Klager litt på at jeg ikke er helt klar for mandag og stå opp tidlig i morgen. Kunne gjerne vært helg noen dager til for min del.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klage litt på at det er litt trist at mange venner har tatt kontakt nå med meg. Å arrangert babyshower for meg. Å at det var derfor de tok kontakt. Ikke hørt noe fra flere av de hele graviditeten. Så kjenner litt på at det er litt trist at så fort denne dagen var over, så er det helt stille. Å virke ikke som de er intressert i noe mer nå.
Skjønner følelsen, men dem bryr seg nok til å lage det for DEG!Klage litt på at det er litt trist at mange venner har tatt kontakt nå med meg. Å arrangert babyshower for meg. Å at det var derfor de tok kontakt. Ikke hørt noe fra flere av de hele graviditeten. Så kjenner litt på at det er litt trist at så fort denne dagen var over, så er det helt stille. Å virke ikke som de er intressert i noe mer nå.
Du er jo heldig dersom noen lager babyshower for deg, regner ikke med noen bruker tid på å lage det til meg... Selv om du føler de ikke tar kontakt ellers, du kan jo invitere litt selv?
Skjønner følelsen, men dem bryr seg nok til å lage det for DEG!jeg har ingen slike. Så du er heldig du.
Håper det bedrer seg. Virker som at det er vanlig at venner trekker seg unna under graviditet. Kanskje dwm føler dem har lite å bidra med. Krysser fingrene for at alt ordner seg. Stor klem
Det var jo stor stas å få babyshower og jeg ble så rørt at jeg strevde lenge med å ikke sette i gang vannverketmen samtidig hadde jeg satt minst like mye pris på å hatt venninne mine rundt meg disse siste mnd. Har vært tøft å være å så alene, når vi var veldig sammensveiset før jeg ble gravid. Å alle venninne mine har jo barn selv og har vært gravide. Så skjønner ikke hvorfor de trekker seg unna nå. Men men... Får bare passe godt på minnene fra gårsdagen å håpe det blir bedre igjen nå babyen er kommer
![]()
Skjønner det veldig godt. <3Det var jo stor stas å få babyshower og jeg ble så rørt at jeg strevde lenge med å ikke sette i gang vannverketmen samtidig hadde jeg satt minst like mye pris på å hatt venninne mine rundt meg disse siste mnd. Har vært tøft å være å så alene, når vi var veldig sammensveiset før jeg ble gravid. Å alle venninne mine har jo barn selv og har vært gravide. Så skjønner ikke hvorfor de trekker seg unna nå. Men men... Får bare passe godt på minnene fra gårsdagen å håpe det blir bedre igjen nå babyen er kommer
![]()
Si det til dem!!Jada, jeg er takknemmelig for at de stelte i stand og det var kjempe morsomt. Men må ærlig innrømme at jeg hadde helle ønska å hatt gjevn kontakt med venninnene mine gjennom svangerskapet og ikke føle meg helt glemt alle disse mnd. Det har vært ganske sårt å gå gjennom dette så alene, når man var så nær venninne sine før man ble gravid.
Klager litt på et ubrukelig bekken. Har så innmari vondt i symfysen. Vondt og gå, og for ikke snakke om å snu seg om natta og å komme seg opp av sofa.