Klagetråd!

Litt sånn akutt deppa idag... Vet ikke helt hva det er.. Sliten, tung, redd, spent, utålmodig, klar, ikke-klar, forventningsfull, gruer meg, gleder meg. Vet hva jeg går til,
Samtidig aner jeg jo ikke. Nytt barn, ny fødsel. Nytt liv ?

Blir nesten for mye!

:/
Kjenner meg igjen. Dette er min første. Men humøret er svingende.
Har begynt å gråte mye. Både av overveldende lykke og panikk,sorg,lykke igjen.. Hehe..
Er sliten av å kjenne på så mye og sliten av å ha det så ukomfortabelt.
Blir mye syting om dagen.

Kjenner meg igjen. Dette er min første. Men humøret er svingende.
Har begynt å gråte mye. Både av overveldende lykke og panikk,sorg,lykke igjen.. Hehe..
Er sliten av å kjenne på så mye og sliten av å ha det så ukomfortabelt.
Blir mye syting om dagen.

Kjenner meg sånn igjen. Innimellom føles alt helt håpløst. Hjelper ikke å høre at babyen kommer når den kommer, man vet jo det.

Venter og venter på pasienthotellet...ikke fått telefon fra føden så da tar de meg nok ikke inn idag, skjønner ikke at de er nødt til å drøye dette!!!!blir forbannet rett og slett...

Ingen igangsetting med det første:( Fikk streng beskjed om å ta Paracet jevnlig for å ta toppen av smertene og for å få krefter til fødselen (smertene tærer på kreftene). Men, fikk og beskjed om at jeg ikke skulle gå lenger enn termin. Så, om ingenting har skjedd til neste mandag, blir jeg satt i gang. Ikke kjekt å ta Paracet, men...får prøve i små doser. Om hun hadde blitt født og fikk feber neste uke så hadde hun fått Paracet for å få ned feberen hun og. Ikke at det trøsta meg noe særlig:p
Nei det kan jeg tenke meg ikke var noen trøst. Trodde ikke man skulle ta paracet mer enn fire dager. Men de vet vel hva de snakker om der borte. Jeg liker ikke heller å ta medisiner. Men da jeg fikk rier ved modningsforsøket kom de med både morfin, panodil og sovemedisin. Tror sånne medikamenter sitter litt løst på sus. Sikkert vidunderlig under fødsel. Men jeg hater tanken på at babyen får det i seg. Godt du får bli satt igang på termin iallefall. Da vet du at det ikke er altfor lenge igjen (se bort ifra min historie angående igangsetting :p)

Nei det kan jeg tenke meg ikke var noen trøst. Trodde ikke man skulle ta paracet mer enn fire dager. Men de vet vel hva de snakker om der borte. Jeg liker ikke heller å ta medisiner. Men da jeg fikk rier ved modningsforsøket kom de med både morfin, panodil og sovemedisin. Tror sånne medikamenter sitter litt løst på sus. Sikkert vidunderlig under fødsel. Men jeg hater tanken på at babyen får det i seg. Godt du får bli satt igang på termin iallefall. Da vet du at det ikke er altfor lenge igjen (se bort ifra min historie angående igangsetting :p)
Hehe...skal se bort i fra din historie;) Ordner seg nok for oss begge. Jeg ble litt lettere desperat i går etter legetimen at jeg dro til akupunktøren:p Det ble liv i leiren etter den timen, men roet seg i natt. Skal tilbake på torsdag, så får se:)

Nå gir jeg snart opp!!! Er på dag nr 2 på sykehuset og ringte med godt mot føden nå på morgenen og får klar beskjed at det ikke blir tid til å sette meg igang idag heller....11 dager over termin og herved utslitt før fødselen er igang. Enda kan jeg jo risikere at det tar tid når jeg først blir satt igang og må være her på dagesvis. Unne ingen å måtte gå så langt over termin (og iallefall ikke 3 ganger). Begynner å få dårlige netter da jeg ligger å bekymrer meg for komplikasjoner og at noe skal skje lille (som har plutselig blitt roligere I magen). Det var dagens syt, gudene vet hva man skal gjøre for å få denne dagen til å gå...:(

Nå gir jeg snart opp!!! Er på dag nr 2 på sykehuset og ringte med godt mot føden nå på morgenen og får klar beskjed at det ikke blir tid til å sette meg igang idag heller....11 dager over termin og herved utslitt før fødselen er igang. Enda kan jeg jo risikere at det tar tid når jeg først blir satt igang og må være her på dagesvis. Unne ingen å måtte gå så langt over termin (og iallefall ikke 3 ganger). Begynner å få dårlige netter da jeg ligger å bekymrer meg for komplikasjoner og at noe skal skje lille (som har plutselig blitt roligere I magen). Det var dagens syt, gudene vet hva man skal gjøre for å få denne dagen til å gå...:(
Hæ?! 11 dager over og de setter deg ikke i gang? Trodde en skulle gå maks 1 uke?:o

Trodde også man skulle bli satt igang da, men makstiden er visst 42+0...når jeg var her på 1 overtidskontroll var det rolige forhold her, så skjønner ikke at de ikke bare satt meg igang da.
I Skien setter de heller ikke igang før 42+0 hvis ikke noe tilsier at de må det. Men jeg ville fortalt de at du kjente mindre liv?

Så kjedelig! Føler virkelig med deg, unner ingen å gå så lenge. Sender deg en klem og håper de plutselig finner ett smutthull til deg!

Blææ! Bestilte tv2 sumo for å se hestesport OL osv når dagene bli lange og ventetid er lang. OL har funka bra, men så at det var mye ana jeg kunne la surre å gå på tv'n imens jeg baka osv. Neida! Alle program jeg kikker på så blir det hakking og surr. Alle episoder kutter ut. Det koker i hode på meg av småting. Hormonene mine er virkelig på bærtur, så kjenner tv2 (og plenklypperen til nabo'n) burde passe seg. :p

Blææ! Bestilte tv2 sumo for å se hestesport OL osv når dagene bli lange og ventetid er lang. OL har funka bra, men så at det var mye ana jeg kunne la surre å gå på tv'n imens jeg baka osv. Neida! Alle program jeg kikker på så blir det hakking og surr. Alle episoder kutter ut. Det koker i hode på meg av småting. Hormonene mine er virkelig på bærtur, så kjenner tv2 (og plenklypperen til nabo'n) burde passe seg. :p

Så kjipt! Ja disse hormonene er herlige du☺️

Utrolig kjedelig! Ja, de virkelig på plass. Et under at jeg ikke har flydd på noen i nabolaget her snart tror jeg. Og stakkars mannen som må overleve med disse hormonene. :p

Jeg har flydd på naboen flere ganger, føler meg nesten dum etterpå. Og mannen tør ikke si meg imot☺️

Back
Topp