Hva er liksom poenget med rier hvis det likevel ikke skjer noe???Det er heeeelt likt her!!Er så leeei!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er liksom poenget med rier hvis det likevel ikke skjer noe???Det er heeeelt likt her!!Er så leeei!!
Kjenner meg igjen. Dette er min første. Men humøret er svingende.Litt sånn akutt deppa idag... Vet ikke helt hva det er.. Sliten, tung, redd, spent, utålmodig, klar, ikke-klar, forventningsfull, gruer meg, gleder meg. Vet hva jeg går til,
Samtidig aner jeg jo ikke. Nytt barn, ny fødsel. Nytt liv ?
Blir nesten for mye!
:/
Kjenner meg igjen. Dette er min første. Men humøret er svingende.
Har begynt å gråte mye. Både av overveldende lykke og panikk,sorg,lykke igjen.. Hehe..
Er sliten av å kjenne på så mye og sliten av å ha det så ukomfortabelt.
Blir mye syting om dagen.
Hva er liksom poenget med rier hvis det likevel ikke skjer noe???
Du er ikke alene! Hvis det hjelper?!Jeg veeeet! Bare plagsomt! Uff! Skikkelig lei nå altså...
Du er ikke alene! Hvis det hjelper?!![]()
Nei det kan jeg tenke meg ikke var noen trøst. Trodde ikke man skulle ta paracet mer enn fire dager. Men de vet vel hva de snakker om der borte. Jeg liker ikke heller å ta medisiner. Men da jeg fikk rier ved modningsforsøket kom de med både morfin, panodil og sovemedisin. Tror sånne medikamenter sitter litt løst på sus. Sikkert vidunderlig under fødsel. Men jeg hater tanken på at babyen får det i seg. Godt du får bli satt igang på termin iallefall. Da vet du at det ikke er altfor lenge igjen (se bort ifra min historie angående igangsettingIngen igangsetting med det førsteFikk streng beskjed om å ta Paracet jevnlig for å ta toppen av smertene og for å få krefter til fødselen (smertene tærer på kreftene). Men, fikk og beskjed om at jeg ikke skulle gå lenger enn termin. Så, om ingenting har skjedd til neste mandag, blir jeg satt i gang. Ikke kjekt å ta Paracet, men...får prøve i små doser. Om hun hadde blitt født og fikk feber neste uke så hadde hun fått Paracet for å få ned feberen hun og. Ikke at det trøsta meg noe særlig
![]()
Hehe...skal se bort i fra din historieNei det kan jeg tenke meg ikke var noen trøst. Trodde ikke man skulle ta paracet mer enn fire dager. Men de vet vel hva de snakker om der borte. Jeg liker ikke heller å ta medisiner. Men da jeg fikk rier ved modningsforsøket kom de med både morfin, panodil og sovemedisin. Tror sånne medikamenter sitter litt løst på sus. Sikkert vidunderlig under fødsel. Men jeg hater tanken på at babyen får det i seg. Godt du får bli satt igang på termin iallefall. Da vet du at det ikke er altfor lenge igjen (se bort ifra min historie angående igangsetting)
Hæ?! 11 dager over og de setter deg ikke i gang? Trodde en skulle gå maks 1 uke?Nå gir jeg snart opp!!! Er på dag nr 2 på sykehuset og ringte med godt mot føden nå på morgenen og får klar beskjed at det ikke blir tid til å sette meg igang idag heller....11 dager over termin og herved utslitt før fødselen er igang. Enda kan jeg jo risikere at det tar tid når jeg først blir satt igang og må være her på dagesvis. Unne ingen å måtte gå så langt over termin (og iallefall ikke 3 ganger). Begynner å få dårlige netter da jeg ligger å bekymrer meg for komplikasjoner og at noe skal skje lille (som har plutselig blitt roligere I magen). Det var dagens syt, gudene vet hva man skal gjøre for å få denne dagen til å gå...![]()
Trodde også man skulle bli satt igang da, men makstiden er visst 42+0...når jeg var her på 1 overtidskontroll var det rolige forhold her, så skjønner ikke at de ikke bare satt meg igang da.Hæ?! 11 dager over og de setter deg ikke i gang? Trodde en skulle gå maks 1 uke?![]()
I Skien setter de heller ikke igang før 42+0 hvis ikke noe tilsier at de må det. Men jeg ville fortalt de at du kjente mindre liv?Trodde også man skulle bli satt igang da, men makstiden er visst 42+0...når jeg var her på 1 overtidskontroll var det rolige forhold her, så skjønner ikke at de ikke bare satt meg igang da.
Nei, det kan ta motet fra mange og enhver!! I dag startet jeg dagen med ganske kraftige rier, så krysser fingrene for at det skjer noe snart!!! Please!Ingen skulle få ha det sånn her! :-/
Nå gir jeg snart opp!!! Er på dag nr 2 på sykehuset og ringte med godt mot føden nå på morgenen og får klar beskjed at det ikke blir tid til å sette meg igang idag heller....11 dager over termin og herved utslitt før fødselen er igang. Enda kan jeg jo risikere at det tar tid når jeg først blir satt igang og må være her på dagesvis. Unne ingen å måtte gå så langt over termin (og iallefall ikke 3 ganger). Begynner å få dårlige netter da jeg ligger å bekymrer meg for komplikasjoner og at noe skal skje lille (som har plutselig blitt roligere I magen). Det var dagens syt, gudene vet hva man skal gjøre for å få denne dagen til å gå...![]()
Uff, håper det ordner seg snart!Trodde også man skulle bli satt igang da, men makstiden er visst 42+0...når jeg var her på 1 overtidskontroll var det rolige forhold her, så skjønner ikke at de ikke bare satt meg igang da.
Blææ! Bestilte tv2 sumo for å se hestesport OL osv når dagene bli lange og ventetid er lang. OL har funka bra, men så at det var mye ana jeg kunne la surre å gå på tv'n imens jeg baka osv. Neida! Alle program jeg kikker på så blir det hakking og surr. Alle episoder kutter ut. Det koker i hode på meg av småting. Hormonene mine er virkelig på bærtur, så kjenner tv2 (og plenklypperen til nabo'n) burde passe seg.![]()
Utrolig kjedelig! Ja, de virkelig på plass. Et under at jeg ikke har flydd på noen i nabolaget her snart tror jeg. Og stakkars mannen som må overleve med disse hormonene.Så kjipt! Ja disse hormonene er herlige du![]()
Utrolig kjedelig! Ja, de virkelig på plass. Et under at jeg ikke har flydd på noen i nabolaget her snart tror jeg. Og stakkars mannen som må overleve med disse hormonene.![]()