Ja, da er vi flereUff, føler at magen skal sprenge! Flere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, da er vi flereUff, føler at magen skal sprenge! Flere?
Vi må ha sikringen til komfyr og ovn slått av fordi det er igjen fra tidligere eiere og har ikke barnesikring. Sønnen på 2 går å skrur på den rett som det er. Fått litt skrekken etter at min nevø slo på en plate med noe brød i plast på når min søster var høygravid og det ble skikkelig action. Gikk bra heldigvis da. SkummeltHun satte på en plate der en flaske stod oppå.. Er ikke lett å hvile nå :-/
Å herre! Nå kommer jeg på at sønnen vår nesten fyrte på hos broren min også. Det var etter han hadde begynt å gå. De hadde en pizza eske stående oppå komfyren også hadde jr tatt turen innom kjøkkenet der ingen var og lekt med bryteren på en av platene :/ Skikkelig ekkel og ubehagelig opplevelse!Vi må ha sikringen til komfyr og ovn slått av fordi det er igjen fra tidligere eiere og har ikke barnesikring. Sønnen på 2 går å skrur på den rett som det er. Fått litt skrekken etter at min nevø slo på en plate med noe brød i plast på når min søster var høygravid og det ble skikkelig action. Gikk bra heldigvis da. Skummelt
Ja det er skikkelig skummelt! Nå har vi kjøpt sånn beskyttelse fra mimmis som hindrer små fingre i å klå og få ting over seg.Vi må ha sikringen til komfyr og ovn slått av fordi det er igjen fra tidligere eiere og har ikke barnesikring. Sønnen på 2 går å skrur på den rett som det er. Fått litt skrekken etter at min nevø slo på en plate med noe brød i plast på når min søster var høygravid og det ble skikkelig action. Gikk bra heldigvis da. Skummelt
Ja må ta det hakket roligere. Har blitt skikkelig forkjølet i tillegg :-( men men. Må nok legge noen drømmer om ting å gjøre før vi flytter inn igjen på is, og ta det mest nødvendige så vi kan bo der igjen.Oi! Nei, forstår godt at det ikke er enkelt å hvile da. Men, prøv å la være å stresse (enkelt for meg å si). Klem![]()
Det fås kjøpt beskyttelse til ovner som jeg anbefaler. Hun satt den på selv om jeg også var på kjøkkenet sammen med henne, er ikke alt man får med seg. Og når de først har skjønt at man kan snu på knappene så er det sinnsykt gøy!Å herre! Nå kommer jeg på at sønnen vår nesten fyrte på hos broren min også. Det var etter han hadde begynt å gå. De hadde en pizza eske stående oppå komfyren også hadde jr tatt turen innom kjøkkenet der ingen var og lekt med bryteren på en av platene :/ Skikkelig ekkel og ubehagelig opplevelse!
Vi satt på stua i rommet ved siden av og kjente lukta av brann - full panikk men heldigvis ikke utartet seg så mye så slokket raskt og bare litt røyk og lukt som måtte luftes ut.
Sikring av komfyr hjemme er greit for det er touch panel oppå toppen - er mer skummelt når man er på besøk hos andre.Det fås kjøpt beskyttelse til ovner som jeg anbefaler. Hun satt den på selv om jeg også var på kjøkkenet sammen med henne, er ikke alt man får med seg. Og når de først har skjønt at man kan snu på knappene så er det sinnsykt gøy!
Signerer!Æsj, når mannen er surFøler det er han som er høygravid og horomonell. Lyst til å be han kjøre seg en lang tur. Bjeffet om alt og ingenting helt fra han kom hjem de jobb
Signerer!
Han måååå slappe av fordi det var så slitsomt på jobb.. Sånn er det mange dager i uken, kan ikke fortsette sånn etter at baby er kommet.. Jeg vil ha hjelp når han kommer hjem fra jobb..
Bare sur og grinete og utsetter alt av gjøremål, ikke noe greit når jeg har behov for å få ting gjort og utsetter sjelden ting.. Så da ender det opp med at jeg som har bekkenløsning, hoven gr 3 og vondt i hele kroppen, maler taket, mens han ligger å sover... Baaah :/ sliten!
ÆsjSignerer!
Han måååå slappe av fordi det var så slitsomt på jobb.. Sånn er det mange dager i uken, kan ikke fortsette sånn etter at baby er kommet.. Jeg vil ha hjelp når han kommer hjem fra jobb..
Bare sur og grinete og utsetter alt av gjøremål, ikke noe greit når jeg har behov for å få ting gjort og utsetter sjelden ting.. Så da ender det opp med at jeg som har bekkenløsning, hoven gr 3 og vondt i hele kroppen, maler taket, mens han ligger å sover... Baaah :/ sliten!
KlemSom her i huset det, han tror han er den eneste som sliter med varmen...
Klem![]()
Uff, det tør jeg ikke tenke påKlem tilbake![]()
Lurer på hvordan det hadde vært om disse mannfolkene hadde gått gravid 9 måneder...
Klem tilbake![]()
Lurer på hvordan det hadde vært om disse mannfolkene hadde gått gravid 9 måneder...
De hadde dævva i første trimester...Uff, det tør jeg ikke tenke på![]()
De hadde dævva i første trimester...![]()
![]()
Sitter her sørpe forkjøla jeg ogUff! Her kommer dagens klage. Er blitt så utrolig forkjølet og er helt slapp i kroppen. Sover ikke om nettene, og lite om dagene. Har vært sinnsykt hoven i bena/fingre de siste dagene. Har ikke fått på meg ett eneste par sko!samboer reiste på hytta i dag, til tross for at jeg er utrolig dårlig. Ikke mye han får gjort med det, men er ikke noe gøy å være alene når en er sånn. Følte jeg ikke kunne si at han ikke skulle reise, men kunne jo ønske han ikke ville det selv når han så hvor dårlig jeg er. Mannfolk assa. Skjønner at hytte, båt og vannski frister mer enn syk, sliten, sovende, gravid kjæreste.
Jaja, det var dagens utblåsning![]()
Ja, skulle til tider gjerne hatt litt mer sympati fra han, men istedenfor er det sånn at viss jeg plages av noe å sier det til han sier han bare "jeg og"... Men skal ikke bare klage på hanSom her i huset det, han tror han er den eneste som sliter med varmen...
Ja, de skulle prøvd å gå gravid med alle plagene som følger med.ÆsjHan syntes jeg gjør lite, men han hadde perm med 1 åringen frem til 18. Mai, og klarte ikke engang å ha middag til jeg kom hjem fra jobb, for hun var så krevende. Nå er det forholdsvis ryddig, handlet og middag. Jeg har ødem grad 3, og er i uke 39, hjemme med to barn. Han bør kneppe igjen ganske snart. Og vi kan ikke forvente å sove på sofaen da vi snart har 3 barn!! Er det noen som skal sove, er det jeg som er oppe og tisser, har halsbrann og krampe i leggene gjennom natten. Arg!!