Ååååå..... Det er så fælt! Hatt det 2 ganger og vil aldri noen gang evver ha det igjen!!!Klager over at jeg har klart å pådra meg influensa kjennes det ut som.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå..... Det er så fælt! Hatt det 2 ganger og vil aldri noen gang evver ha det igjen!!!Klager over at jeg har klart å pådra meg influensa kjennes det ut som.![]()
Håper du slipper unna!Ååååå..... Det er så fælt! Hatt det 2 ganger og vil aldri noen gang evver ha det igjen!!!
Håper du også slipper unnaHåper du slipper unna!![]()
Skal ikke si det helt sikkert da, kan være en kraftig forkjølelse. Men kjenner den typiske kroppsverken.
Takk for detHåper du også slipper unnaog god bedring.
Klager over ikke å ha ne å klage påneida, alltids noe - ubehag her og der, og vanskelig å finne gode stillinger. Blir stort sett bare maks 3-4 timers søvn i slengen for tiden
![]()
HahaSyk mann hjemme i dag... Need i say more??
Hahah, man er så rar når man er gravidDu vet du er gravid når.. du gråter hemningsløst fordi vaskemaskinen døde
Det triste var da å trekke ut kontakta og vite at den ikke virker mer![]()
![]()
JaaaaHahah, man er så rar når man er gravid![]()
So eining me dej... verte sprø av dei so ska verte sunne so bjønde dei å proppe i sej kjemikalier... forstå d den som vilGAAAAH!
Dagens klaging.. og dette engasjerer meg VELDIG gravid eller ei.
Kunstig søtningsmidler i mat isteden for sukker
Fettredusering av mat, isteden for at folk lærer seg hvor mye de bør spise (heller når de bør stoppe)
Tilsetting av proteiner, når en ferdigvokst kropp nesten ikke trenger proteiner
Kunstig søtning er farlig. Det endrer balansen i kroppen og senker imunforsvaret og overdreven bruk gir økt kreftrisiko.
Kroppen trenger fett, mettet som umettet.
Tilsetning av proteiner er altså like ille som genmodifisering av mat.
Jeg er nesten sikker på at verden kommer til å forgifte seg selv i ren idioti.
Jeg vil ha økologiske, rene produkter. Gode råvarer som er cruelty free.
Det er vel egentlig ikke så mye å forlange?
2/3 av maten du får kjøpt i dagligvaren inneholder enten for mye salt, konserveringsmidler og kunstig søtning.
Tenk på det. for det er skremmende! Vi spiser oss syke i ren uvitenhet. (or ignorance)
So eining me dej... verte sprø av dei so ska verte sunne so bjønde dei å proppe i sej kjemikalier... forstå d den som vil