Må klage litt jeg også nå.. Er bare så lei av å vente på at mannen skal komme hjem. Vi har også en 3-åring som er ganske trass og krever sitt. jeg er sykemeldt 50 % på grunn av utmattelse og en krevende jobb. Hver dag drar mannen på jobb kl 07 og er ikke hjemme før 18. Han klager aldri hvis middagen ikke er ferdig når han kommer hjem og gjør alt for meg. Han er helt fantastisk. Likevel skulle jeg så gjerne ønske at han hvetfall kunne kommet hjem 16, eller til litt mer normal tid en dag i uka nå når jeg kun orker å ligge på sofaen! Eneste vi gjør når han kommer hjem er å spise middag før 3-åringen må legge seg. Heldigvis tar han av seg leggingen, men hadde ønsket at han ville være mer sammen med henne på ettermiddagen og avlastet meg litt også.. Konsekvensen av dette blir at jeg føler meg som en så dårlig mamma fordi jeg ikke orker å leke med henne og tålmodigheten min er SÅ elendig om dagen! Skjønner ikke hva jeg skal gjøre... Ønsker jo å være en mamma som har ork til å være med datteren sin..
Noen med litt lignende situasjon eller tips til hvordan jeg kan få litt bedre ork og utholdenhet?
Noen med litt lignende situasjon eller tips til hvordan jeg kan få litt bedre ork og utholdenhet?