mor.t.to
Betatt av forumet
Legg vekk oppgåva å slapp av... ej også helde på me eksamensoppgåve no, å d hjelpe på å legge den vekk inni mylla... he skulle skrevet i heile dag å tvang mej sjøl t å skrive i går.. håpe ej klara å skrive i morga men veit at om ej pressa mej sjøl for masse blir ingenting gjort. E travelt å skrive oppgåve.. går nok veldig bra om du tillete dej sjøl å ta ei long pauseUsj. Har hatt en helt grei dag i dag, med alt lagt til rette for at jeg kan skrive og skrive på eksamen uten forstyrrelser. Så, for et par timer siden sa det helt stopp. Jeg orker ikke. Har ikke lyst overhodet til å skrive den sabla oppgaven, eller gjøre noe som helst annet for den saks skyld. Og jeg kjenner nå at det bare blir verre. Og jeg kjenner igjen denne følelsen, den resulterer ALLTID i at jeg er tiltaksløs og på grensen til deprimert i dagesvis fram til jeg får et eller annet emosjonelt utbrudd foran kjæresten. Ikke klarer jeg å tenke eller prate meg ut av det heller, for jeg skjønner ikke hva som er galt, jeg blir bare plutselig ute av stand til å se positivt på noe som helst! Åååhhhh, snakk om dårlig timing!