Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg forstår det ikke,men gleder meg ikke til oul i morgen heller ikke gruer meg. Følelsen er helt stille...jeg er bare lei av alt rundt meg..lei av kvalmen, trøtt og sliten mentalt...tenkte å ta kontakt med jordmor for en prat..hufffff, jeg håper det endre seg i morgen når jeg får se lille i magen...
Samme her. Kjempegøy..Fortsatt gbs i urinen, så ikke vits i mer antibiotika sier legen. Må skrives på helsekortet og må antageligvis ha ekstra nål med antibiotika i hånda under fødselen. Åhoi.
Du bør jo kunne snakke til gutten selv og da☺ jeg har en samboer som gir grei melding til min sønn om han har gjordt noe som ikke er greit ☺Litt småskuffa.. bonusbarne mitt på 8 har kosa seg godt o dusjen i dag: fylt hele hårkur boksen min med vann. Yes! En stk hormonell dame i kveld. Sambo som ikke forstår meg at jeg ble lei meg, og sier at han bare er 8 år, kan ikke forvente at det ikke skal skje, og at det er min egen feul som ikke har plukket ut hårproduktene mine fra dusjen!!!!! Argh.. har ikke snakket med sambo mer i kveld. Er ikke sur på 8 åringen, men sambo som ikkr kan snakke med kidn sin og forklsre at sång ikke er lov og at hN burde si unnskyld eller spørre neste gNg hva det er før han slår seg løs. Men neida.. hadde det vært datteren vår, da hadde mina hatt en annen tone!
Jeg er drittlei mennesker som kun har negative ting å si! Spesifikt nær familie som kun har negativt å si om denne graviditeten... Jeg tar meg veldig nær av det, for det sårer så veldigSelv prøver jeg å tenke positivt og ha en bra hverdag, men det ødelegger mye for meg. Sånn - det var klagingen min for i dag
![]()
Ja, tror det er mange som får det, men jeg kjenner meg lettere stresset for det. Føler det bagatelliseres på legesenteret, så håper kanskje ul.jm. kan si noe mer om det når jeg skal på OUL i slutten av måneden. Kjenner meg usikker og litt skeptisk og en smule redd. Livredd for å miste babyen, ikke ved fødsel for nå vt de om det, men virker som det kan være skadelig å gå med i kroppen når man er gravid, om man leser på nettsider i USA...Samme her. Kjempegøy..
Vi prøvde hemmelig på nr. 3 i 2 år... Så, når vi "ga opp", satt spiraSå utrolig kjipt!!! Hvilke negative ting kan andre ha å si om ens graviditet? Det har de da ingen rett til. Forstår at det ødelegger!!
Oi. Er det skadelig for fosteret? Legen min og bagatelliserer det :/ skal ta det opp med jm når jeg skal dit neste uke. Føler at jordmødre tar ting som gjelder svangerskap litt mer alvorlig. Legen min ser ikke vits i å behandle det engang. Syns det er litt rart. Vil helst ha det bort.Ja, tror det er mange som får det, men jeg kjenner meg lettere stresset for det. Føler det bagatelliseres på legesenteret, så håper kanskje ul.jm. kan si noe mer om det når jeg skal på OUL i slutten av måneden. Kjenner meg usikker og litt skeptisk og en smule redd. Livredd for å miste babyen, ikke ved fødsel for nå vt de om det, men virker som det kan være skadelig å gå med i kroppen når man er gravid, om man leser på nettsider i USA...
Vi prøvde hemmelig på nr. 3 i 2 år... Så, når vi "ga opp", satt spiraMen da hadde mannen min mistet jobben og vi hadde det litt trøblete økonomisk og i forholdet pga. det... Vi var i prosessen med huskjøp, men da ble ikke det noe av, så vi leier fortsatt. Han har fortsatt ikke fått jobb, men han prøver så hardt stakkars... Vi har det uansett bedre, både personlig og økonomisk (jeg fikk kontrollen over økonomien) og vi gleder oss alle 4
Men dette blir brukt mot oss og at det umulig kan gå bra. VI har hvertfall trua! man kommer ingen vei ved å være negativ heller. Realistisk - ja - men ikke negativ.
![]()
Oi. Er det skadelig for fosteret? Legen min og bagatelliserer det :/ skal ta det opp med jm når jeg skal dit neste uke. Føler at jordmødre tar ting som gjelder svangerskap litt mer alvorlig. Legen min ser ikke vits i å behandle det engang. Syns det er litt rart. Vil helst ha det bort.
Oi. Er det skadelig for fosteret? Legen min og bagatelliserer det :/ skal ta det opp med jm når jeg skal dit neste uke. Føler at jordmødre tar ting som gjelder svangerskap litt mer alvorlig. Legen min ser ikke vits i å behandle det engang. Syns det er litt rart. Vil helst ha det bort.
Takk for linkene og informasjon. Syns det er skummelt at det er så stor forskjell på norge i usa med tanke på å ta dette seriøst. Skal holde deg oppdatert på hva jm sier om saken. Stoler mer på henne enn legenDet virker som om USA og Tyskland har forsket mer på GBS enn det som blir gjort i Norge. Det bagatelliseres mest her. Håper jordmor har noen svar til deg neste uke. Vil gjerne høre fra deg hva jordmor mener der du bor
Fant noen linker som beskriver det litt mer i de landene der de har forsket mer på det:
http://americanpregnancy.org/pregnancy-complications/group-b-strep-infection/
http://www.gbs-info.net/gbsinformasjon.html
http://www.gbs-info.net/testing.html
Ja, jeg er også overrasket, for synes det virker som i de landene at de tar det veldig seriøst. Tenker å ringe jordmor selv neste uke og spørre om jeg kan komme dit før uke 24. Vi har kun jordmor på torsdager i kommunen her, så spørs om hun har tid til å snakke med meg denne uka.Takk for linkene og informasjon. Syns det er skummelt at det er så stor forskjell på norge i usa med tanke på å ta dette seriøst. Skal holde deg oppdatert på hva jm sier om saken. Stoler mer på henne enn legen![]()
Er 15+1 idag.. Flere som har det sånn ??