Klagetråd

Det værste med stort hus, er at når msn skal rydde, så skal selvsagt alt rotet fra kjelleren opp i 2.etg, og alt rotet fra 2.etg ned i kjelleren!
Har flydd opp og ned trapper i hele dag:(

Det værste med stort hus, er at når msn skal rydde, så skal selvsagt alt rotet fra kjelleren opp i 2.etg, og alt rotet fra 2.etg ned i kjelleren!
Har flydd opp og ned trapper i hele dag:(
Neeeei! Er det virkelig sånn? Huff:p

Deilig å våkne med halsbrann:(

Kjipt jeg må på møte i dag, når jeg sov så deilig for første gang på så sinnsykt lenge!!!

Du vet du er gravid når.. du gråter hemningsløst fordi vaskemaskinen døde :sad015

Det triste var da å trekke ut kontakta og vite at den ikke virker mer :( :p

Du vet du er gravid når.. du gråter hemningsløst fordi vaskemaskinen døde :sad015

Hehehe, kjenner følelsen.. De merkeligste ting kan få tårer frem om dagen gitt :(

Ja, ikke langt mellom tårer og latter :D

Haha :D det er jo en nær og kjær venn ❤

Haha :D det er jo en nær og kjær venn ❤

I grunn var den jo det :p Vaskemaskiner er fine ting :D
Jeg tror faktisk det første den vasket for meg også var babyklær.
Jeg kjøpte den da eldste datteren min var 8 mnd. Den har hvertfall gjort jobben sin flittig :D

I grunn var den jo det :p Vaskemaskiner er fine ting :D
Jeg tror faktisk det første den vasket for meg også var babyklær.
Jeg kjøpte den da eldste datteren min var 8 mnd. Den har hvertfall gjort jobben sin flittig :D
Vi kjøpte ny for 5 år siden da vi kjøpte leilighet. Lurer på å kjøpe ny nå når vi skal flytte igjen. Sånn kombi-greie. Men ser egentlig ikke behovet heller.

Vi kjøpte ny for 5 år siden da vi kjøpte leilighet. Lurer på å kjøpe ny nå når vi skal flytte igjen. Sånn kombi-greie. Men ser egentlig ikke behovet heller.
Jeg har tørketrommel ved siden av, men nå vurderer jeg nesten å kjøpe en kombi jeg og. Da får jeg jo plass til en skikkelig stellekommode på badet :p

Men jeg ser for meg at når en kombimaskin trenger deler. aj aj aj.. Neeh. Skeptisk

Jeg har tørketrommel ved siden av, men nå vurderer jeg nesten å kjøpe en kombi jeg og. Da får jeg jo plass til en skikkelig stellekommode på badet :p

Men jeg ser for meg at når en kombimaskin trenger deler. aj aj aj.. Neeh. Skeptisk
Søstra til gubben har og den har visst streika ett par ganger :) jeg klarer meg fint uten. Men kjekt når man skal vaske dunjakker. Men kan liksom ikke kjøpe det bare pga det :p

Trodde bekkenet skulle holde seg litt stabilt nå når jeg er sykmeldt, men det blir jo bare værre :(

Back
Topp