sign er slik selv bare her er det et helt husDet er så slitsomt å føle at hele leiligheten må se helt strøken ut før man får besøk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sign er slik selv bare her er det et helt husDet er så slitsomt å føle at hele leiligheten må se helt strøken ut før man får besøk![]()
sign er slik selv bare her er det et helt hus![]()
Oi som jeg gleder meg til å få 180 kvm og 3 etasjer, hahasign er slik selv bare her er det et helt hus![]()
Oi som jeg gleder meg til å få 180 kvm og 3 etasjer, haha![]()
Vi har 90 nå og jeg synes det er nok, hahaSånn sett er det ganske greit med leilighet på bare 65 kvm![]()
Neeeei! Er det virkelig sånn? HuffDet værste med stort hus, er at når msn skal rydde, så skal selvsagt alt rotet fra kjelleren opp i 2.etg, og alt rotet fra 2.etg ned i kjelleren!
Har flydd opp og ned trapper i hele dag![]()
Kjipt jeg må på møte i dag, når jeg sov så deilig for første gang på så sinnsykt lenge!!!
Du vet du er gravid når.. du gråter hemningsløst fordi vaskemaskinen døde
Det triste var da å trekke ut kontakta og vite at den ikke virker mer![]()
![]()
HahaDu vet du er gravid når.. du gråter hemningsløst fordi vaskemaskinen døde
Det triste var da å trekke ut kontakta og vite at den ikke virker mer![]()
![]()
Hahadet er jo en nær og kjær venn ❤
Vi kjøpte ny for 5 år siden da vi kjøpte leilighet. Lurer på å kjøpe ny nå når vi skal flytte igjen. Sånn kombi-greie. Men ser egentlig ikke behovet heller.I grunn var den jo detVaskemaskiner er fine ting
Jeg tror faktisk det første den vasket for meg også var babyklær.
Jeg kjøpte den da eldste datteren min var 8 mnd. Den har hvertfall gjort jobben sin flittig![]()
Jeg har tørketrommel ved siden av, men nå vurderer jeg nesten å kjøpe en kombi jeg og. Da får jeg jo plass til en skikkelig stellekommode på badetVi kjøpte ny for 5 år siden da vi kjøpte leilighet. Lurer på å kjøpe ny nå når vi skal flytte igjen. Sånn kombi-greie. Men ser egentlig ikke behovet heller.
Søstra til gubben har og den har visst streika ett par gangerJeg har tørketrommel ved siden av, men nå vurderer jeg nesten å kjøpe en kombi jeg og. Da får jeg jo plass til en skikkelig stellekommode på badet
Men jeg ser for meg at når en kombimaskin trenger deler. aj aj aj.. Neeh. Skeptisk