtt og sliten i dag. Og er så sinnsykt lei denne kvalmen!!Føler meg nesten deppa..
Blir jo helt feil å like at du har det likt, men litt godt å ikke være miserabel aleneAmen...
Har ikke vært kvalm i det hele tatt i dagAltså, det er ikke gøy å være kvalm, men jeg syns det er betryggende med symptomer. ...
Ja, jeg håper nesten på det. Herremin man blir jo helt tullerusk! Hadde ikke trodd at jeg skulle håpe på å bli kvalmKjenner meg igjenJeg hadde tre dagers opphold fra kvalmen, og syntes det var ubehagelig å miste symptomer. I går kom den tilbake for fullt! Mest sannsynlig så har du kun et opphold nå
![]()

Hvis du skal ta smertestillende, ta Patacet, og ikke Ibux.Argh, den korsryggen altså.. Det gjør SÅ vondt!
Er det lov å ta en smertestillende eller er dette fy-fy?
Paracet, mente jeg å skrive.Hvis du skal ta smertestillende, ta Patacet, og ikke Ibux.