Ja det er jo faktisk første premienHuff, ikke braFår ikke lov til noenting jeg heller egentlig (ikke dra noe sted), så det blir hjemmepusling.
Vi får fokusere på premien![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo faktisk første premienHuff, ikke braFår ikke lov til noenting jeg heller egentlig (ikke dra noe sted), så det blir hjemmepusling.
Vi får fokusere på premien![]()
Hahaha!! Jeg krysser og fingrene for uke 37!!Ja det er jo faktisk første premienbegynner bare å bli ekstremt utålmodig. Håper ting skjer i uke 37. Da er det innenfor termin som de sier
hold on, be strong!
Får bare finne fram synåleneHahaha!! Jeg krysser og fingrene for uke 37!!Hadde vært ideelt på så mange måter! Bare så synd en ikke ta modningsakupunktur før uke 38.
Jeg kan spise jordbær og kesam uten særlig forhøyet bs. Det samme med fløteis faktiskHåper at det suget går over i løpet av noen ukerKommer til å savne smoothies
Fikk akkurat ny blender. Og ille at det blir lite jordbærspising i sommer. Ser ut til at bringebær er noe av det bedre av frukt man kan spise. Har du også lest det?
Ja, nå måler jeg og lærer hva som er bra eller ikke. Har helt holdt meg unna ris og pasta og potet. Går i couscous og quinoaJeg kan spise jordbær og kesam uten særlig forhøyet bs. Det samme med fløteis faktiskMen spiser det ikke hver dag for det om da
Verstinger for meg er hvetemel, ris og pasta. Men er visst veldig individuelt, så håper du har fått.måleapperat nå
![]()
Haha...vi kan jo drømmeFår bare finne fram synåleneSpise komler og gå i trapper skal visst og trigge modning
Målstreken begynner å synes langt der framme. Uke 37 er for min del om kun 2!! uker. Det passer veldig fint. Ser for meg noen korte dager på sus og så rett på hytta. Vel....
I dag er jeg lei. Storebrors barnehage er stengt i tre uker, ingen er hjemme og jeg er så sliten. Mest lyst til å ligge i senga med en bok i hele dag. Kjenner at jeg har sånt behov for mwg selv i ukene før fødsel.
Kan bli tre lange uker tipper jeg. Andre slitne mødre?
NU SKA Æ Å KLAG. Satan altså. Bestiller hastetime hos legen for å få henvisning til øyelegen da jeg har hatt sånn syke smerter på det ene øyet som bare blir verre. Får timen på sms. 16. AUGUST. Hastetime ja. Åh, legenmin <3 Gud bedre.
Legevakta? De kan henvise deg hvis det er akutt. Jeg fikk øyelegetime kl 10, var på legevakta kl 22 kvelden før.NU SKA Æ Å KLAG. Satan altså. Bestiller hastetime hos legen for å få henvisning til øyelegen da jeg har hatt sånn syke smerter på det ene øyet som bare blir verre. Får timen på sms. 16. AUGUST. Hastetime ja. Åh, legenmin <3 Gud bedre.
Er sånn hos legesentret der jeg går at man HELST skal bestille time på sms, så skal du oppgi kommentar og hastegrad. Men jeg skal absolutt ringe imorra tidlig. Det er uaktuelt å gå så lenge. Det er jo et syn man snakker om liksomHos min lege må vi alltid ringe kl 08 om morgenen for å få hastetime. Kanskje du kan prøve det?
Jøss, seriøst? Trodde man måtte gå igjennom fastlegen jeg. Men da skal jeg gjøre det i ettermiddag. For det blir bare verre og verre. Blir jo nervøs. Har ikke råd til å miste halve synetLegevakta? De kan henvise deg hvis det er akutt. Jeg fikk øyelegetime kl 10, var på legevakta kl 22 kvelden før.
Jøss, seriøst? Trodde man måtte gå igjennom fastlegen jeg. Men da skal jeg gjøre det i ettermiddag. For det blir bare verre og verre. Blir jo nervøs. Har ikke råd til å miste halve synet![]()
Nei nei, bare å dra. Hvis du bor et sted med privat legevakt kan du jo dra dit og få henvisning derifra. Er dyrere så klart, men vet ikke om jeg hadde giddet å sitte lenge på legevakta nå..!Jøss, seriøst? Trodde man måtte gå igjennom fastlegen jeg. Men da skal jeg gjøre det i ettermiddag. For det blir bare verre og verre. Blir jo nervøs. Har ikke råd til å miste halve synet![]()
Lite tips...Klinikk for Alle har ei som foretar modningsakupunktur fom uke 36 på flergangsfødende og 37 på førstegangsFår bare finne fram synåleneSpise komler og gå i trapper skal visst og trigge modning
Målstreken begynner å synes langt der framme. Uke 37 er for min del om kun 2!! uker. Det passer veldig fint. Ser for meg noen korte dager på sus og så rett på hytta. Vel....
Takk for tipset!!! Skal høre om hun har ledig time neste tirsdag. Da er jeg 36+1Lite tips...Klinikk for Alle har ei som foretar modningsakupunktur fom uke 36 på flergangsfødende og 37 på førstegangsFikk vite det når jeg var hos kiropraktor i dag
Hun er på Maxisenteret tirsdag og fredag og skal ikke ha ferie!