Klagetråd

Er så trøtt for tiden, føler jeg ikke kan få nok søvn, uansett hvor mye jeg sover!

Samme problem her. Tror kanskje det er fordi jeg aldri sover mer enn 2 timer i strekk. Får aldri den gode dype søvnen.. Sånn med dere andre også? Opp å tisse HELE tiden :)

Skulle ønske leiligheten ryddet og vasket seg selv. Eventuelt at samboeren gjorde det. Men jeg var så dum at jeg kjøpte det nye call of duty spillet til han som kom ut i går.. så han får man jo ikke kontakt med. Føler at det ser helt jævlig ut her, selv om jeg innerst inne vet det ikke er så ille.

Tror jeg har en natt arbeider i magen for han har drivi og hamra i HELE natt

Skulle ønske jeg hadde vaksinert meg mot denne influensa! Fysj den er hard! Blir bedre å bedre for vær dag. Men går saaaaakte, verken meg eller babyen får sove godt om natten. For jeg hoster sånn og han våkner. Å han som pleier å sove om natten så jeg også har sove godt til nå. Blir sikkert helt føkt i døgnrytmen når jeg blir frisk igjen.. :(

Hvorfor er det sånn at disse lege og jordmor folka aldri er enige?? Blir Koko... Legen sier at alt er ok og jordmor maler verden sort. Blæh., vel vel... Ikke noe mer snop og kos de neste 6 ukene. Kaninfor og bare sunn mat fra nå av.. Glukosen var på 7.7 da jeg hadde sitte 2 timer. Å man har diabetes vis den er på 7.8 eller mer.. Såååe må være forsikig. Mens legen sa jeg var frisk og rask å alt var fint. Jeg liker ting med sukker i.. Hmf...

Hva er vitsen liksom. Dusje for så å kaste opp med en gang man kommer ut av dusjen? Føler meg jo veldig lite fresh nå da.

Hva er vitsen liksom. Dusje for så å kaste opp med en gang man kommer ut av dusjen? Føler meg jo veldig lite fresh nå da.

Føler med deg, samme skjedde med meg her om dagen.. Kom ut av dusjen, fikk hoste anfall, tissa på meg og kasta opp.. Bare å snu og begynne på nytt.. Snørr å tårer av frustrasjon!

Føler med deg, samme skjedde med meg her om dagen.. Kom ut av dusjen, fikk hoste anfall, tissa på meg og kasta opp.. Bare å snu og begynne på nytt.. Snørr å tårer av frustrasjon!
Får trøste oss med at vi snart er ferdige :) Men kjenner jeg begynner å bli lei nå.
Får du sviende smerter i magen rett før du kaster opp?

Å gi meg styke som mannen snorker! Er jo klin umulig og få sove!! Ikke reagerer han på at jeg dytter han heller.

Hvorfor er det sånn at disse lege og jordmor folka aldri er enige?? Blir Koko... Legen sier at alt er ok og jordmor maler verden sort. Blæh., vel vel... Ikke noe mer snop og kos de neste 6 ukene. Kaninfor og bare sunn mat fra nå av.. Glukosen var på 7.7 da jeg hadde sitte 2 timer. Å man har diabetes vis den er på 7.8 eller mer.. Såååe må være forsikig. Mens legen sa jeg var frisk og rask å alt var fint. Jeg liker ting med sukker i.. Hmf...
Åhr, stakkar:( Sugar is King! for tiden er det det som holder meg oppe om dagen, men jeg vet jo jeg burde skjerpe meg..

Var hos helsesøster i dag ( i finland går man til hs en gang i mnd elns når man er gravid). Hun mente at alle mine plager kan føre til at de beslutter å ta ut lilleprinsen tidligere enn de vanligvis gjør, og jeg har SÅ dårlig samvittighet og føler jeg bare burde ha bitt tenna sammen og sagt alt var bra. Han er jo allerede i nedre sjikt størrelsesmessig..
Samtidig tar snart mangel på søvn knekken på meg, og halvparten av tingene hadde jegikke klart å skjule for legen uansett (blodtrykk, blodprosent, muskler på bærtur, sf-mål, medisinering osv..). Kjenner jeg har enda mer angst for at noe skal gå gæærnt dette svangerskapet enn sist.. *deppa*

Back
Topp