Klagetråd!

Samme her!! Har forferdelige netter :-(
Fæle netter her også... Våkner og har vondt i magen, lurer på om jeg ligger "feil". Ligger med nerver i klem eller oppå baby? Slitsomt hvertfall.. Å så denne varmen som skal komme i morgen ja. Vet ikke helt om jeg gleder meg til det :o
Hvordan gikk natten? Dette ble nok en slitsom natt for meg iallfall. Føler at jeg har sovet fem minutt tilsammen. Og den lille søvnen er preget at voldsomme drømmer. Slitsomt :(

Hvordan gikk natten? Dette ble nok en slitsom natt for meg iallfall. Føler at jeg har sovet fem minutt tilsammen. Og den lille søvnen er preget at voldsomme drømmer. Slitsomt :(
Heldigvis ikke så varmt denne natten..så da går det litt bedre. Men jeg sover aldri bra. Vrir meg fra den ene siden til den andre, håpløst. Ligger jeg for lenge på en side og våkner blir jeg liggende med smerter på den siden en stund, og da får jeg hvertfall ikke sove :o blæh..

Våknet og innså at ja, jeg har ikke hatt sammenhengende søvn de siste 3-4 månedene...men ikke kommer jeg til å få det på flere år heller!! :( :(

Heldigvis ikke så varmt denne natten..så da går det litt bedre. Men jeg sover aldri bra. Vrir meg fra den ene siden til den andre, håpløst. Ligger jeg for lenge på en side og våkner blir jeg liggende med smerter på den siden en stund, og da får jeg hvertfall ikke sove :o blæh..
Usj. Kjenner meg igjen.. det er skikkelig pyton. Gleder meg til etter fødselen å kunne ligge på magen og ryggen igjen. Husker det var helt magisk følelse å være kvitt alle vondter.

Våknet og innså at ja, jeg har ikke hatt sammenhengende søvn de siste 3-4 månedene...men ikke kommer jeg til å få det på flere år heller!! :( :(
Får håpe du får en sovebaby :) søvnkvaliteten er iallfall bedre etter fødselen, selvom det blir en del våkenetter.

Som om jeg skulle sagt akkurat det der selv! Føler meg utslitt når jeg skal stå opp... :-/

Får håpe du får en sovebaby :) søvnkvaliteten er iallfall bedre etter fødselen, selvom det blir en del våkenetter.
Hehe...kan jo håpe. Tror jeg skal gå ut i fra at jeg ikke får det og så bli MEGET gledelig overrasket om hun blir en sovebaby:D Da blir en liksom ikke så skuffa:p

Hehe...kan jo håpe. Tror jeg skal gå ut i fra at jeg ikke får det og så bli MEGET gledelig overrasket om hun blir en sovebaby:D Da blir en liksom ikke så skuffa:p
Hehe. Man vet aldri. Jeg tar heller ikke for gitt å få en sovebaby igjen. Er skjeldent så heldig to ganger :p

Der kom første spark i ribbeina.. (31+6) :inpain: Kan tenke meg det blir gøy når han blir dobbelt så tung.. Får ikke håpe det er ensbetydende med dobbelt så mye kraft i beina.

Skal begynne å jobbe litt igjen i morgen etter 100% sykemelding en periode.. :-( ikke akkurat optimistisk, da bekken er helt på randen til hva som er overkommelig. Gikk på krykker forrige uke! Uff! Også i denne varmen da... GRUER MEG!!!

Skal begynne å jobbe litt igjen i morgen etter 100% sykemelding en periode.. :-( ikke akkurat optimistisk, da bekken er helt på randen til hva som er overkommelig. Gikk på krykker forrige uke! Uff! Også i denne varmen da... GRUER MEG!!!
Huff. Lykke til! Håper du kommer deg helskinnet igjennom arbeidsdagen!

Varmt!!! Det er denne delen av svangerskapet jeg virkelig har fryktet mest. Snart høygravid og varmeste årstiden. Hjelp!

Takk ❤️ Går overraskende bra. God tilrettelegging..

Og ja, fryktet dette jeg og!! Sett deg med føttene i kaldt vann

Takk ❤️ Går overraskende bra. God tilrettelegging..

Og ja, fryktet dette jeg og!! Sett deg med føttene i kaldt vann
I will! :D godt det gikk fint på jobb idag. Må jo være kjekkere å kunne jobbe enn å gå hjemme.. min jobb tilrettelegger ingenting.

Back
Topp