Klagetråd

Har prøvd å lage fotobok på både foto Knudsen og Japan foto, men det blir bare stygt. Skjønner ikke en dritt av det.

Kjenner følelsen. Men her sier gubben alltid " ja er du sulten stakkar" selv om han fikk mat for 5 min siden!

Veldig greit, for da blir det jo ditt problem så lenge du ammer! :p er ikke dumme disse mannfolka..

Klager over å ha blitt lurt!

Bytta bort ei vogn i går, i ei anna vogn. De skulle være samme standard og jeg tok masse bilder av mi og viste alt av feil å mangler å gav beskjed om at hjemmet vårt var dyr å røyk fritt.

Først så dukker ikke dama opp som avtalt, hadde sovna. Litt irriterende, men som nybakt mamma selv vet je det er fort gjort å duppe av vis småtten gjør det. Så jeg bestemmer meg for å kjøre hjem til henne. Det tar meg kortere tid enn å vente på at hun skal mate og kle ungen å kjøre dit jeg sto å venta.

Kommer dit å hun står klar på tunet i regneværet med vogna. Jeg tar ut min vogn. Viser hvor den er litt slitt ol. Hun sier hennes vogn er litt falma. Jaja tenker jeg, skal jo brukes så ikke farlig det. Og med et kjapt øyekast ser den ok ut. Men det regner å en utålmodig baby skriker i bilen. Vi hadde jo tross alt venta på henne et par timer! Så vi sier takk å drar. Kommer hjem å får studert vogna bedre, første som slår meg er at den stinker! Skikkelig sur røyk å kattedo. Så finner jeg malings søl på den og flere rifter i stoffet.

Jeg vet jo jeg brude sjekket bedre på stedet før vi bytta å jeg kjenner jeg ikke orker den lange turen en gang til for å bytte tilbake.

Så nå er det vasking å lufting av vogna. Å må kanskje frem med nål og tråd eller tekstil lim å fikse rifter.

Noen som vet om man kan farge ei vogn i en annen farge enn den, som den har? Vogna er brun å kunne godt hatt den sort?

Bytta bort ei vogn i går, i ei anna vogn. De skulle være samme standard og jeg tok masse bilder av mi og viste alt av feil å mangler å gav beskjed om at hjemmet vårt var dyr å røyk fritt.

Først så dukker ikke dama opp som avtalt, hadde sovna. Litt irriterende, men som nybakt mamma selv vet je det er fort gjort å duppe av vis småtten gjør det. Så jeg bestemmer meg for å kjøre hjem til henne. Det tar meg kortere tid enn å vente på at hun skal mate og kle ungen å kjøre dit jeg sto å venta.

Kommer dit å hun står klar på tunet i regneværet med vogna. Jeg tar ut min vogn. Viser hvor den er litt slitt ol. Hun sier hennes vogn er litt falma. Jaja tenker jeg, skal jo brukes så ikke farlig det. Og med et kjapt øyekast ser den ok ut. Men det regner å en utålmodig baby skriker i bilen. Vi hadde jo tross alt venta på henne et par timer! Så vi sier takk å drar. Kommer hjem å får studert vogna bedre, første som slår meg er at den stinker! Skikkelig sur røyk å kattedo. Så finner jeg malings søl på den og flere rifter i stoffet.

Jeg vet jo jeg brude sjekket bedre på stedet før vi bytta å jeg kjenner jeg ikke orker den lange turen en gang til for å bytte tilbake.

Så nå er det vasking å lufting av vogna. Å må kanskje frem med nål og tråd eller tekstil lim å fikse rifter.

Noen som vet om man kan farge ei vogn i en annen farge enn den, som den har? Vogna er brun å kunne godt hatt den sort?
Da hadde jeg tatt kontakt med henne og sagt at enten skulle jeg ha litt penger mellom om din vogn var i bedre stand, eller fikk hun komme til deg og bytte tilbake.
Eller hadde jeg tatt turen tilbake og bytta igjen. Hadde ikke lagt babyen min i ek.vogn som stinka røyk og kattepiss! Æsj!

Jeg er litt pysete på sånnt så jeg hadde bedt gubben ringe!!

Jeg er litt pysete på sånnt så jeg hadde bedt gubben ringe!!

Jeg også er det :P men han har reist avsted å blir borte noen dager denne uka. Så blir litt rart å gjør sånt når han kommer hjem :P så jeg får prøve å gjør det beste ut av det. Just hive ei bøtte med zalo og klorvann over bagen å satt den ut til tørk i sola. :)

Da hadde jeg tatt kontakt med henne og sagt at enten skulle jeg ha litt penger mellom om din vogn var i bedre stand, eller fikk hun komme til deg og bytte tilbake.
Eller hadde jeg tatt turen tilbake og bytta igjen. Hadde ikke lagt babyen min i ek.vogn som stinka røyk og kattepiss! Æsj!

Nå vakser jeg å styrer å håper det blir bra. Ellers er hvertfall sportsdelen ok. Fikk jo stappa den i maskina med milo. Så den lukter godt. Den har stått ute i natt med bag på å bagen lukta ikke mer nå. Men for sikkerhets skyld heiv jeg ei bøtte med klor og zalo oppå den og gnikka og skylte. Så nå står den til tørk i sola. Jeg er pingle! Så ikke glad i å ta sånne krangler desverre! Å gubben er ikke hjemme på flere dager! :( får bare gjør det beste ut av det. Å har jo lært at man ikke skal ta alt for go "fisk"!

Våkenatt...og håpløs samboer

Når man vet at man må på butikken, det regner så det frister ikke å gå en times tur en vei da. Så da må man i bilen. Å det er det samme som sur unge, en stressende butikk tur og en vis fare for at hele dagen blir kaos. Å sambo er ikke hjemme i dag før lenge etter småtten har lagt seg OM han kan komme hjem i dag?!

Skulle ønske jeg hadde rå til å shoppe i dag. Av og til er det så kjedelig å måtte prioritere penger på fornuftige ting, særlig når det klør i fingrene etter å shoppe :p

Åh det er så mye !
De sier at jeg nekter dem å se barnebarnet dems, noe som jeg ALDRI har sagt.
Alt pga svigerfar ville komme å sove her i helga, og det passa utrolig dårlig for oss. Det er jo ikke HVER gang det passer å ha overnattingsbesøk ?
Så fordi vi ikke kunne, så ble det til at jeg nekter dem å komme og nekter dem å se barnebarnet dems..
Så nå må vi vel avlyse alle planer for at jeg ikke skal være svigerdatter fra helvete.. Frustrert ! Skjønner ikke hvorfor man skal lage drama ut av så bittelite.
Enkelte elske drama

Sur for at jeg trodde småtten skulle kose seg med pappaen i kveld. Men det var vist ikke greit! Var mammaen som måtte til når han skulle legges. Så ønsker om å slippe å styre med legginga gikk dårlig. Men koselig at mamma er best :P

Er så sur og trøtt i dag. Lille frøkna har vært så urolig i natt, var oppe å ammet henne flere ganger enn normalt i natt, og hun spyttet ut smokken hele tiden så jeg var nødt å sitte der å gi henne den hver gang til hun sovnet ordentlig (det er helt krise når hun mister den). Hadde håpet samboeren kunne stå opp med henne i morgest når hun ville opp siden jeg sov så lite i natt. Men nei, han var så trøtt. Skjønner ikke hva han blir så forbanna trøtt av. Ikke gjør han noe husarbeid, ikke må han stå opp på natta og ikke jobber han hver dag heller. Han sitter stort sett bare på ræva og ser på serier. Man blir sikkert forferdelig trøtt og sliten av det.

Er så sur og trøtt i dag. Lille frøkna har vært så urolig i natt, var oppe å ammet henne flere ganger enn normalt i natt, og hun spyttet ut smokken hele tiden så jeg var nødt å sitte der å gi henne den hver gang til hun sovnet ordentlig (det er helt krise når hun mister den). Hadde håpet samboeren kunne stå opp med henne i morgest når hun ville opp siden jeg sov så lite i natt. Men nei, han var så trøtt. Skjønner ikke hva han blir så forbanna trøtt av. Ikke gjør han noe husarbeid, ikke må han stå opp på natta og ikke jobber han hver dag heller. Han sitter stort sett bare på ræva og ser på serier. Man blir sikkert forferdelig trøtt og sliten av det.
Så irriterende :/ Blir sliten av å gjøre ingenting sikkert, da blir man jo LAT. Men syns du må få avlastning også da, så du bør si i fra til han.

Hva ER det med den elendige app'en her?! Har plutselig ikke lov å opprette ny tråd (igjen).

Sove maks 2 timer i natt å guttungen har vært skrikete i flere dag ikl i dag! Han har dårlig Matlyst også. Han har ingen feber eller noe. Utslitt.. På gråten. Føler meg helt mislykka.

Back
Topp