Lille er på nippen til å vokse ut av Lindex sin Newborn størrelse...og jeg synes ikke klærne i 68+ er like søte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lille er på nippen til å vokse ut av Lindex sin Newborn størrelse...og jeg synes ikke klærne i 68+ er like søte![]()
Samme her... hun tar ikke smokken så jeg brukes som detFikk 1 natt med 6 timer sammenhengende søvn, men thats it, resten er maks 3 timer... Synes vi fortjener søvn altså!
![]()
Er så enigSamme her... hun tar ikke smokken så jeg brukes som detFikk 1 natt med 6 timer sammenhengende søvn, men thats it, resten er maks 3 timer... Synes vi fortjener søvn altså!
![]()

Verste morgenen på en stund....Mini hadde bæsjet gjennom både bleie, pysj og laken (har heldigvis tisselaken, så kom ingenting på madrassen), så måtte jeg prioritere å henge opp det som lå i maskina i stedet for frokost for så å sette på alt han hadde bæsjet på....Han blir trøtt og grinete bare en time etter vi står opp så jeg fikk trødd i meg litt frokost før vi skulle trille på butikken...grining hele veien...etter gjentatte forsøk på å trille han i søvn gir jeg opp og går inn...han griner fortsatt...jeg slipper ut hunden fra badet som på den lille timen vi var borte har bæsjet ut hele gulvet...baby griner, jeg griner....får tørket det opp og skal opp å amme han i søvn...Men senga er jo strippet for laken...fml....
Savner litt alene tid, til å bare være meg:-( en litt lenger dusj eller en time søvn alene hadde vært godt.. Men..den slags luksus er ikke hverdagskost. [emoji23][emoji23]
Savner litt alene tid, til å bare være meg:-( en litt lenger dusj eller en time søvn alene hadde vært godt.. Men..den slags luksus er ikke hverdagskost. [emoji23][emoji23]
I dag føler jeg virkelig for å klage litt. I natt har min lille prins våknet så ofte at jeg bare har sovet i en time :O vanligvis har jeg verdens dårligste sovehjerte. Så det er ikke alltid det er hans feil at jeg ikke får sovet så lenge. Men i natt var det absolutt det. Venter enda på at han skal sove natten gjennom. Er så misunnelig på dere som har at det fint med søvn i lang tid nå. Selv om jeg leser en del nå om at de fleste her har litt urolige netter for tiden. Gi meg styrke til å overlever denne dagensender også over litt styrke til alle slitne mammaer her inne <3
Forstår deg veldig godt! Eneste alenetiden jeg har er på kvelden...mellom de gangene jeg må springe inn å finne tutten. Etter 5+ mnd begynner en å kjenne det. Som nevnt over: er der ingen som kan ta en økt eller tre for deg?![]()
Klem til deg [emoji173]en eller annen gang så blir det bedre! Og deeeet gleder jeg meg til!
Jepp, jeg ligger stort sett på gulvet og leker siste 1,5time før leggetid for det er det eneste som er greit. Blid fra morgen og furter på ettermiddagenEr så sliten av bare 30minutters dupper om dagen, og unge som blir mer og mer grinete utover dagen... kan ikke legge henne tidligere heller, for da tror hun det bare er en dupp! Flere som har det sånn?? Er det en fase??
Jepp, jeg ligger stort sett på gulvet og leker siste 1,5time før leggetid for det er det eneste som er greit. Blid fra morgen og furter på ettermiddagen![]()
Har stort sett sovet i 30-40 min to ganger daglig, men den siste uka er det litt bedre etter jeg lar han sove ute i vogna. Da er det to lurer på 1-1,5timeGodt å høre det er flere, selvom jeg unner ingen furtete unger.. men da er det ikke så unormalt. Sover din om dagen da?
Har stort sett sovet i 30-40 min to ganger daglig, men den siste uka er det litt bedre etter jeg lar han sove ute i vogna. Da er det to lurer på 1-1,5time![]()
Sliter dere og med søvn på dagtid?
Bare å holde ut så blir det bedre snartÅh så fantastisk. Vi har gått andre veien - fra 1 1/2-2t til 30-40 min.. er nok utviklingssprang 5... :-/