Ikke kjektFørste "utfordringene" med barnefar begynner å bli tydelige. Krysser alt jeg har å krysse for at ting skal bli bedre, men akkurat nå sitter jeg kvalm og über forbanna tilbake![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke kjektFørste "utfordringene" med barnefar begynner å bli tydelige. Krysser alt jeg har å krysse for at ting skal bli bedre, men akkurat nå sitter jeg kvalm og über forbanna tilbake![]()
Første "utfordringene" med barnefar begynner å bli tydelige. Krysser alt jeg har å krysse for at ting skal bli bedre, men akkurat nå sitter jeg kvalm og über forbanna tilbake![]()
I know! Man må til slutt si at man skal legge seg for at de skal dra herfra....Samme her! Også skjønner dem ikke hint..
Ikke kjekt![]()
Takk snille dereUffda! Syns du er sterk som gjør dette alene! Du har en god heiagjeng her inne !![]()
Usj, brystbetennelse fra helvete. Feber og møkkaform![]()
Nei, kom som lyn fra klar himmel i ettermiddag. Orker ingen ting. Ringer legevakt i morgen om det ikke er bedreÅ stakkars! Fått penicillin? Er så vondt og man blir jo så dårlig![]()
Nei, kom som lyn fra klar himmel i ettermiddag. Orker ingen ting. Ringer legevakt i morgen om det ikke er bedre
Blir snart gal av stønning og pressing fra den lille om natten. Er så trøtt og sliten. Pluss jeg aner ikke hva jeg spiser som lager de luftplagene. I morgen skal jeg iallefall kjøpe ammete. Skader ikke å prøve.
Å så bra at det gikk over. Merket først melkespreng, så plutselig skalv jeg masse, og frøs. Så fikk jeg 39 i feber ( under armen etter to paraset) så verker hele kroppen. Brystet er rødt og hardt som sten. Skal prøve det du sier, men orker nesten ikke ta på detJa gjør det. Jeg trodde jeg hadde det i forrige uke, men gikk over. Satt med varmeflaske mens jeg håndpumpet og til slutt slapp det, men fy så dårlig jeg var!
Svigermor på besøk, lukter røyk her med en gang hun kom inn døra![]()
Æsj! Min mamma røyker, og vi har gitt beskjed om håndvask og egen "røykejakke" på før babykos igjen!
Svigermor på besøk, lukter røyk her med en gang hun kom inn døra![]()
Ja, håndvask gjør hun heldigvis. Men synes det er vanskelig og be hun komme nydusjetÆsj! Min mamma røyker, og vi har gitt beskjed om håndvask og egen "røykejakke" på før babykos igjen!
Jepp, vi hadde heldigvis spart turen i badekaret til kveldenUff det må innføres her og!! Nå er svigers på besøk og babyen stinker jo røyk når de drar!!!
Jepp, vi hadde heldigvis spart turen i badekaret til kvelden![]()
Å så bra at det gikk over. Merket først melkespreng, så plutselig skalv jeg masse, og frøs. Så fikk jeg 39 i feber ( under armen etter to paraset) så verker hele kroppen. Brystet er rødt og hardt som sten. Skal prøve det du sier, men orker nesten ikke ta på det
Helt potte tettSkjønner akkurat den følelsen, måtte manne meg opp til å være ani. Hjelper også å stå i dusjen i varmt vann. Hvis du da bøyer deg litt fram etterpå vil melken renne godt av seg selv så du slipper ta på. Er det bedre eller vært hos legen?
Helt potte tettSitter og venter på legevakta nå
![]()