Klagetråd!

Endelig hjemme med vår to dager gamle prinsesse, og så får såklart samboer influensa.. eller så er han dødssyk.. Har ikke helt bestemt meg enda :p Syter og klager over formen og alle ondter han har... han presterte til og med å si "jeg skulle heller tatt en fødsel over 1 uke med influensa" - DA satte jeg blikket i han, for å si det sånn!! Mannfolk..

Mannen hadde visst sovet dårlig i natt, stakkar!!
Jeg har ikke sovet ei hel natt på 3 uker, og jeg står opp 7.30-8.00 hver dag... Han har sovet til 10.00-10.30 hver eneste dag siden fødselen! Hva ventet han seg? Sympati??? Seriøst?

Endelig hjemme med vår to dager gamle prinsesse, og så får såklart samboer influensa.. eller så er han dødssyk.. Har ikke helt bestemt meg enda :p Syter og klager over formen og alle ondter han har... han presterte til og med å si "jeg skulle heller tatt en fødsel over 1 uke med influensa" - DA satte jeg blikket i han, for å si det sånn!! Mannfolk..
Mannen hadde visst sovet dårlig i natt, stakkar!!
Jeg har ikke sovet ei hel natt på 3 uker, og jeg står opp 7.30-8.00 hver dag... Han har sovet til 10.00-10.30 hver eneste dag siden fødselen! Hva ventet han seg? Sympati??? Seriøst?
NEI!! Ingen sympati til noen av mennene deres! De skulle prøve å være i deres sko. Hadde aldri taklet det. Hverken fødsel eller lite søvn. Litt influensa eller en natt med dårlig søvn. Ha ha! Synd, trist, leit... not. :p

Må klage litt. Har gått og ventet på å få gå på do og ta en dusj i hele dag. Nå er mannen hjemme og eldste i seng. Men hva skjer... mannen går og setter seg på do. Har sittet der i tjue minutter snart!! Snart våkner vel minsten og skal ha mat igjen. Ikke rart jeg har forstoppelse. Skulle hatt lystgass på badet så vondt er det :(

Ååå nei ikke din også :o
Min også ble jo syk med en gang vi kom hjem. Og stønnet, og bar seg :( Trodde det skulle rable for meg :o

Hadde han sagt han tok en fødsel i stede for hadde det blitt månelyst her tror jeg hehe :p

Seriøst damer! Jeg hadde klikka i vinkel på mennen deres! #pregozilla

I dag var vi på trivselskontroll 41+2 og ingen igangsetting her enda...
Alt bra med lille prinsesse i magen og det ble gjort en aldri så liten stripping. Alt føles nesten som før vi var på sykehuset så tror ikke det blir noe action i helga men det kan jo være at det bare tar litt tid og går sakte for seg...

Tvi tvi - ny kontroll på søndag om det ikke er blitt fødsel før det.

Seriøst damer! Jeg hadde klikka i vinkel på mennen deres! #pregozilla

I dag var vi på trivselskontroll 41+2 og ingen igangsetting her enda...
Alt bra med lille prinsesse i magen og det ble gjort en aldri så liten stripping. Alt føles nesten som før vi var på sykehuset så tror ikke det blir noe action i helga men det kan jo være at det bare tar litt tid og går sakte for seg...

Tvi tvi - ny kontroll på søndag om det ikke er blitt fødsel før det.
Krysser fingrene for deg og at du vil slippe kontroll på søndag :)

Føler for å klage litt i dag/natt:banghead:
Jeg har vært på sykehuset i mange timer i dag, med mye venting og vondter. Endte i utskraping av rester:arghh: har mega vondt og føler med drit!
I tillegg så har naboen fest, med noe som ligner karaoke! De skriker og skråler til de verste sangene! "Hit me baby one more time" ! Går det ann! :banghead:
Er så sliten å bare vil sove! :hungover:

Sånn, da har jeg fått klagd litt. Håper det hjelper litt :angelic:

Føler for å klage litt i dag/natt:banghead:
Jeg har vært på sykehuset i mange timer i dag, med mye venting og vondter. Endte i utskraping av rester:arghh: har mega vondt og føler med drit!
I tillegg så har naboen fest, med noe som ligner karaoke! De skriker og skråler til de verste sangene! "Hit me baby one more time" ! Går det ann! :banghead:
Er så sliten å bare vil sove! :hungover:

Sånn, da har jeg fått klagd litt. Håper det hjelper litt :angelic:
Uff sender over medlidenhet, og mange varme klemmer :love022
Riktig god bedring❤️

Er trøtt, og sliten, men snart 2 åringen ser ikke ut til å ville sove dupp :(
Det lover dårlig når vi skal på besøk i flere timer i dag sukk. Forbanna Tour det fjords som stenger veien i 3 timer!!!!!!
Så når vi skal være en plass klokken 4 så må vi dra i over 2 timer før grrrrr!

Er trøtt, og sliten, men snart 2 åringen ser ikke ut til å ville sove dupp :(
Det lover dårlig når vi skal på besøk i flere timer i dag sukk. Forbanna Tour det fjords som stenger veien i 3 timer!!!!!!
Så når vi skal være en plass klokken 4 så må vi dra i over 2 timer før grrrrr!
Trodde TF var ferdig i går?:o

I ettermiddag kommer svigers på besøk. Jeg er jo glad i de, men de er fryktelig irriterende. Prater i ett om seg og sine ting. Fks da de kom på besøk på sykehuset så viet de kanskje to minutter til å høre om fødselen og den nyfødte. Og så var det rett på å snakke om seg selv og mimre om fortiden. Jeg vrenger meg mange ganger. Har lyst til å stikke noe i ørene og stenge pratet ute. Så idag kommer de på besøk. Passer dårlig etter flere døgn med lite søvn :(

I ettermiddag kommer svigers på besøk. Jeg er jo glad i de, men de er fryktelig irriterende. Prater i ett om seg og sine ting. Fks da de kom på besøk på sykehuset så viet de kanskje to minutter til å høre om fødselen og den nyfødte. Og så var det rett på å snakke om seg selv og mimre om fortiden. Jeg vrenger meg mange ganger. Har lyst til å stikke noe i ørene og stenge pratet ute. Så idag kommer de på besøk. Passer dårlig etter flere døgn med lite søvn :(
Huff, lykke til ❤️

Lykke til!! Jeg har greie svigers, MEN hver gang de kommer på besøk blir de sittende i timesvis.... Irriterende!

Første "utfordringene" med barnefar begynner å bli tydelige. Krysser alt jeg har å krysse for at ting skal bli bedre, men akkurat nå sitter jeg kvalm og über forbanna tilbake:(

Back
Topp