Klagetråd

Klager på at jeg kanskje har svangerskapsdiabetes. Hadde sukker i urin hos JM i går og litt høyt blodsukker. Så må på legekontoret kl 8 på tirsdag for ny glukosebelastning... ugh
Håpe du he slik som mej da... hadde fullt skår me sukker i urinen forge veke men he berre en kropp som skill ut sukker fort.. fekk svar i dag at sukkerbelastnings test va fin :-) Lykke til. Den me appelsinsmak e forresten ikkje å anbefale.

Klager på at jeg kanskje har svangerskapsdiabetes. Hadde sukker i urin hos JM i går og litt høyt blodsukker. Så må på legekontoret kl 8 på tirsdag for ny glukosebelastning... ugh

..eneste positive hvis du skulla ha det er jo at du kanskje ikke får lov til å gå på overtid :) så da har du bebis hjemme til jul <3

Håpe du he slik som mej da... hadde fullt skår me sukker i urinen forge veke men he berre en kropp som skill ut sukker fort.. fekk svar i dag at sukkerbelastnings test va fin :-) Lykke til. Den me appelsinsmak e forresten ikkje å anbefale.
Har tatt en gang før for noen uker siden så vet jo nå hva jeg går til, men skal passe å unngå appelsin :P får satse på at den er fin nå også :)

Har tatt en gang før for noen uker siden så vet jo nå hva jeg går til, men skal passe å unngå appelsin :P får satse på at den er fin nå også :)
Ej fekk valg mylla appelsin og sitron. Veit ikkje om sitron e bedre men appelsin vart søtare en nødvendig... søtt nok frå før av.

..eneste positive hvis du skulla ha det er jo at du kanskje ikke får lov til å gå på overtid :) så da har du bebis hjemme til jul <3
Heh, jo sant det. Heldigvis ikke lenge igjen å vente :) jeg bare håper han kjapper seg ut så jeg slipper hele glukosebelastningen :P

Ej fekk valg mylla appelsin og sitron. Veit ikkje om sitron e bedre men appelsin vart søtare en nødvendig... søtt nok frå før av.
Jeg bare fikk en som smakte melis :P kvalmende søtt men hjalp at den var iskald :)

Jeg bare fikk en som smakte melis :P kvalmende søtt men hjalp at den var iskald :)
Men fekk beskjed om at du kan drikke 30 ml vatten uten at det gjer noke me testen. D hjalp mej veldig. Sleit skikkelig me å få ned svineriet

Men fekk beskjed om at du kan drikke 30 ml vatten uten at det gjer noke me testen. D hjalp mej veldig. Sleit skikkelig me å få ned svineriet
Lata som om det var en shot, jeg da :P da klarte jeg å ignorere litt av smaken. Ble nå litt kvalm etterpå men da var jo alt nede :)

Argh, leggerutiner når lille slår seg vrang går ikke så godt sammen med bekkenet mitt. Får jo ikke til å bære henne inn på badet. Dritt lei denne svære invalide kroppen nå!

Hadde fått to hentelapper i posten i dag og skulle ut å hente pakkene. Var de på det postkontoret i nærheten av meg? Nei! Den andre pakken hadde ikke kommet en gang. Skjønner ingenting jeg. Fikk beskjed fra hun damen i posten at det var bare å gå til det andre postkontoret :mad: Da jeg sa at jeg var høygravid og hadde vondt ble hun litt mildere, men slang tilbake at jaja mannen din kan vel bare hente den da. Hadde bare lyst til å kaste noe på henne og skrike KJERRING.
Skjedde her forrige dagen. Mannen fikk sms om å hente pakke. Dro på posten. Ble sendt videre for den hadde kommet til en annen butikk. Dro han til den neste nei der var den ikke. Så på den siste der var pakken. :s var mypack/tollpost da. Han fikk kjørt litt fram og tilbake.

Klager på at kroppen er rar og det skremmer meg. Alt er skummelt når man er ansvarlig for noe som ligger inni magen.

Savner mannen som er på jobb i Nordsjøen. .. Angst for at fødsel skal starte. Iiik.

Gleda mej til ej kan slappe av og håpe på at fødselen skal bjønde... mååå knipe igjen ei veke til vis gubben skal få vere heime til jul og ej kan vere ferdig med siste eksamen. Helst må ej ha inne ungen til termin den 18. Men he berre født før og har stor unge og masse vatten so e veldig tungt å vanskelig no... tenk om ej kunne slappe av og glede mej til fødsel uten ditta presse...

Våknet kl 4 og fikk ikke sove mer etter det. Har ikke lyst til å stå opp riktig enda, men er så typisk at om jeg sovner igjen nå så blir jeg å sove drit godt, og det blir helt forferdelig å stå opp.

Back
Topp