Klagetråd

Får trøste oss med at vi snart er ferdige :) Men kjenner jeg begynner å bli lei nå.
Får du sviende smerter i magen rett før du kaster opp?

Er nok magesyren som er pressa ganske langt opp, som gjør at man kaster opp lettere plutselig. Merker hvertfall at jeg får enda mer halsbrann av det.

Er godt det snart er over, kjenner jeg gleder meg veldig til å føle kroppen min er min igjen :P

Er nok magesyren som er pressa ganske langt opp, som gjør at man kaster opp lettere plutselig. Merker hvertfall at jeg får enda mer halsbrann av det.

Er godt det snart er over, kjenner jeg gleder meg veldig til å føle kroppen min er min igjen :p
ja det skal bli godt å få kroppen sin igjen :) Men kjenner jeg begynner å få nerver for fødselen igjen.. men men.. snart over :) :P

ja det skal bli godt å få kroppen sin igjen :) Men kjenner jeg begynner å få nerver for fødselen igjen.. men men.. snart over :) :P

Ja denne fødselen er en skremmendene greie. Så derfor gidder jeg ikke tenke så mye på det. Bare ta det når det kommer :P men er livredd egentlig! Smerteterskel er ikke eksisterende hos meg. Tåler ingenting..

Var hos helsesøster i dag ( i finland går man til hs en gang i mnd elns når man er gravid). Hun mente at alle mine plager kan føre til at de beslutter å ta ut lilleprinsen tidligere enn de vanligvis gjør, og jeg har SÅ dårlig samvittighet og føler jeg bare burde ha bitt tenna sammen og sagt alt var bra. Han er jo allerede i nedre sjikt størrelsesmessig..
Samtidig tar snart mangel på søvn knekken på meg, og halvparten av tingene hadde jegikke klart å skjule for legen uansett (blodtrykk, blodprosent, muskler på bærtur, sf-mål, medisinering osv..). Kjenner jeg har enda mer angst for at noe skal gå gæærnt dette svangerskapet enn sist.. *deppa*
Nei det var fint du sa det, syns jeg. har ikke du det bra påvirker vel det baby det heller..

Sambo sa det værste han kunne sagt til meg i dag... Er så utrolig såra og lei meg nå. Utrolig vondt når noen man er glad i misbruker ens svakhet for å heve seg selv :(

Sambo sa det værste han kunne sagt til meg i dag... Er så utrolig såra og lei meg nå. Utrolig vondt når noen man er glad i misbruker ens svakhet for å heve seg selv :(
Uff, det var unødvendig, og særlig nå som man er høygravid og sårbar...vet det ikke hjelper mye, men sender en klem :Heartred

Og så til klagen min: Hadde kursdag idag...yay, tenkte jeg! Mer avslappende enn en vanlig dag på jobb (jobber i barnehage) og sikkert både spennende og lærerikt. Joda, hadde det ikke vært for at det var 6 timer med foredrag i et skikkelig tett rom med 800 andre, korte pauser hvor dokøene var evig lange, fryktelig vonde stoler å sitte på i lengden og mat som jeg ikke kunne spise. Drittdag. Nå er bekkenet ødelagt, magen er vond og humøret er bånn. Godt det er helg.

Litt oppgitt over at jeg tror mini har snudd seg med hodet opp igjen..men får vel bare senke skuldrene, det er jo mulighet for at han kan snu seg tilbake igjen :-)

Hvorfor er man trøtt på dagen og våken på kvelden? Ulogisk og kjempe teit. Jeg vil være trøtt nå jeg, er nå alle sover :(

Jeg er utslitt, våkner hver time på natta med vondter i bekkenet og det har ikke vært en natt uten mareritt de siste par månedene.. Moren min gikk bort i fjor og hver eneste natt drømmer jeg om henne fra den vonde sykdomstida hennes, og noen av drømmene er så visuelt stygge- jeg skulle ønske jeg glemte drømmene så fort jeg våknet. Fungerer dårligere hjemme i rollen som mor, husmor og kjæreste men gjør alt jeg kan for at mangel på hvile ikke går utover dem, og jeg har bare lyst å gråte når jeg vet at jeg må på jobb dagen etterpå. Er 2,5 uker til jeg går ut i permisjon, men vet ikke om jeg holder ut. Jeg er skikkelig sytete om dagen..

Jeg er utslitt, våkner hver time på natta med vondter i bekkenet og det har ikke vært en natt uten mareritt de siste par månedene.. Moren min gikk bort i fjor og hver eneste natt drømmer jeg om henne fra den vonde sykdomstida hennes, og noen av drømmene er så visuelt stygge- jeg skulle ønske jeg glemte drømmene så fort jeg våknet. Fungerer dårligere hjemme i rollen som mor, husmor og kjæreste men gjør alt jeg kan for at mangel på hvile ikke går utover dem, og jeg har bare lyst å gråte når jeg vet at jeg må på jobb dagen etterpå. Er 2,5 uker til jeg går ut i permisjon, men vet ikke om jeg holder ut. Jeg er skikkelig sytete om dagen..

Du er ikke sytete. Det høres ut som du kanskje trenger litt tid til å roe ned- og litt tid til å bare slappe av uten å stresse med jobb. Du har mange nok år i livet ditt du skal jobbe. Kanskje det er best for deg, babyen og familien din at du starter permisjonen snart? :-) uansett, du er superflink som har holdt ut så lenge. Sender en klem :-)

Symfyse løsning fra H i dag!! Klarer knapt å gå. Vært skritt jeg tar gjør skikkelig vondt :( å jeg som skal i familie selskap i dag! Frister meget lite å pynte seg og stelle seg opp. Men må bare for er så mange som ikke kommer at bursdags barnet blir nok veldig lei om jeg også ikke kommer! Gi meg styrke!

******** nabogutten. Største drittungen jeg vet.
Lurer til seg jentungens leker og får henne til å gjøre ting hun vet hun ikke får lov til. Som nå.
Hun kom å ba om rattkjelken for å ake rett nedenfor huset som er helt trygt. Plutselig ser jeg at hun sliter med å trekke han bortover veien som er flekker is/asfalt og har blitt gruset. :mad:
Da er de på vei bort til han for å ake på veien som er fullstendig uaktuelt både pga føre og biler.
:eek::mad::mad::mad::mad::mad:
Jeg håper seriøst de flytter et annet sted for det er kun problemer med den gutten og ikke tilstedeværende foreldre.

Er lov å be om en sykemelding. All creds til de som har holdt ut i jobb så lenge..

******** nabogutten. Største drittungen jeg vet.
Lurer til seg jentungens leker og får henne til å gjøre ting hun vet hun ikke får lov til. Som nå.
Hun kom å ba om rattkjelken for å ake rett nedenfor huset som er helt trygt. Plutselig ser jeg at hun sliter med å trekke han bortover veien som er flekker is/asfalt og har blitt gruset. :mad:
Da er de på vei bort til han for å ake på veien som er fullstendig uaktuelt både pga føre og biler.
:eek::mad::mad::mad::mad::mad:
Jeg håper seriøst de flytter et annet sted for det er kun problemer med den gutten og ikke tilstedeværende foreldre.
Høres ut som nabogutten her. Virkelig uoppdragen og ufordragelig!

Back
Topp