Klagetråd!

Augustmamma2: Nei, så dårlig! Hadde sagt ifra. Spurte om min familie kunne hjelpe meg litt på slutten, men det kunne de ikke. Men vær sikker på at alle kommer stormende når babyen er født, for da er plutselig alt så stas !

Uff slitsomt når ikke familie kan trø til, eller når di sier en ting, og gjør noe annet!

Jeg fikk heldigvis avtalt med min Søster i går at om ting inntreffer på dagtid så kan vi levere snart toåringen til henne. Men hun er ikke hjemme før 22.aug og termin er 17/18.aug...
Får håpe at jeg kommer inn på fredagskveld eller i alle fall på en helg når de to eldste mine har fri og er hjemme :D :p

Sitter her og gråter. Mannen og jentungen har reist på dagstur til hytta til svigers. Jeg hadde gledet meg til denne dagen. Men etter en natt uten søvn og vondt i hodet så måtte jeg bare la de reise uten meg. I tillegg har jeg så vondt i bekkenet at jeg klarer nesten ikke å gå. Viktigste er jo at jentungen får en kjekk dag. Men jeg er så lei av å ikke klare å være med på noenting :(

Herregud for en møkkadag!!!! :( kvalm og uvel, har nesten ikke sovet hele uka, tung i kroppen, kynnere og et halebein som er helt på tryne!!!! Synes såååå synd på meg sjøl, men føler det er lite medlidenhet å få... (Sånn er det liksom å være gravid, og alle damer har garantert hatt d verre enn meg, selv om de var i full jobb helt fram til fødsel osv osv...,)

Frøkenvims: Haha, ja. Er lite medlidenhet å få som gravid, og enda mindre å få som mamma synes jeg. Når man klager på våkenetter osv sier de fleste bare at det må man bare akseptere :dead:

Lurer på om folk generelt ikke liker så godt å høre på andres plager. Om det er derfor det er lite trøst å få:cool:

Kjeder meg noe helt sinnsykt!!
Alle venner driver med sine aktiviteter og er på ferie osv..

Føler meg bare svær og orker ikke gjøre noen ting! Ting har blitt så utrolig TUNGT de siste ukene..

Frøkenvims: Haha, ja. Er lite medlidenhet å få som gravid, og enda mindre å få som mamma synes jeg. Når man klager på våkenetter osv sier de fleste bare at det må man bare akseptere :dead:

Lurer på om folk generelt ikke liker så godt å høre på andres plager. Om det er derfor det er lite trøst å få:cool:
Tydeligvis!! Men det må være rom for selvmedlidenhet i det minste... Jeg ser uansett fram til at denne dagen er over!

Strekkmerker som bare brer seg over hele magen er det som plager meg i dag! Gud så opp og ned humøret og følelsene går!:arghh:

Alle mine venner er på festivaler, soler seg osv. Mens her er det å være ute blant folk noe av det verste. Beklager språket, men jeg føler meg rett og slett helt jævlig. Tenker at jeg er utrolig takknemlig for at jeg kan få barn og har alltid ønsket meg to stk. Men etter denne graviditeten frister det virkelig ikke mye å gå igjennom dette en gang til. Ønsker meg premien nå! <3 40 uker er alt for lenge!

Alle mine venner er på festivaler, soler seg osv. Mens her er det å være ute blant folk noe av det verste. Beklager språket, men jeg føler meg rett og slett helt jævlig. Tenker at jeg er utrolig takknemlig for at jeg kan få barn og har alltid ønsket meg to stk. Men etter denne graviditeten frister det virkelig ikke mye å gå igjennom dette en gang til. Ønsker meg premien nå! <3 40 uker er alt for lenge!
Helt enig med deg! Det værste er å være ute blant folk. Vil bare sitte inne, men må liksom ha sommerferie med minsten også. Vi får trøste oss med at det ikke er alt for lenge igjen!

Akkurat det jeg føler også, bare gjemmer meg inne!!! :-(

Kjeder meg.... Alle drar rundt omkring og finner på ting med barna sine (fjelltur,feriereiser, osvosv) mens mine må være hjemme sammen med den trege mora si som orker mindre og mindre.... 20 dager til termin,håper og ber om at jeg ikke går over igjen....

Kjeder meg.... Alle drar rundt omkring og finner på ting med barna sine (fjelltur,feriereiser, osvosv) mens mine må være hjemme sammen med den trege mora si som orker mindre og mindre.... 20 dager til termin,håper og ber om at jeg ikke går over igjen....
Amen :) Kunne skrevet dette selv

Kunne ikke vært mer enig!!! Vil helst bare stenge døra, legge meg under dyna og vente til lille kommer ut....

Sitter her og gråter. Mannen og jentungen har reist på dagstur til hytta til svigers. Jeg hadde gledet meg til denne dagen. Men etter en natt uten søvn og vondt i hodet så måtte jeg bare la de reise uten meg. I tillegg har jeg så vondt i bekkenet at jeg klarer nesten ikke å gå. Viktigste er jo at jentungen får en kjekk dag. Men jeg er så lei av å ikke klare å være med på noenting :(
Sender deg en god klem❤️

o_O

Signerer...

Om jeg sier noe sånn til mannen så får jeg høre jeg og er trøtt, eller jeg også har mage. Grrr tenker jeg trøst meg ikke fortell om dine såkalte plager grrrr :eek:
Jeg har trøstet, og tatt vare på han og lyttet før jeg ble gravid nå er det min tur til, og få trøst, og forståelse synes jeg o_O:banghead:

Sovnet sent, og sto grytidlig opp.
Lengter etter at klokka skal bli nok til at Lille2014 kan legges for dupp, og jeg like så :p TRØTT!

o_O
Signerer...

Om jeg sier noe sånn til mannen så får jeg høre jeg og er trøtt, eller jeg også har mage. Grrr tenker jeg trøst meg ikke fortell om dine såkalte plager grrrr :eek:
Jeg har trøstet, og tatt vare på han og lyttet før jeg ble gravid nå er det min tur til, og få trøst, og forståelse synes jeg o_O:banghead:
Haha. Kjenner igjen det med mannen. Når jeg er sliten så er han og sliten. Hvis jeg har halsbrann så har han og halsbrann. Jeg sa til slutt til han at hvis han virkelig har så mye plager uten å være gravid så får han komme seg til legen :p

Back
Topp