Klagetråd!

Huff, ikke bra:( Får ikke lov til noenting jeg heller egentlig (ikke dra noe sted), så det blir hjemmepusling.
Vi får fokusere på premien:D
Ja det er jo faktisk første premien :D begynner bare å bli ekstremt utålmodig. Håper ting skjer i uke 37. Da er det innenfor termin som de sier :) hold on, be strong!

Ja det er jo faktisk første premien :D begynner bare å bli ekstremt utålmodig. Håper ting skjer i uke 37. Da er det innenfor termin som de sier :) hold on, be strong!
Hahaha!! Jeg krysser og fingrene for uke 37!!:p Hadde vært ideelt på så mange måter! Bare så synd en ikke ta modningsakupunktur før uke 38.

Hahaha!! Jeg krysser og fingrene for uke 37!!:p Hadde vært ideelt på så mange måter! Bare så synd en ikke ta modningsakupunktur før uke 38.
Får bare finne fram synålene :p Spise komler og gå i trapper skal visst og trigge modning :D Målstreken begynner å synes langt der framme. Uke 37 er for min del om kun 2!! uker. Det passer veldig fint. Ser for meg noen korte dager på sus og så rett på hytta. Vel....

De siste ukene har faktisk søvnen begynt å spille meg ett puss også! Hmm.. Mannen har ikke vært hjemme på 2,5 uke, så kan være derfor. Men han kommer hjem i dag, så spent pp de neste nettene. Håper han tar med seg søvnen min. ❤️

Håper at det suget går over i løpet av noen uker :) Kommer til å savne smoothies :( Fikk akkurat ny blender. Og ille at det blir lite jordbærspising i sommer. Ser ut til at bringebær er noe av det bedre av frukt man kan spise. Har du også lest det?
Jeg kan spise jordbær og kesam uten særlig forhøyet bs. Det samme med fløteis faktisk :p Men spiser det ikke hver dag for det om da :p Verstinger for meg er hvetemel, ris og pasta. Men er visst veldig individuelt, så håper du har fått.måleapperat nå :)

Jeg kan spise jordbær og kesam uten særlig forhøyet bs. Det samme med fløteis faktisk :p Men spiser det ikke hver dag for det om da :p Verstinger for meg er hvetemel, ris og pasta. Men er visst veldig individuelt, så håper du har fått.måleapperat nå :)
Ja, nå måler jeg og lærer hva som er bra eller ikke. Har helt holdt meg unna ris og pasta og potet. Går i couscous og quinoa :) Og rugbaserte bakevarer. Et par kuler sukkerfri is har jeg også sett at går greit. Det verste er faktisk stress like mye som mat. Kan spise akkurat samme mat en dag som en annen, men stresser jeg flyr blodsukkeret opp. Diabetessykepleier sa at det er mer enn mat som virker inn, så prøver å stresse ned :)

Får bare finne fram synålene :p Spise komler og gå i trapper skal visst og trigge modning :D Målstreken begynner å synes langt der framme. Uke 37 er for min del om kun 2!! uker. Det passer veldig fint. Ser for meg noen korte dager på sus og så rett på hytta. Vel....
Haha...vi kan jo drømme:p

I dag er jeg lei. Storebrors barnehage er stengt i tre uker, ingen er hjemme og jeg er så sliten. Mest lyst til å ligge i senga med en bok i hele dag. Kjenner at jeg har sånt behov for mwg selv i ukene før fødsel.

Kan bli tre lange uker tipper jeg. Andre slitne mødre?

I dag er jeg lei. Storebrors barnehage er stengt i tre uker, ingen er hjemme og jeg er så sliten. Mest lyst til å ligge i senga med en bok i hele dag. Kjenner at jeg har sånt behov for mwg selv i ukene før fødsel.

Kan bli tre lange uker tipper jeg. Andre slitne mødre?

Er ikke aleine, skjønner deg godt!
Guttungen på 2 1/2 har fri fra barnehagen i 4 uker no.. første dagen idag, å føler meg helt utslitt allerede.. da jeg har kraftig bekkenløsning å mannen jobber nesten 12t hver dag så er det tungt! Blir spennende 4 uker for å si det sann...

NU SKA Æ Å KLAG. Satan altså. Bestiller hastetime hos legen for å få henvisning til øyelegen da jeg har hatt sånn syke smerter på det ene øyet som bare blir verre. Får timen på sms. 16. AUGUST. Hastetime ja. Åh, legenmin <3 Gud bedre.

NU SKA Æ Å KLAG. Satan altså. Bestiller hastetime hos legen for å få henvisning til øyelegen da jeg har hatt sånn syke smerter på det ene øyet som bare blir verre. Får timen på sms. 16. AUGUST. Hastetime ja. Åh, legenmin <3 Gud bedre.

Hos min lege må vi alltid ringe kl 08 om morgenen for å få hastetime. Kanskje du kan prøve det?

Legevakta? De kan henvise deg hvis det er akutt. Jeg fikk øyelegetime kl 10, var på legevakta kl 22 kvelden før.

Hos min lege må vi alltid ringe kl 08 om morgenen for å få hastetime. Kanskje du kan prøve det?
Er sånn hos legesentret der jeg går at man HELST skal bestille time på sms, så skal du oppgi kommentar og hastegrad. Men jeg skal absolutt ringe imorra tidlig. Det er uaktuelt å gå så lenge. Det er jo et syn man snakker om liksom

Legevakta? De kan henvise deg hvis det er akutt. Jeg fikk øyelegetime kl 10, var på legevakta kl 22 kvelden før.
Jøss, seriøst? Trodde man måtte gå igjennom fastlegen jeg. Men da skal jeg gjøre det i ettermiddag. For det blir bare verre og verre. Blir jo nervøs. Har ikke råd til å miste halve synet :(

Ikke helt gravid relatert. Men; typisk at hundene skal finne sin plass på rangstigen når man er alene med de og straks høygravid.. = første slosskamp og blod overalt.

Jøss, seriøst? Trodde man måtte gå igjennom fastlegen jeg. Men da skal jeg gjøre det i ettermiddag. For det blir bare verre og verre. Blir jo nervøs. Har ikke råd til å miste halve synet :(

Er det så ille så må du dra på legevakten ja!! :-O Høres helt forferdelig ut!

Nei nei, bare å dra. Hvis du bor et sted med privat legevakt kan du jo dra dit og få henvisning derifra. Er dyrere så klart, men vet ikke om jeg hadde giddet å sitte lenge på legevakta nå..!

Lite tips...Klinikk for Alle har ei som foretar modningsakupunktur fom uke 36 på flergangsfødende og 37 på førstegangs:p Fikk vite det når jeg var hos kiropraktor i dag:D Hun er på Maxisenteret tirsdag og fredag og skal ikke ha ferie!

Blitz: Huff, det høres ikke bra ut. Bekkenløsning og barnehagen stengt er ingen god kombo. Har heldigvis ikke bekkenløsning, men blir så fort trøtt på dagtid for tiden og lillemann sover ikke dagdupp lenger. Går derfor ikke an å legge seg nedpå. Skal bli godt å få dem ut:)

Lite tips...Klinikk for Alle har ei som foretar modningsakupunktur fom uke 36 på flergangsfødende og 37 på førstegangs:p Fikk vite det når jeg var hos kiropraktor i dag:D Hun er på Maxisenteret tirsdag og fredag og skal ikke ha ferie!
Takk for tipset!!! Skal høre om hun har ledig time neste tirsdag. Da er jeg 36+1 :D Tenk om det hjelper!!

Back
Topp