Klagetråd!

Noen andre som har dårlig samvittighet for partneren? Min man ønsker kos og sex.. Jeg der i mot..Hehe.. Absolutt ikke.. Men syntes synd i han som går og håper og venter.. jeg er redd for å blø osv etterpå... Og SÅ nyser jeg hele tiden.. Hehe..
Signerer.. Vi bor ikke sammen men han forventer besøk av meg hele tida og jeg orker rett og slett ikke. Finner ikke samme ro sammen med han, for da må jeg tenke på alle smådetaljer som er på plass hele tiden her hjemme hos mamma.

Klager litt til.. Fikk være stappmett i går men i dag får jeg ikke spise. Magen min lever virkelig sitt eget liv nå. Blir sååå trøtt.

Sulten,mer sulten, enda mer sulten. En ond sirkel! Tvinger meg til å ikke spise mer enn normalt og føler nesten konstant en sultfølelse i magen. Lille bollefrø blir aldri mett:shy:

Kvalmen dreper meg!!! Ligger i senga og prøver å kvinne meg opp til å pusse tennene...sykemeldingen min går ut i morgen, så jeg må kjøre til legen uten å ta postafen i morgen...gruer meg...

Kvalmen dreper meg!!! Ligger i senga og prøver å kvinne meg opp til å pusse tennene...sykemeldingen min går ut i morgen, så jeg må kjøre til legen uten å ta postafen i morgen...gruer meg...
Kan du ikke bare ringe og forlenge? Det har jeg gjort 2 eller 3 ganger nå.

Åh! Fortsatt.... Stakkar deg! ❤️

Har virkelig medfølelse for deg, kvalme er helt forferdelig! Håper den roer seg snart, her gikk det verste over i uke 8 :) Som å slå av en bryter, og vips så var den nesten borte..

Huff føler med deg, men om du allerede er i sykmelding, kan du ikke bare ringe inn til legen for å få den forlenget?
Det pleier å gå greit for min lege....

Jeg synes vi har vært flinke til å ikke klage mye sist☺

Men i dag har jeg lyst til å klage på energi min,den er heeeeelt bort...åhhhh så sliten til å gjøre enkelt ting(dusj) følger jeg kommer til å svimle på dusjen. Energi kom tilbake vær så snill:(

Måtte virkelig leite etter denne tråden jo. Men trengte den sårt idag. Skikkelig drittdag. Alt jeg spiser kommer opp i rekordfart.. hofter og korsrygg er totalt ubrukelig, og jeg har grini i ett sett siden i går.. tårene bare renner og alt er mørkt og trist. Er redd for å bli deprimert i svangerskapet.. spesielt når jeg føler det slik. :-( aldri har jeg energi lengre og føler jeg ikke strekker til noen steder.. vil bare låse meg inne hjemme aleine :-/

Måtte virkelig leite etter denne tråden jo. Men trengte den sårt idag. Skikkelig drittdag. Alt jeg spiser kommer opp i rekordfart.. hofter og korsrygg er totalt ubrukelig, og jeg har grini i ett sett siden i går.. tårene bare renner og alt er mørkt og trist. Er redd for å bli deprimert i svangerskapet.. spesielt når jeg føler det slik. :-( aldri har jeg energi lengre og føler jeg ikke strekker til noen steder.. vil bare låse meg inne hjemme aleine :-/

Hufffff...dette er ikke gøy. jeg håper virkelig at du får bedre dager fremover. Stor klem ❤

Etter å ha vært syk i to uker her i dag så våknet jeg i dag til den hvisshet om at jeg skulle til legen for å få sykemelding noen dager for å bli helt frisk. Tar med meg mini på badet og tar av han sokkene. Merkelig røde og hovne føtter tenkte jeg da sokkene ble tatt av. Så er det av med buksa og jo da, gutten et full av bittesmå prikker... For små til å være vannkopper tenker jeg... Etter å ha undersøkt litt til så finner jeg ut at det i verste fall er RØDE HUNDER og at det kan være farlig for meg og lille gull i magen!

Så fort kan nysgjerrighet gå til frykt! :/ Wish us good luck!

Etter guttungen hadde spysjuka på onsdag, var det min tur...hele natten for å være presis... aldri i livet vært på dårlig som jeg er nå!
Eneste jeg har klart å fått i meg på 2 dager er en bolle og en cola.. håper på lysere dager!

Etter guttungen hadde spysjuka på onsdag, var det min tur...hele natten for å være presis... aldri i livet vært på dårlig som jeg er nå!
Eneste jeg har klart å fått i meg på 2 dager er en bolle og en cola.. håper på lysere dager!

Hufffff. masse god bedring ☺

I dag vil jeg klage.... Jeg er SÅ lei av hodepine,nesten en uke i strekk med hodepine. Den er ikke like kraftig hver dag,men er der hele tiden.
Blir så lei og sliten..
Håper det gir seg snart... ❤️

Klage på at bygdedyr har fått nyss I svangerskapet (vel og merke barndomsbygda til gubben ikke her vi bor nå,men er ikke langt unna) og at det spres som ild I tørt gress.... samtidig som en av mine venninner har sladret til sin søster som videre sladret til et søskenbarn av meg,som så ringte meg og var smålig paff. Skjønner ikke at folk bare kan la Vær å spre det til vi selv velger at vi ønsker å si det. Skal pinade stenge veggen på facebook når.termin nærmer seg at ingen Gratulerer meg før jeg selv får annonsert fødsel:banghead::banghead:

Jeg klager sjelden, men i dag synes jeg synd på meg selv.. Har fått omgangssyke :-( Kroppen er vond, all mat kommer opp igjen og jeg blir bekymret for lillegull i magen :-p Men heldigvis har jeg verdens beste samboer som har handlet inn alt av kjeks, cola og kokt havregrynssuppe til meg :-) Det var dagens syt :-p

Back
Topp