Klagetråd!

Jeg våknet med vondt i magen og vond rygg. Og det er hverken fordi jeg må på do, luftsmerter eller noe galt. Jeg har bare vondt, for det har jo selvfølgelig ikke gitt seg enda! Møkka kropp..

Har så lyst på spekemat! Drømmer om spekemat!
Nå har mannen eti spekemat flere dager på rad og meny har stor reklame så får snart på veggen. Har ikke lyst på annen mat. :( "luksusproblemer"

Hadde en natt fra h... nakkesmerter og bekkensmerter. Fant ingen liggestillinger som fungerte :(

Samme her :( Hadde vondt i hele høyresiden, fra hode til fot liksom... Tok en paracet igår kveld og idag tidlig - første gang i hele graviditeten jeg har tydd til det tror jeg..

Mens jeg var inne og lette etter sårt trengte mammaklær, var europark og klaska en bot på bilruta. :banghead: Bruker tydeligvis mye lenger tid på å lete etter klær nå enn før.. Kunne fått noen nydelige newbie-outfits for den prisen der.. :meh:

Samme her :( Hadde vondt i hele høyresiden, fra hode til fot liksom... Tok en paracet igår kveld og idag tidlig - første gang i hele graviditeten jeg har tydd til det tror jeg..
Huff. Ikke kjekt. Jeg måtte og ta paracet for første gang i svangerskapet. Satt lenge og bare stirret på tabletten. Men det hjalp utrolig godt. Nakkesmertene er nesten borte :)

Det kjennes ut som ingen forstår noe som helst. Jeg er snart i tredje trimester og har hatt både bekkenløsning og søvnproblemer siden andre måned. Har vært sykemeldt i 2 måneder. Føler at ingen tror meg, og får høre ulike varianter av "graviditet er ingen sykdom" nesten daglig.. Er bare 19 og bor hjemme akkurat nå, hvor min mor bare klager over at jeg ikke gjør noe. Sjefen min tar meg ikke seriøst, og mener jeg burde klare jobben som lærer med bekkenløsning. Min forlovede skjønner ikke at jeg trenger hjelp til den minste ting på de verste dagene. Alt dette sliter mer og mer på det psykiske.. Jeg er rett og slett livredd for å utvikle svangerskaps/fødselsdepresjon :(

Det kjennes ut som ingen forstår noe som helst. Jeg er snart i tredje trimester og har hatt både bekkenløsning og søvnproblemer siden andre måned. Har vært sykemeldt i 2 måneder. Føler at ingen tror meg, og får høre ulike varianter av "graviditet er ingen sykdom" nesten daglig.. Er bare 19 og bor hjemme akkurat nå, hvor min mor bare klager over at jeg ikke gjør noe. Sjefen min tar meg ikke seriøst, og mener jeg burde klare jobben som lærer med bekkenløsning. Min forlovede skjønner ikke at jeg trenger hjelp til den minste ting på de verste dagene. Alt dette sliter mer og mer på det psykiske.. Jeg er rett og slett livredd for å utvikle svangerskaps/fødselsdepresjon :(
Huff!! Hørtes absolutt ikke bra ut. Kanskje ta med deg din mor eller forlovede til legen og få legen til å forklare alvorligheten? Nei, ett svangerskap er ikke en sykdom i seg selv, men hva kroppen utsettes for og reagerer på kan bli en kortvarig sykdom. Vi har ikke bare oss selv å ta vare på, vi har og ansvaret for den vi bærer. Har fått høre det noen ganger jeg og, men de har fått det ganske spydig i retur...
Sender deg en god, og forståelsesfull, klem!❤️

Er så lei av å bli kalt feit hele tiden. Blir så lei meg. Er dritt lei av ufølsomme mennesker som ikke tenker at det de sier sårer noe jævelig.

Mat mat mat.. Føler jeg eter hele tiden.. Er lei..er ikke noen frister egentlig.. Og alt smaker litt rart.. Eller annerledes.. Er SÅ redd for å ese ut..

Har så vondt i bekkenet, og klarer så vidt å stå på det ene benet!!! Håper dette gir seg, ellers blir der krykker?? :-O

Skikkelig dritt natt! Sovet så utrolig dårlig. Vondt i magen pga presset, kvalm, vondt i ryggen, fant ingen stilling som var gode.. Endte opp med at jeg sluknet av utmattelse i noen minutter mellom slagene. Det begynner å bli så sykt tungt.. Og alle forteller meg HELE tiden hvor mye verre det kommer til å bli og at man bare må leve med det! Våknet til skikkelig møkkavær i tillegg. Dette blir en laaang dag.

Back
Topp