Klagetråd!

Føler det samme her! Termin 31.august, å tenker at jeg må no være den siste som føder *haha* :)
Jeg er klar NO! :) blir så utålmodig å sjalu når jeg leser innom her at de har fått babyen sin :)

Jeg hadde termin 21.sept og fikk 6.oktober. Alle med termin etter meg fødte jo før meg med god margin. Så ikke ta det for god fisk ;)

Føler det samme her! Termin 31.august, å tenker at jeg må no være den siste som føder *haha* :)
Jeg er klar NO! :) blir så utålmodig å sjalu når jeg leser innom her at de har fått babyen sin :)
Jeg har 28/08 så vi får smøre oss med tolvmodighet som alle sier:-)
Vår tid kommer.. Virker bare SÅÅ lenge til❤️;-)

Når gode venninner sender en SMS om at en hun kjenner har født, og at de hadde termin etter deg, såå gøy synes hun.

Ja, det er så fantastisk gøy:arghh::arghh::arghh:
Hun av alle burde vite bedre, satt igang med begge sine på overtid!

Når gode venninner sender en SMS om at en hun kjenner har født, og at de hadde termin etter deg, såå gøy synes hun.

Utrolig unødvendig :(

Jeg har 28/08 så vi får smøre oss med tolvmodighet som alle sier:-)
Vår tid kommer.. Virker bare SÅÅ lenge til❤️;-)

Samme her, 28/8. Men har fått indikert at han kan komme anytime pga plassering osv. Pakker bagen hver kveld.. Gal av spenning. Er førstegangs så har ikke peiling på hva som venter. Puh

Samme her, 28/8. Men har fått indikert at han kan komme anytime pga plassering osv. Pakker bagen hver kveld.. Gal av spenning. Er førstegangs så har ikke peiling på hva som venter. Puh
Samme her. Alle tegn studeres og vi venter og venter:-) i dag har det vært mye bekken plager og murringer i korsryggen,en del tøffe kynnere,mye utflod. Ellers... Vente og vente..:-)

Utrolig unødvendig gjort. Er dessverre ikke alle som tenker like langt dessverre:(

Samboer har nattevakt-uke, så jeg som ikke får sove før 4 hver natt blir sittende alene og gråte fordi jeg er lei av alle plager og dritt. Alle rundt meg sier at førstegangsfødende går over tiden, og har spådd fødsel i september. Så akkurat nå gjør jeg nesten vondt verre med Fødeavdelingen-maraton, og gråter av alle som får baby i armene.. Trasig syn sikkert :p

Samboer har nattevakt-uke, så jeg som ikke får sove før 4 hver natt blir sittende alene og gråte fordi jeg er lei av alle plager og dritt. Alle rundt meg sier at førstegangsfødende går over tiden, og har spådd fødsel i september. Så akkurat nå gjør jeg nesten vondt verre med Fødeavdelingen-maraton, og gråter av alle som får baby i armene.. Trasig syn sikkert :p
Huff så trasig <3 Det hjelper kanskje ikke så mye, men når babyen kommer så vil det være verdt hvert eneste venteminutt og hver eneste lille smerte. Så hold ut! :)

På kontroll hos jm idag, har termin imorgen. Må tilbake på fredag for nå var blodtrykket på vei opp.. Æsj, håper jeg slipper SF nå helt på slutten :nailbiting:

Og der kom tårene:-(
La meg ned på sengen for å slappe av, og nurket i magen bevegde seg masse. Jeg la hendene på og tårene bare strømmet på. Knakk helt sammen. Jeg er sliten og lei, jeg lengter så uendelig etter å få møte henne..timene er lange og det føles som jeg aldri skal føde:-) mye hormoner og oppi mott hode er det bare meg i hele verden som er gravid og har det tungt:-) Hehe.. Tragisk.. Jeg er sytete og barnslig om dagen..

Og der kom tårene:-(
La meg ned på sengen for å slappe av, og nurket i magen bevegde seg masse. Jeg la hendene på og tårene bare strømmet på. Knakk helt sammen. Jeg er sliten og lei, jeg lengter så uendelig etter å få møte henne..timene er lange og det føles som jeg aldri skal føde:-) mye hormoner og oppi mott hode er det bare meg i hele verden som er gravid og har det tungt:-) Hehe.. Tragisk.. Jeg er sytete og barnslig om dagen..

Så trist å lese, er ikke kjekt å ha det sann :/ men håper på å få trøstet deg litt, for du er ikke aleine! Jeg har vært relativ grei å ha med å gjøre dette svangerskapet.. men no er jeg så lei/sliten å har vondt overalt at jeg er omtrent bare sutrete, sur og emosjonell hele dagen..om jeg mister en ting på bakken sprekker det for meg å står å banner, fordi det er så tungt å bøye seg ned feks (den blir ikke plukket opp for å si det sann)..føler meg veldig dum å sårbar etterpå.. off, alt vi skal gjennom :( men premien er virkelig verdt det når vi er ferdig!:)

Back
Topp