Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bekkenet er helt umulig i dag!Skulle aldri ha støvsuget i går...
Uff, ikke gøy! Litt skummelt tenker jeg, hvilken uke er du i? Og hvordan går det med deg nå?Klager litt over at jeg etter kontroll på sykehuset blir innlagt etter innvendig ul og ctg. Litt for kort cervix og må registrere kynnere og evt rier i døgnet som kommer. Den hadde jeg ikke forventa:-o
Uff, ikke gøy! Litt skummelt tenker jeg, hvilken uke er du i? Og hvordan går det med deg nå?
Ja det høres ut som de heldigvis tar godt vare på dere begge, og ikke tar noen sjanserJeg er i uke 31+4 idag, og er fortsatt på observasjon på føden, men føler det har roet seg med vonde kynnere/masrier iløpet av dagen. Fikk lungemodnings-sprøyte igår og idag for sikkerhets skyld, og skal måle livmorhalsen på nytt i morgen for å se om kynneraktiviteten og magesmerter kan ha påvirkning på livmorhalsen.
Har fått forespeilet at jeg får hjem imorgen hvis de ikke finner endringer på livmorhalsen, pluss at gastrolege skal sjekke meg først. Har morbus crohns og magesmerter er jo en del av hverdagen, men det er litt utrivelig når magekramper kan fremprovosere kynnere og evt premature rier. Og kynnerene har vært veldig plagsomme den siste uke, og tidvis vonde.
Smertene fra crohns har også endret seg litt etter som magen har vokst og ting blir dytta opp og bak livmoren, så det begynner å bli litt vanskelig å skille mellom crohns smerter og eventuelle andre magesmerter som kan indikere komplikasjoner, modning og tidlige tegn på rier, så her tar de ingen sjanser. Godt å bli ivaretatt da. De er flinke på kvinne-barn-senteret på St. Olavs. Håper lillegull har god tid enda![]()
Ja det høres ut som de heldigvis tar godt vare på dere begge, og ikke tar noen sjansergodt å vite dere er i trygge hender! Håper alt ser bra ut og at du får dra hjem, baby bør holde seg inne i vertfall noen uker til
![]()
Ikke så akkurat klaging..
Men er så trist og lei meg. Jeg har en hund, som bor hos mamma å de. Pga sambo er så alergisk. Han har nå fått en kul som ikke er bra, å vi vet hvilken vei det bærer. Forløpig er han frisk og rask. Men nå har foreldrene mine sagt at de skal ordne med avliving etter jeg har født. Så jeg har noe anna å tenke på. Hadde de gjort det nå hadde jeg ikke vært oppgående på flere uker.
Så når jeg reiser hjem nå, er det oppdrag skjemme ut Iceå han syns jo det er helt topp. Men jeg syns det er så fælt å vite at jeg kanskje bare har 2-3 mnd igjen med han. Han er jo min første baby!
Gruer meg veldig til den dagen han skal reise med pappa til dyrlegentenker på det vær dag.
Syns mamma å de kunne drite i å sagt noe før det var nærmere tida de hadde tenkt å gjør det.
Å som ikke dette er nok, så har jeg en hest som blir 15 år til nyttår. Å ha har fått forkalkning i ene kneet. Å forløpig gjør det ikke vondt. Men jeg vet det kommer til å bli vondt. Å gjør meg så trist at jeg går glipp av nesten et år med han pga graviditet og tiden etter. At jeg kanskje kan risikere å måtte avlive han også før jeg får sjans til å bruke han skikkelig igjen![]()
Bare litt trist å leit det å ha dyr noen ganger![]()
Uff stakkars deg! Sånne dager har jeg også hatt...La det bli mandag fort som fy.. Jentungen tømte halve sakkosekken til lillebroren utover rommet mens jeg la han for en lur og var på do. Holdt på i over en time med å få opp isoporkulene så når er bekkene kaputt.
Lillebror sov bare 15-30 min så han er sur og grinete. Prøvde å legge han for en time siden noe som resulterte i at han bæsja, reiv av seg bleia å gnikka det utover senga, seg selv og sengtøye.
Gubben har fått en kink i ryggen så han greier jo nesten ikke gå. Er så sliten