Klagetråd

Usj. Har hatt en helt grei dag i dag, med alt lagt til rette for at jeg kan skrive og skrive på eksamen uten forstyrrelser. Så, for et par timer siden sa det helt stopp. Jeg orker ikke. Har ikke lyst overhodet til å skrive den sabla oppgaven, eller gjøre noe som helst annet for den saks skyld. Og jeg kjenner nå at det bare blir verre. Og jeg kjenner igjen denne følelsen, den resulterer ALLTID i at jeg er tiltaksløs og på grensen til deprimert i dagesvis fram til jeg får et eller annet emosjonelt utbrudd foran kjæresten. Ikke klarer jeg å tenke eller prate meg ut av det heller, for jeg skjønner ikke hva som er galt, jeg blir bare plutselig ute av stand til å se positivt på noe som helst! Åååhhhh, snakk om dårlig timing!
Legg vekk oppgåva å slapp av... ej også helde på me eksamensoppgåve no, å d hjelpe på å legge den vekk inni mylla... he skulle skrevet i heile dag å tvang mej sjøl t å skrive i går.. håpe ej klara å skrive i morga men veit at om ej pressa mej sjøl for masse blir ingenting gjort. E travelt å skrive oppgåve.. går nok veldig bra om du tillete dej sjøl å ta ei long pause :-)

Har også merket det ja. Konstante kynnere når jeg står og går. Bare når jeg ligger på siden så slipper jeg unna :p
Ja helt samme her, fryktelig slitsomt! Så blir mye tid i senga fortiden. Vurdere snart å bare bli der til jeg kan dra på sykehuset nå. Hehe :P

Klager over at jeg ikke har noen symptomer på at noe skjer. :P Og bekkenet blir bare verre og verre. :/

Babyen min er så rolig i magen..og jeg gruer meg til jordmortime i morgen, for jeg føler ikke magen har vokst noe :/ i tillegg har jeg så vondt i hodet..
Blitt skikkelig hypokonder merker jeg ... Vil bare vite at gutten min har det bra i magen <3

Har i hele kveld hatt menssmerter både nederst i magen og bak i ryggen. Bak i ryggen kom det sånn plutselig, men gav seg etter noen minutt. Mens smertene i magen har vært der nesten konstant i hele kveld! Fikk lett hodeverk og ble veldig slapp etter smertene i korsryggen gikk over. Hva er dette?? Er noe på gang? :( For det vil jeg ikke..

Har i hele kveld hatt menssmerter både nederst i magen og bak i ryggen. Bak i ryggen kom det sånn plutselig, men gav seg etter noen minutt. Mens smertene i magen har vært der nesten konstant i hele kveld! Fikk lett hodeverk og ble veldig slapp etter smertene i korsryggen gikk over. Hva er dette?? Er noe på gang? :( For det vil jeg ikke..
Jeg har hatt det sånn et par dager nå, og ingen tegn til at baby kommer enda, så hvis du ikke vil føde enda, kan jeg berolige deg med det. Jeg vil gjerne ha småen ut, men virker ikke som om dette er mer enn en form for modning/nedpress...ihvertfall ikkke enda.

Babyen min er så rolig i magen..og jeg gruer meg til jordmortime i morgen, for jeg føler ikke magen har vokst noe :/ i tillegg har jeg så vondt i hodet..
Blitt skikkelig hypokonder merker jeg ... Vil bare vite at gutten min har det bra i magen <3
Håper du har fått sovet inatt og ikke noe bekymret deg for mye. Håper du får gode bekreftelser på at alt er som det skal til jordmor idag ;-) Men om du skulle bli veldig bekymret og baby er myyye roligere enn normalt, er det bare å ringe føden og be om en sjekk og ctg.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt det sånn et par dager nå, og ingen tegn til at baby kommer enda, så hvis du ikke vil føde enda, kan jeg berolige deg med det. Jeg vil gjerne ha småen ut, men virker ikke som om dette er mer enn en form for modning/nedpress...ihvertfall ikkke enda.
Må henge meg på her. Har hatt det ganske likt de siste kveldene. Og det var ekstra plagsomt igår ettermiddag og kveld, og utpå kvekden fikk jeg plagsomme ilninger i korsryggen som kom og gikk, og det ga seg først etter ei god stund, 2t, etter at jeg la meg. Fikk også skikkelige ilninger i hele underlivet ei stund. Var litt skeptisk på om det var noe i gjære, men gav seg omsider. Skal både til jordmortime og på svangerskapspoliklinikken idag, så må spørre om dette bare er modning. Er 36+5 så tviler på st de sjekker modning idag, men vurderer å spørre. Er litt skeptisk til at fødsel starter før jeg når keisersnitt-dato, og den får jeg først idag.
Føler med dere, jenter. Det tar litt på nå mot slutten. Blir litt vanskelig å vite hva som er hva når disse episodene med murringer og tak kommer.

Håper du har fått sovet inatt og ikke noe bekymret deg for mye. Håper du får gode bekreftelser på at alt er som det skal til jordmor idag ;-) Men om du skulle bli veldig bekymret og baby er myyye roligere enn normalt, er det bare å ringe føden og be om en sjekk og ctg.

Ja, jeg sover heldigvis godt om natta enda..men lå lenge oppe og var småstressa ja..:-( var til og med oppe og spiste en brødskive med nugatti i håp om å få kjent litt ordentlige bevegelser. Fikk er par dult tilbake, men helt klart mye mindre enn det har vært før.. Får håpe baby bare har et par rolige dager :) og at jeg bare er ekstra stresset fordi det er 6 uker siden sist kontroll..

Tusen takk for gode tanker ;-) krysser fingrene selv! Det er vel helt normalt å bekymre seg uten grunn i et svangerskap..sikkert morsinstinktet som kommer snikende :-)

Magen er Stein hard i dag også. Skjønner ikke hva det skal være godt for. Så kommer foreldrene mine på besøk. Å huset er helt bomba. Men sambo har ikke gjort noe av det jeg ba om. Så nå mæ jeg elte rundt å få ordna litt her. Å det er så vondt! Å skal på synstest kl 13. Gi meg styrke!

Magen er Stein hard i dag også. Skjønner ikke hva det skal være godt for. Så kommer foreldrene mine på besøk. Å huset er helt bomba. Men sambo har ikke gjort noe av det jeg ba om. Så nå mæ jeg elte rundt å få ordna litt her. Å det er så vondt! Å skal på synstest kl 13. Gi meg styrke!
Sender litt styrke:)

Sorry! Har ikke styrke å sende, men sender en klem.

Folk er så dumme. Når jeg skriver i en ønskes annonse MAX pris... så er det for at jeg ønsker ikke å betale mer. For da er det ikke viktig. Og i allefall ikke få en mail på noe heeeeelt annet.

Ja, jeg sover heldigvis godt om natta enda..men lå lenge oppe og var småstressa ja..:-( var til og med oppe og spiste en brødskive med nugatti i håp om å få kjent litt ordentlige bevegelser. Fikk er par dult tilbake, men helt klart mye mindre enn det har vært før.. Får håpe baby bare har et par rolige dager :) og at jeg bare er ekstra stresset fordi det er 6 uker siden sist kontroll..

Tusen takk for gode tanker ;-) krysser fingrene selv! Det er vel helt normalt å bekymre seg uten grunn i et svangerskap..sikkert morsinstinktet som kommer snikende :-)
Må få høre hvordan det går til jordmor da ;-)

Litt av en dag.... va me jordmora og beskjed om at ej må ta sukkerbelastnings test igjen. Berre venta på den beskjeden for kroppen min skill fort ut sukker... må på vekstkontroll for jordmora e redd d blir stor unge for ej he høge Symfysemål.. fekk telefon me systa mi om at huse sto i full fyr for naboleiligheita ha bjøndt å brenne.. so dei e hus lause på andre sida ta lande å ej kan ikkje reise ned å hjelpe å sitte her å kan ikkje gjere anna en å prise mej lykkelig for at d trossalt gjekk bra me dei sjøl om dei myste alt dei eige.. inkludert spesialutstyr til nevøen min so e avhengig av utstyr for å få i sej mat.. datra mi fann ut at d no va et fint tidspunkt å teste grense...

Okei godt det ikke er det da :-) Hehe ja det er forskjellig, noen vil ha det ut nå, andre vil ikke helt enda.

Back
Topp