Klagetråd!

I dag er jeg lei. Storebrors barnehage er stengt i tre uker, ingen er hjemme og jeg er så sliten. Mest lyst til å ligge i senga med en bok i hele dag. Kjenner at jeg har sånt behov for mwg selv i ukene før fødsel.

Kan bli tre lange uker tipper jeg. Andre slitne mødre?
Jepp :/ Storebror har 8 uker ferie fra skolen, og ettåringen får ikke barnehageplass før 1/9. I tillegg jobber jeg 50%, så må plassere de overalt da jeg må jobbe. Helt grusomt. :( Konstant dårlig samvittighet, helt avhengig av alle andre, og aldri mulighet til å ligge på sofaen :(

I dag er jeg lei. Storebrors barnehage er stengt i tre uker, ingen er hjemme og jeg er så sliten. Mest lyst til å ligge i senga med en bok i hele dag. Kjenner at jeg har sånt behov for meg selv i ukene før fødsel.

Kan bli tre lange uker tipper jeg. Andre slitne mødre?

Ja jeg er utrolig sliten spesielt i dag, og akkurat nå er det ekstremt. Føles som hele lufta har gått ut av meg som en ballong :(
Jeg har Lille 2014 som er hjemme med meg. Som må følges med så jeg må stå opp med henne grytidlig vær morgen, og jeg får ikke sovet når jeg trenger det. Det tar veldig på nå 34+1.
Og jeg som hadde satt på vaskemaskin med klær, og full oppvaskmaskin, og så frem til å få unna ting måtte løpe og slå dem av pga naboer som har stengt hovedkranen så vi hadde plutselig ikke vann grrrrr. Så maskinene pep, og bar seg og hylte om feilmeldinger... Det holdt seriøst på, og rable for meg. Blir såååå irritert når de tar det som en selvfølge at INGEN er hjemme, og ikke gir beskjed!
Det er IKKE første gang! Grrrrr

Jeg har hatt et flott svangerskap med lite plager. Men NO i uke 32-33 har alt kommet,masse halsbrann,mye kvalm,sliten og sur.. Hehe:-)
"POFF så ble jeg høygravid"..
Alt er normalt,men Gud så lenge dagene er og tunge....

Noen dager så er bare samboeren min verdens mest irriterende person, føler meg fæl som sier det, men sånn føler jeg det akkurat nå..
Og føler jeg ikke får noen støtte av han..
Er ting jeg ønsker å få gjort og han skal bare slappe av hele tiden :-/ og er ting jeg ikke får gjort uten hans hjelp... Hjelper ikke at hormonene gjør at humøret går alle veier :-/

Ikke helt gravid relatert. Men; typisk at hundene skal finne sin plass på rangstigen når man er alene med de og straks høygravid.. = første slosskamp og blod overalt.
Åh, sånt er ikke morsomt. De blir jo helt gal i øyeblikket, så veit aldri hvordan de reagerer når man prøver å "ordne opp" for de. Håper det gikk bra <3

Jeg har lyst på sjokoladekake, is, jordbær, moreller, plommer, melon, melonyoughurt, godteri, juice, banan...og alt annet jeg ikke "får" for blodsukkeret skyter i været :(
Gjett om jeg skal fråtse i etterkant!!!:D

Jeg har lyst på sjokoladekake, is, jordbær, moreller, plommer, melon, melonyoughurt, godteri, juice, banan...og alt annet jeg ikke "får" for blodsukkeret skyter i været :(
Usj så kjedelig :/ hva med vannmelon? Den består vel primært av vann.

ImageUploadedByBV Forum1467828936.544933.jpg
Kjøp den! Veldig god

Oi oi oi!!!!! Hvor får en kjøpt den?!!:D
Har kjøpt på både meny og rema. Har ikke diabetes eller så men kjøpte den en gang og likte den veldig. Men vær obs! Den inneholder melk som inneholder melkesukker slik at det blir som å drikke melk ift blodsukker. Hvis ikke produksjonen har noe å si. Vanskelig å vite. Men sjekk hva som skjer når du har spist. Bedre enn vanlig is i hvert fall :)

Har kjøpt på både meny og rema. Har ikke diabetes eller så men kjøpte den en gang og likte den veldig. Men vær obs! Den inneholder melk som inneholder melkesukker slik at det blir som å drikke melk ift blodsukker. Hvis ikke produksjonen har noe å si. Vanskelig å vite. Men sjekk hva som skjer når du har spist. Bedre enn vanlig is i hvert fall :)
Tusen takk for tips!

Når man for en gangs skyld spanderer på seg selv en "spa" behandling med vippeløft og form/farge av bryn for å kunne føle seg litt fresh til fødsel - og brybene blir nesten svarte og vippene går til alle kanter :( jaaja..

Er då lei meg. Gubben overrasket meg med middag ute i dag,jeg skulle få velge restaurant. Midt under middagen begynte jeg å svette veldig,kaldsvette.. Fikk veldig mageknip øverst i magen og brystet.
Vi måtte bare spise og komme oss hjem,jeg var så nær på å besvime. Det var utrolig ekkelt. Jeg er veldig kokt i ansiktet no,svetter,men huden er kald. Merkelig kombo. Jeg skal hjem og legge meg,dette var veldig ubehagelig. Føler hele kroppen endrer seg.

Det er så VARMT!!! Og klamt! Det hjelper ikke akkurat på vannet i kroppen heller. Føler meg som et vandrende basseng og det sprenger i fingrene mest..

Når besteforeldre sier de skal hjelpe til å passe på minsten i sommer og heller drar på ferie med bror og hans familie... Kjenner jeg blir både sint og nesten går på veggen av det når det kommer bilder av hvor hyggelig og fint de har det... Her går jeg alene med minsten, mens mannen jobber 2 uker til! Irritasjon til tusen!

Når besteforeldre sier de skal hjelpe til å passe på minsten i sommer og heller drar på ferie med bror og hans familie... Kjenner jeg blir både sint og nesten går på veggen av det når det kommer bilder av hvor hyggelig og fint de har det... Her går jeg alene med minsten, mens mannen jobber 2 uker til! Irritasjon til tusen!
Whaaat?:o
Ser det ikke bare er min familie som er litt...eh...tenker på seg selv. Forstår godt at du er irritert!

Nei fy så dårlig gjort! Jeg ville sagt ifra hvis jeg var deg. Jeg er lei meg fordi mamma og pappa skal reise bort i fire uker. De reiser idag og kommer hjem den dagen jeg blir igangsatt. Hadde det vært noe spesielt de skulle, men de skal bare på hytta... men de har ingen planer om å ta turen hjemom.

Back
Topp