Tusen takk.Lykke til!!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk.Lykke til!!!![]()
Huff. Ikke kjekt å ha det sånn :/ Prøv å ikke føle deg verdiløs og nytteløs. Du bærer fram et barn. Det er en stor jobb. Du har all grunn til å hvile og slappe av. Men det kan være kjedelig i lengden. Jeg er i samme situasjon. Er sykemeldt og har lange dager hjemme. Og dagen starter ofte med en trassig toåringgår toåringen din i barnehagen? Min går i barnehagen og jeg har faktisk begynt å nyte de timene i fred og ro. Lader batteriene til hun kommer hjem. Så for meg har dagene snudd fra å være kjedelige til å være avslappende. Det er jo ikke lenge til det blir travelt igjen
![]()
Jeg kan ikke engang telle måneder! Uker, helst dager. Og selv om det ikke er så lenge igjen så er det sant det du sier: det virker uendelig lenge når man har alt mulig rart av vondter..Samme her,vil bare få det overstått....snart heldigvis bare 2 mnd igjen...Men det virker uendelig lenge når en ligger å vrir seg i vondter, og verken sitte, ligge eller gå er behagelig. Blir også frustrert over alt som bør/må gjøres, men som jeg ikke får til/orker.
HelgevaskenJeg kan ikke engang telle måneder! Uker, helst dager. Og selv om det ikke er så lenge igjen så er det sant det du sier: det virker uendelig lenge når man har alt mulig rart av vondter..
Jeg er så møkka lei av å gå gravid og håper på at han kommer før termin! Er veldig sliten, lei av å ha vondt, være kvalm, ikke få i meg ordentlig med mat igjen, ikke få sove skikkelig, opp og tisse om natten (selv om det ikke er det verste).
Og jeg deler følelsen din av frustrasjon. Føler meg veldig i veien og ubrukelig. Mannen må løfte, bære, skyve og ordne. Jeg er overlykkelig hvis jeg overlever helgevasken uten å være død resten helgen..![]()
Ååååh, du har det så ille ja. Usjameien da ❤ Skal søren ikke være lett altså! Jeg begynner nesten å gråte når jeg mister ting på gulvet innimellom. Noen dager er det bare så forferdelig å måtte bøye meg og plukke opp ting. Mannen plukker som regel opp da, god som han er, men han er jo ikke alltid rundt megHelgevaskenEr du gal
? Kan bare glemme det her i huset hvertfall
Her må jeg holde meg til å rydde å tutle med det som er i min høyde (f.eks vaske kjøkkensbenken). Støvsuging og vaske gulv har jeg fått forbud fra fysio å gjøre. Jeg flyttet noen hagemøbler ved å skyve og dra i går, og fikk beskjed av mannen min at jeg ikke måtte slite meg ut. Fikk forklart han at å plukke opp småting som faller på gulvet er mye mer vondt og belastende. Høres rart ut, men å bøye meg er det tyngste jeg gjør for tiden, og gjør det ikke med mindre jeg må...Jeg tar meg selv i å misunne andre som sitter på terrassen å soler seg i det fine været, selv om jeg har jo mulighet til å gjøre det jeg også, er bare vanskelig å nyte noe som helst for tiden. Håper også han blir født før termin, et par uker før er perfekt
![]()
Kjempe klemHar forvilla meg til byen (Gjøvik) for å ta eksamen. Nå etter levert dokumentasjonsdel tok klassa en tur på Egon for å spise litt. Siden jeg er gravid så endte jeg med å kjøre. Etter mye surr fant jeg parkeringsplass og betalte for å stå der. Vi gikk inn å spiste og skravlet lenge. Jeg var sikker på at parkeringen gikk ut 19.35 og gikk da ut for å reise igjen og så parkeringsvakta kjøre. Tror du ikkje det surrehue av en gravidhjerne hadde surret med tia?!?
Når vi satte oss i bilen lå en gul lapp å lyste mot meg. Hadde bare betalt til 19.25.bota var dermed skrivd ut 19.33. Snakk om uflaks og irritasjon!
Etter 2slitsomme dager endte dette selvfølgelig i snørr og tårer når jeg kom tilbake til hytta. 8min forsinka og 780 i bot.
Jeg fungerer ikke i byen!!![]()
Tusen takk.Kjempe klem![]()
BekkenetKlaging![]()
Har sånn trykk ned i bakkenett, kjennes ut som jeg har en alt for stor tampong litt høyt opp i skjeden.
Ubehagelig trykk....
Bekkenet
Prøv å legg en rispose (oppvarmet) eller varmeflaske på magen. Hjelper å bli kvitt luftsmerter.Luftsmerter i magen som føles ut som kramper, ikke farlig men helt sykt vondt. Noen som har tips på hvordan man blir kvitt det?
Sliter med det samme :/ kjempe ubehagelig.Luftsmerter i magen som føles ut som kramper, ikke farlig men helt sykt vondt. Noen som har tips på hvordan man blir kvitt det?