Klagetråd

Klager litt på at jeg ikke er helt klar for mandag og stå opp tidlig i morgen. Kunne gjerne vært helg noen dager til for min del.

Leide av låke kynnera so ej kjenne godt i Korsryggen

Klage litt på at det er litt trist at mange venner har tatt kontakt nå med meg. Å arrangert babyshower for meg. Å at det var derfor de tok kontakt. Ikke hørt noe fra flere av de hele graviditeten. Så kjenner litt på at det er litt trist at så fort denne dagen var over, så er det helt stille. Å virke ikke som de er intressert i noe mer nå.

Du er jo heldig dersom noen lager babyshower for deg, regner ikke med noen bruker tid på å lage det til meg... Selv om du føler de ikke tar kontakt ellers, du kan jo invitere litt selv?

Klage litt på at det er litt trist at mange venner har tatt kontakt nå med meg. Å arrangert babyshower for meg. Å at det var derfor de tok kontakt. Ikke hørt noe fra flere av de hele graviditeten. Så kjenner litt på at det er litt trist at så fort denne dagen var over, så er det helt stille. Å virke ikke som de er intressert i noe mer nå.
Skjønner følelsen, men dem bryr seg nok til å lage det for DEG! :) jeg har ingen slike. Så du er heldig du.

Håper det bedrer seg. Virker som at det er vanlig at venner trekker seg unna under graviditet. Kanskje dwm føler dem har lite å bidra med. Krysser fingrene for at alt ordner seg. Stor klem

Du er jo heldig dersom noen lager babyshower for deg, regner ikke med noen bruker tid på å lage det til meg... Selv om du føler de ikke tar kontakt ellers, du kan jo invitere litt selv?

Jada, jeg er takknemmelig for at de stelte i stand og det var kjempe morsomt. Men må ærlig innrømme at jeg hadde helle ønska å hatt gjevn kontakt med venninnene mine gjennom svangerskapet og ikke føle meg helt glemt alle disse mnd. Det har vært ganske sårt å gå gjennom dette så alene, når man var så nær venninne sine før man ble gravid.

Skjønner følelsen, men dem bryr seg nok til å lage det for DEG! :) jeg har ingen slike. Så du er heldig du.

Håper det bedrer seg. Virker som at det er vanlig at venner trekker seg unna under graviditet. Kanskje dwm føler dem har lite å bidra med. Krysser fingrene for at alt ordner seg. Stor klem

Det var jo stor stas å få babyshower og jeg ble så rørt at jeg strevde lenge med å ikke sette i gang vannverket :P men samtidig hadde jeg satt minst like mye pris på å hatt venninne mine rundt meg disse siste mnd. Har vært tøft å være å så alene, når vi var veldig sammensveiset før jeg ble gravid. Å alle venninne mine har jo barn selv og har vært gravide. Så skjønner ikke hvorfor de trekker seg unna nå. Men men... Får bare passe godt på minnene fra gårsdagen å håpe det blir bedre igjen nå babyen er kommer :)

Det var jo stor stas å få babyshower og jeg ble så rørt at jeg strevde lenge med å ikke sette i gang vannverket :P men samtidig hadde jeg satt minst like mye pris på å hatt venninne mine rundt meg disse siste mnd. Har vært tøft å være å så alene, når vi var veldig sammensveiset før jeg ble gravid. Å alle venninne mine har jo barn selv og har vært gravide. Så skjønner ikke hvorfor de trekker seg unna nå. Men men... Får bare passe godt på minnene fra gårsdagen å håpe det blir bedre igjen nå babyen er kommer :)

Har du tatt det opp med de? Kan jo være helt ubevisst og du er mer sensetiv og føler det mer ille enn det er? Eller de tilfeldigvis er mer opptatt akkurat nå? Håper det ordner seg;)

Skjønner det veldig godt. <3

har ikke fått svangerskapspenger fra nav for verken september eller oktober og er nesten to uker på overtid med husleie :mad: fredag ringte de å sa de skulle overføre den dagen, det glemte de tydligvis for ingeting var overført ennå :mad:

Jada, jeg er takknemmelig for at de stelte i stand og det var kjempe morsomt. Men må ærlig innrømme at jeg hadde helle ønska å hatt gjevn kontakt med venninnene mine gjennom svangerskapet og ikke føle meg helt glemt alle disse mnd. Det har vært ganske sårt å gå gjennom dette så alene, når man var så nær venninne sine før man ble gravid.
Si det til dem!!:) Det kan hende de helt enkelt ikke vet hvordan de skal forholde seg til deg=) Jeg husker jeg syntes det var vanskelig når bestevenninna mi var gravid, visste ikke helt om hun ville ha hvile og fred eller hva. Hun var heller ikke så himla flink til å ta kontakt med meg. I ettertid fikk jeg vite at hun hadde det kjempetungt, skulle så gjerne önske at hun hadde fortalt meg det, sagt at hun trengte meg, kanskje. Jeg syntes også det var litt kjedelig i lengden å bare prate baby:P Men ser jo nå at man lett ramler inn i en graviditetsboble:P

Jeg klager fordi jeg allerede er drittlei av å väre gravid, og det er to mndr igjen. TO måneder! 8 uker! orkerikketenkepåhvormangedager! Föles som jeg skal eksplodere om få strakser.

Klager litt på et ubrukelig bekken. Har så innmari vondt i symfysen. Vondt og gå, og for ikke snakke om å snu seg om natta og å komme seg opp av sofa.

Klager litt på et ubrukelig bekken. Har så innmari vondt i symfysen. Vondt og gå, og for ikke snakke om å snu seg om natta og å komme seg opp av sofa.

:( Kjenner til det.
Hadde bare HM nå kunnet pelle seg å få de "sateng" pysjamasene sine i butikk så hadde jeg kanskje klart å snu meg i senga på en normal måte siden de er så glatte. Men neeeida.. må sikkert vente til nærmere jul (som om det hjelper)

-Pregzilla

har såååå vondt!! :( har lyst til å hyle høyt!

Når kroppen verker på 3 dagen. Man ikke har hatt noen særlig godt søvn disse dagene og man rett og slett kjenner seg skikkelig nedfor å sliten. Da skulle man ønske at man ikke gikk inn i Novemer snart, men heller desember!! Hater å spise paracet, får så dårlig samvittighet.

Lure på kor d hadde våre å hatt energi.. heilt ødelagt. Sov 3 tima på dagen i går å trur ej må gjere d samme i dag.. sjøl om ej he innlevering til torsdag ej ikkje he bjøndt på å huse ser kje ut...

Som sagt i en annen tråd, mamma er sørpå for øyeblikket. Hun fikk lov til å dra hjem til meg å hente hunden min å gå tur. Kriteriet var. Ikke gå i huset. Kjæresten skal ikke inn i huset. Og hunden tas fra trappa (hun står gira der ). Og levere henne på samme måte. Og det er snekkere hjemme. La dem være. Og vi har en parkering som jeg som gravid med bekkenplager kan parkere på. Og snekkerne på den andre.

Tror dere dem ikke har klart å parkere sin bil på min parkering!!! Jeg måtte vakkle meg ned bakken for å komme meg hjem fra bilen. Mamma vet at det er vanskelig med parkering her. Og dem vet at jeg er 50% sykemeldt. For det sa jeg 3 ganger i går!!!!

Sp sitter vi nede i stua. Og hører dem komme inn. Da presterer dem begge å gå inn med EN hund. Jeg ber mannen min ta imot hunden. Så sier kjæresten til mamma at ja dem må da få se. Da går jeg opp og sier la dem få jobbe i fred. Jeg sa det spesifikt at ikke få i huset. En person er nok. (Jeg var selv akkurat itenfor. Det står bilen til snekkerne, verktøy, flissag, lim ect. Hva er aå vanskelig med å høre. Hva er så vanskelig med å vise respekt for folk som jobber, for huseiernes ønsker, for den gravide... hva er så vanskelig????

Alt er et ork!! Bekkenet, halsbrann, vann i beina... Kvalmen er også begynt å komme innimellom :( Klager også litt ekstra over at sambo skal reise i Nordsjøen på torsdag og blir vekke i 3 uker!! :(

I dag vil jeg klage litt på mangel av energi. Føler jeg ikke får gjort en dritt.

Back
Topp