Klagetråd!

Klager og jubler litt om hverandre idag. Sååå glad at alt er bra med guttebassen vår <3
Men er også psykisk sliten av bekymringene som har vært den siste tiden. Er nesten lettet over at jeg er sykemeldt ut måneden.

Nå trenger jeg denne! Er så lei bekkenvondter!! Vil ut på ski, gå tur og nyyyte frisk luft! Nå er det vondt når jeg sitter også og det er 5 mnd igjen!!!

Vil ikke klage...men...totalt mangel på energi denne helgen :/ ekstremt hormonell i går (grein av den minste ting) og stresset for jeg pendler ukentlig pga jobb. Føler liksom at jeg ikke får vært med på forberedende kurs eller grupper som jeg burde pga pendling :/ men, jeg har heller ingen grunn til å sykemelde meg. Måtte bare klage litt :/

Det er kvell, og vi har mulighet til tid for oss selv. Og hva skjer ?
Jo min mann sovner på sofaen, og sover bort hele kvelden ...
Jupp timen jeg brukte på badet etter jeg hadde lagt minste ga virkelig valuta, for arbeidet eeeeeh...stønn..

Tiden går så sakte :(
Har OUL time 22/3 og siden jeg har våre så ekstremt kvalm og sliten så har dagene gått så sent. Nå er jeg mindre kvalm men tiden går i sneglefart enda. Ser dere andre skriver at tiden går så fort :-). Jeg kjønner det ikke :(

Jeg holder med deg!! Jeg synes også at tida går alt for sakte!! :-)

10t til oul og først NÅ begynner jeg å grue meg. Vert ganske avslappa og positiv til svangerskapet hele tia, men NÅ ble jeg nervøs. :o håper alt står bra til med mini i morgen. Blir første møte med spira. :)

10t til oul og først NÅ begynner jeg å grue meg. Vert ganske avslappa og positiv til svangerskapet hele tia, men NÅ ble jeg nervøs. :o håper alt står bra til med mini i morgen. Blir første møte med spira. :)
Lykke til :) jeg skal og på oul idag. Gruer meg nå. Skal bli godt å få det overstått VEL overstått :)

Skulle gå i marka for å få litt ulent terreng. Vel, turen ble evig lang pga min manglende retningssans.. Nå er jeg ødelagt!

Skulle gå i marka for å få litt ulent terreng. Vel, turen ble evig lang pga min manglende retningssans.. Nå er jeg ødelagt!
Hehe...er jo litt komisk da :) Vet det er en klagetråd, og jeg forstår deg veldig godt! Men, måtte smile litt når jeg leste det. Håper du føler deg bedre nå :)

Huff, nei, kan tenke meg at det ikke er greit for bekkenet :( Har begynt å slite litt her, men er grunnet 30 min gangen fra jobb på asfalt :o
Her er det comfort på asfalt allvei :p Går ikke en cm uten joggesko med skikkelig demping (sverger til asics). Har et par andre sko stående på jobb som kun brukes der da det ikke er like pent med joggesko til alt :D

Endelig fant jeg igjen klagetråden... Trengte å få ut litt frustrasjon over at jeg gråter for ingenting for tiden.. Er så frustrerende...

I dag vil jeg klage over at jeg har vært alene hele påsken,venner og familie
Er vekke og har glemt meg:-)
Gubben er på jobb i Afrika.
Er ikke helt alene,nurket i magen styrer jo på❤️

Back
Topp