Blir alltid superkvalm etter jeg har dusja...Er 15+1 idag.. Flere som har det sånn ??
Jeg hadde det og har det fortsatt til tider sånn. Tror det er varmen som tar helt knekken på meg for min del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir alltid superkvalm etter jeg har dusja...Er 15+1 idag.. Flere som har det sånn ??
Glukosebelastning idag. Må faste i forkant og jeg dør allerede snart av sult![]()
Takk for tipsTips: jeg faster ofte pga stoffskifte prøver som tas hver 4 uke.
- Skaff deg time tidlig på dagen, aller hest når de åpner.
- Spis en god kvelds, ikke for tidlig
- Drikk noe vann før du legger deg om kvelden.
- Ta med frokosten i veska slik at du kan spise den på vei til jobb etterpå eller på vei hjem.
- Er du ikke keen på å lage mat på morgenen når du faster så lag den kvelden i forveien
Takk for tipsskal huske det til nestegang. Nå sitter jeg her og sulter på venterommet. Spiste sist i fem tiden igår. Har ikke mat med meg i bilen, så må innom butikken etterpå. Men jeg skal være mer forberedt på neste glukosebelastning
må ha en til senere.
Hehe. Det gikk greit. Men gud så godt det var å spise etterpå. Gikk amokk i bakerietMan lærer så lenge man lever eller så lenge noen tipser
Håper det hele gikk greit til tross for at det var VELDIG lenge siden siste måltid.
Skal igjennom dette selv om 11 uker. Håper å slippe unna med den ene gangen <3
Hehe. Det gikk greit. Men gud så godt det var å spise etterpå. Gikk amokk i bakerietfår svar på blodprøvene i morgen. Håper de er fine. Har ikke lyst på svangerskapsdiabetes med denne appetitten.
Legen sa at de anbefaler å ta en til i uke 28. Er det den du skal ha om 11 uker? Håper å slippe den andre runden.. men må man så må man![]()
Uff, jeg kjenner til det der. Jeg var gjennom mye før jeg fikk Losec av legen, men det som fungerte best på meg var et par skjeer med yoghurt, flytende gaviscon (fåes på apoteket) og sjokolademelk. Også ikke spise noe de siste timene før jeg la meg og ligge høyere med hodet. Håper den fæle greia gir seg slik at du får sove i natt! God bedringJeg blir gal av halsbrann, får ikke sove i natt....
Om du tåler melk, prøv å drikk litt før du legger deg.Jeg blir gal av halsbrann, får ikke sove i natt....
Uff, jeg kjenner til det der. Jeg var gjennom mye før jeg fikk Losec av legen, men det som fungerte best på meg var et par skjeer med yoghurt, flytende gaviscon (fåes på apoteket) og sjokolademelk. Også ikke spise noe de siste timene før jeg la meg og ligge høyere med hodet. Håper den fæle greia gir seg slik at du får sove i natt! God bedring![]()
Om du tåler melk, prøv å drikk litt før du legger deg.
Jeg hadde ikke noe sånt i forrige svangerskap (drakk nesten 8 liter skummet melk i uka) Skulle tro jeg var en kalv så glad som jeg er i melk![]()