Klagetråd

Må bare klage litt.. Jobben til mannen har satt han opp på at han skal dra og jobbe i trondheim imorgen, det er 6-7 timer unna her vi bor og han kjører bil, så det sier seg selv at han blir der noen dager. Håpet virkelig at noen andre kan dra og jobbe der! Nå har han jobbet så mye borte og imorgen er jeg er 37 uker på vei, så jeg vil ha han nærmest mulig. 1-2 timer unna holder i massevis!! Ja det er fortsatt tre uker til termin, men storesøster kom i uke 37+5, så man vet jo aldri.

Må bare klage litt.. Jobben til mannen har satt han opp på at han skal dra og jobbe i trondheim imorgen, det er 6-7 timer unna her vi bor og han kjører bil, så det sier seg selv at han blir der noen dager. Håpet virkelig at noen andre kan dra og jobbe der! Nå har han jobbet så mye borte og imorgen er jeg er 37 uker på vei, så jeg vil ha han nærmest mulig. 1-2 timer unna holder i massevis!! Ja det er fortsatt tre uker til termin, men storesøster kom i uke 37+5, så man vet jo aldri.
Det er dårlig gjort h is andre kan gjøre jobben.

Håper virkelig noen andre kan gjøre den jobben! Skjønner godt at du ikke vil han skal reise bort nå, spesielt når du fødte 37+5 sist gang...

Glemte å quote...

Fra å ut i bilden, kjøre 1 mil, gå ut av bilen og opp trappa til helsestasjonen, gå fra vente rommet og 3 meter inn t jordmor, så gå ut igjen og kjøre hjem. Så gå inn i hus.. Nå er bekkent helt føkt! Kjempe vondt!
Skulle pakka, bært ut i bilen og ordna litt småting.

Må vist vende meg til tilværelsen av å være 90% invalid frem til fødsel!

Jeg er såååå lei av kynnere! (eller modningsrier/lurerier eller hva det nå skal kalles)
Hver eneste dag i en måned nå har jeg hatt sammentrekninger som kjennes helt like ut som de første riene med førstemann. Ikke vonde, men veldig ukomfortable. Og akkurat idet det virker som de begynner å ta seg opp, stopper det. Så er det på'n igjen noen timer senere. Snakk om å gi forhåpninger til ei utålmodig, høygravid dame!

Tror ikke akupentur for å vende baby fungerte idag heller, hatt to timer skal prøve en gang til og da gir jeg opp... Arg ikke hjalp ytre vending, ikke å stå på alle fire og ser ikke ut som akupentur og hormon tbl jeg fikk med meg hjelper heller:/

I dag e ej 38 veke på vei, onsdag reise gubben på jobb i Danmark... surt å vere gift me sjømann.. han verte heldigvis sendt heim om noke skjer men likevel... e kje berre t fødselen ej treng han

Litt av en dag.... va me jordmora og beskjed om at ej må ta sukkerbelastnings test igjen. Berre venta på den beskjeden for kroppen min skill fort ut sukker... må på vekstkontroll for jordmora e redd d blir stor unge for ej he høge Symfysemål.. fekk telefon me systa mi om at huse sto i full fyr for naboleiligheita ha bjøndt å brenne.. so dei e hus lause på andre sida ta lande å ej kan ikkje reise ned å hjelpe å sitte her å kan ikkje gjere anna en å prise mej lykkelig for at d trossalt gjekk bra me dei sjøl om dei myste alt dei eige.. inkludert spesialutstyr til nevøen min so e avhengig av utstyr for å få i sej mat.. datra mi fann ut at d no va et fint tidspunkt å teste grense...
Har ikke sett denne før nå, men huff så alldeles forferdelig og tragis :( For en grusom dag :( Håper de har god forsikring, og at de får det de trenger rimelig raskt. Men så er det jo mye som aldri kan erstattes. Klem til deg!

Kjedelig å våkne med mensmurringer og "tak" i ryggen/rompa. Men det er bare ubehagelig å kommer å går. Men blir ikke svakere og ikke sterkere. Bare vondt nok til at man ikke får sove og går ikke bort med paracet. Er sånn vær natt nå siste uka!

Tror ikke akupentur for å vende baby fungerte idag heller, hatt to timer skal prøve en gang til og da gir jeg opp... Arg ikke hjalp ytre vending, ikke å stå på alle fire og ser ikke ut som akupentur og hormon tbl jeg fikk med meg hjelper heller:/
Uff da, hva blir neste da?

Kjedelig å våkne med mensmurringer og "tak" i ryggen/rompa. Men det er bare ubehagelig å kommer å går. Men blir ikke svakere og ikke sterkere. Bare vondt nok til at man ikke får sove og går ikke bort med paracet. Er sånn vær natt nå siste uka!
Men da modnes du vel, så det er noe vi må gjennom for å blir ferdig??
:)

Men da modnes du vel, så det er noe vi må gjennom for å blir ferdig??
:)

Helt sikkert, men som førstegangs vet man liksom ikke :P så blir jo litt sånn wæææ hva skjer nå. Åsså åhhh modning kanskje? Hehe.. Føler meg som et stort spørsmålstegn til tider!

Da blir du så moden til slutt atte ;)

Uff da, hva blir neste da?

De skulle sende henvisning til ks, så blir det avlyst hvis baby kommer på å snu seg selv.

Går rundt meg selv og venter på brev/ høre ifra de. Til nå har de ikke klart å sende et brev som lovet... Skulle ringe om en uke om jeg ikke hørte noe, spørsmålet skal jeg ringe på fredag som er akkurat en uke eller mandagen?

Det haster jo litt å få det på plass før ting starter av seg selv, hvis ikke må jeg akutt ta røntgen av bekken, eller få akutt ks. Hvis ikke blir jeg iallefall stresset:/

Back
Topp