Klagetråd!

Sikkert litt komitragisk klage. Men jeg ba mannen om å komme med rene klær til meg på sykehuset. Endelig kom han. Men han hadde vært i klesskapet og funnet klærne. Forstår han ikke at klærne i klesskapet er de klærne jeg IKKE bruker??! De jeg bruker ligger ubrettet i tørketrommelene eller på klesstativet.

Må vell komme meg i seng snart, for det er ikke en dritt på TV som vanlig når det er helg. Og jeg er utrolig sliten. Lille i magen holder på å knekke ribbeina mine på høyre side mens takene igjen har avtatt :(
Kan jo håpe det tar seg mere opp til jeg står opp i morgen men... Er ikke optimist før jeg opplever det!

Natta folkens om jeg får sove med denne aktive babyen her som styrer på :p

Sikkert litt komitragisk klage. Men jeg ba mannen om å komme med rene klær til meg på sykehuset. Endelig kom han. Men han hadde vært i klesskapet og funnet klærne. Forstår han ikke at klærne i klesskapet er de klærne jeg IKKE bruker??! De jeg bruker ligger ubrettet i tørketrommelene eller på klesstativet.
Thihi:p

Fikk endelig sove i 4tiden etter kvalme og murringer i ryggen. Våknet av mannen som prøvde å si fy til bikkja uten å vekke meg. Ho har ikke gjort noe tull på nesten et år, men i natt hadde ho spist og kost seg med skoen min.. Eneste skoen jeg får på meg. :( så nå får jeg ikke sove og kommer meg ingen plass. Ikke får jeg kjøpt nye heller for butikkene er jo stengt. :( dårlig start på dagen! -.-"

Var ute på lekeplassen med snart 2 åringen, og mannen. Og plutselig var det som om jeg mistet all energi. Følte, og føler meg fortsatt som en ballong hvor all luft bare brått forsvant :eek: Ligger på sofaen nå, og prøver å slappe av. Mannen lager middag, og Minste går inn/ut fra terrassen og vil ha meg med ut, men jeg ønsker egentlig bare å hvile/sove :confused:

Har murring i ryggen og mye sammentrekninger idag, og føler nesten på meg at noe nærmer seg.. likevel kan det gå så lenge, siden modning kan ta flere uker :( Tenkte jeg skulle besøke familien min idag, som bor en halvtime unna, men vet ikke om jeg tørr siden jeg må ta buss dit og helst vil være nærme sykehus. Likevel er det jo dumt å tenke sånn, også skjer det ingenting. For et problem :p

Har murring i ryggen og mye sammentrekninger idag, og føler nesten på meg at noe nærmer seg.. likevel kan det gå så lenge, siden modning kan ta flere uker :( Tenkte jeg skulle besøke familien min idag, som bor en halvtime unna, men vet ikke om jeg tørr siden jeg må ta buss dit og helst vil være nærme sykehus. Likevel er det jo dumt å tenke sånn, også skjer det ingenting. For et problem :p
Hadde dratt, om de har bil til å kjøre deg til sykehuset om det blir alvor, eller om du har mulighet, for å ta taxi til sykehuset om det blir alvor. For jeg ville ikke tatt buss i 30 min, eller mere med kraftige rier!

Hadde dratt, om de har bil til å kjøre deg til sykehuset om det blir alvor, eller om du har mulighet, for å ta taxi til sykehuset om det blir alvor. For jeg ville ikke tatt buss i 30 min, eller mere med kraftige rier!

Nei, tenkte på det samme med den bussen.. men de har jo bil, så det hadde sikkert ordnet seg, og det er jo bare en halvtime.. Får kverne på den litt til, men tror jeg drar :)

Skjer jo noe med alle :-) føles som jeg er den eneste som ikke har født:-) Hehe.. Sutre jente jeg er asså:-).
Men her er det kynnere,mye utflod,murring og kvalme,så håper det skjer noe snart.. ❤️
Det er nok fortsatt mange igjen. Men jeg også begynner å føle meg som den eneste. Har termin imorgen og tenker hver gang jeg leser om de som har gått mange dager over termin og endelig for barnet sitt at det er fortjent og ser såå glad på demmes vegne. Når jeg leser om de som er termin samme dag som meg eller senere mister jeg helt motet. Er veldig glad på alle vegne, men skyet mer og mer ned i jorden for hver dag som går nå :/

Jeg satt akkurat å tenkte at jeg for Guds skyld håpet at jeg ikke ble siste som fødte IGJEN!!!! :o
Har nemlig kjedd før pga Max overtid.
Det var skikkelig skikkelig tungt det! :(
Var med i septemberklubben og gikk 15 dager over å fødte 6.oktober...

Skjer jo noe med alle :-) føles som jeg er den eneste som ikke har født:-) Hehe.. Sutre jente jeg er asså:-).
Men her er det kynnere,mye utflod,murring og kvalme,så håper det skjer noe snart.. ❤️

Føler det samme her! Termin 31.august, å tenker at jeg må no være den siste som føder *haha* :)
Jeg er klar NO! :) blir så utålmodig å sjalu når jeg leser innom her at de har fått babyen sin :)

Back
Topp