Hvor fort merket du bedring på sårene? Har hørt at det ikke er sikkert d blir bedre siden han allerede har etablert en sugeteknikk...Amming skal være kos for dere BEGGE stakkars deg. Jeg synes du skal få det gjort så du kan ha en smertefri amming![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor fort merket du bedring på sårene? Har hørt at det ikke er sikkert d blir bedre siden han allerede har etablert en sugeteknikk...Amming skal være kos for dere BEGGE stakkars deg. Jeg synes du skal få det gjort så du kan ha en smertefri amming![]()
Det er det som er problemet mitt. Jeg blir så stresset av å sove når lille sover. Blir bare liggende å vente på at han skal lage lyd. Mener det skal finnes en cd med søvnhypnose til hjelp for korte dupper. Skal høre med helsestasjonen. Hadde vært fint å kunne utnytte duppene til lillegutt til å sove litt selv![]()

Hvor fort merket du bedring på sårene? Har hørt at det ikke er sikkert d blir bedre siden han allerede har etablert en sugeteknikk...
Kan være voksedøgn? Håper det snur igjen snart for dereDet går bare nedover med nattesøvnen her i husetfør hadde vi opp til 6 timer i strekk på natten. Nå er det mat hver 2-3 time igjen
![]()
Takk <3 ja må være voksedøgn. Har våknet for mat 5 ganger mellom 21 og nå. Han har vært sulten hver gang.Kan være voksedøgn? Håper det snur igjen snart for dere![]()
Takk <3 ja må være voksedøgn. Har våknet for mat 5 ganger mellom 21 og nå. Han har vært sulten hver gang.
Nei jeg har ikke prøvd liggende amming enda. Tror jeg må prøve det. Må være veldig praktisk når det er økedøgn.Huff, min er også gjerne våken så ofte. Jeg ligger og ammer og registrer da knapt at han våkner før jeg sovner igjen . Prøvd det samme?
Det må du prøve! Jeg ammer kun liggende om natten og det er herlig å ikke måtte rigge seg til sittende. I tillegg prøver venstre bryst til stadig å drukne lille (brystspreng), så da har liggende blitt redningen siden det ikke blir så trykk på melkaNei jeg har ikke prøvd liggende amming enda. Tror jeg må prøve det. Må være veldig praktisk når det er økedøgn.
Haha. Den drukningen kjenner jeg til. Jeg ammer i ganske mørkt rom. I morges var lillegutt helt stiv i ansiktet av melk.Det må du prøve! Jeg ammer kun liggende om natten og det er herlig å ikke måtte rigge seg til sittende. I tillegg prøver venstre bryst til stadig å drukne lille (brystspreng), så da har liggende blitt redningen siden det ikke blir så trykk på melka![]()
Hahahahahahahahahaha!!!!!Haha. Den drukningen kjenner jeg til. Jeg ammer i ganske mørkt rom. I morges var lillegutt helt stiv i ansiktet av melk.
Hehe, måtte le høyt nå! Ser det så for megHaha. Den drukningen kjenner jeg til. Jeg ammer i ganske mørkt rom. I morges var lillegutt helt stiv i ansiktet av melk.
Hehe, måtte le høyt nå! Ser det så for meg
Noen ganger når jeg skruer på lyset på morgenen har lille størknet gulp gnidd utover ansiktetStakkars.. ammer også i mørkt rom
![]()
Hahahahahahahahahaha!!!!!![]()

Gårsdagens sutring: Våknet til at bleien hadde lekket så til de grader og lillegutt nærmest var innsmurt i bæsj. Etter å ha kommet oss igjennom den forferdelige badestunden hvor lille bare skrek fikk jeg endelig tørket og roet han. Mens jeg sjekker at rumpen er fri for bæsj ser jeg plutselig at lille tisser. Strålen går selvfølgelig opp på hans eget hode og griser til hår og ansikt. Til og med øynene var fulle av tiss stakkars.Endte selvfølgelig med ny baderunde og mer baluba.
Dagens sutring: Sovet minimalt i natt. Klarer ikke sovne igjen etter amming. Lille har og vært usedvanlig mye sutrete de siste dagene så blir nok en spennende dag![]()
Sikkert et tåpelig spørsmål. Men har du forsøkt å gi mme? Søsteren min hadde store problemer med gutten sin hele ammeperioden. Han sov lite og gråt mye. Gutten la godt på seg, men hadde det ikke bra. De fant aldri ut hvorfor. Hun prøvde og melkefri diett, men det virket ikke. Da hun ga opp ammingen og gikk over til mme ble livet totalt forandret. Gutten ble mer tilfreds og fikk bedre søvn.Hylgråt og sutret om hverandre fra jeg prøvde å legge henne kl 22 til hun endelig sovnet 02. Våknet hysterisk klokken 4, gråt utrøstelig til 0430.. De siste dagene har hun plutselig begynt med denne hylgråten, høres ut som hun har kjempevondt og jeg gråter sammen med henne når det står på.. Melkefri i 2 uker, men ingen (!!) bedring, har bare blitt verre synes jeg. Det er så fælt å bare glede seg til hun blir eldre og slutter å gråte så mye![]()
Huff, høres ikke noe godt utSender deg en klem og håper dagen og natten blir mye bedre i dag
![]()
Hylgråt og sutret om hverandre fra jeg prøvde å legge henne kl 22 til hun endelig sovnet 02. Våknet hysterisk klokken 4, gråt utrøstelig til 0430.. De siste dagene har hun plutselig begynt med denne hylgråten, høres ut som hun har kjempevondt og jeg gråter sammen med henne når det står på.. Melkefri i 2 uker, men ingen (!!) bedring, har bare blitt verre synes jeg. Det er så fælt å bare glede seg til hun blir eldre og slutter å gråte så mye![]()
Føler meg pinglete som klager når jeg leser hvordan du har det. Virker som du strir mer enn de fleste! Sender klem tilbake og håper ting bedrer seg for deg. Har ikke det, har tenkt at jeg skal amme uansett hva.. Men om denne gråten fortsetter tror jeg det blir mme og pumping en uke eller to for å se.. Håper bare melkefrien min evt får effekt snart, og at jeg kan amme videre!!Sikkert et tåpelig spørsmål. Men har du forsøkt å gi mme? Søsteren min hadde store problemer med gutten sin hele ammeperioden. Han sov lite og gråt mye. Gutten la godt på seg, men hadde det ikke bra. De fant aldri ut hvorfor. Hun prøvde og melkefri diett, men det virket ikke. Da hun ga opp ammingen og gikk over til mme ble livet totalt forandret. Gutten ble mer tilfreds og fikk bedre søvn.