Klagetråd

For alle dere som sliter med senestrekk/kramper/kribling osv- jeg hiver innpå med magnesium en tablett til middag, og en til kvelden- og drikker masse vann gjennom hele dagen, men spesielt på kvelden. Hvisker husker dette er det MYE bedre. Merker det med en gang jeg har vært dårlig på å drikke vann... Og hvis jeg våkner på natta med vondt blir det bedre av å tøye leggene litt/massere, også hive innpå enda litt mer vann :)

Skal i dåp i morgen. Blir pølseskinn-kjole å gammelkjærring pumps.... :confused:

For alle dere som sliter med senestrekk/kramper/kribling osv- jeg hiver innpå med magnesium en tablett til middag, og en til kvelden- og drikker masse vann gjennom hele dagen, men spesielt på kvelden. Hvisker husker dette er det MYE bedre. Merker det med en gang jeg har vært dårlig på å drikke vann... Og hvis jeg våkner på natta med vondt blir det bedre av å tøye leggene litt/massere, også hive innpå enda litt mer vann :)
Magnesium har alltid hjulpet meg mot muskel vondt. Men den siste uken.. hjelper ikke litt..... :( men har vært dårlig på å drikke vann. Å da verker hele kroppen. Så er nok der det ligger.

Har fått svangerskapsdiabetes, det er skikkelig KLAGEGRUNN! Aldri syns så synd i meg sjølv noken sinne. Æsj og bæsj!!!!

Førstegangs - Desemberbaby <3

Har fått svangerskapsdiabetes, det er skikkelig KLAGEGRUNN! Aldri syns så synd i meg sjølv noken sinne. Æsj og bæsj!!!!

Off ja då kan du virkelig klage.. heldigvis sluppet unda, men måtte tatt sukkerbelastnings test fleire gonga kvart svangerskap

Off ja då kan du virkelig klage.. heldigvis sluppet unda, men måtte tatt sukkerbelastnings test fleire gonga kvart svangerskap
Tok den for andre gang i går, trudde faktisk eg skulle sleppe unna... Av ein eller anna grunn, men Neida :( skal til jordmor på onsdag så får vel meir informasjon der. Og eg som kun har lyst på snop og frukt for tiden, snakk om dårlig gjort :P ;)

Blæh..føler jeg er ferdig med å føle meg bra :/ de siste dagene har vært SÅ tunge.. Halsbrann fra hel****, urolige føtter, VONDT i korsryggen og i på siden av beina, dårlig i magen med mye luftsmerter, kvalm og generelt SÅ sliten... :-( har sovet så dårlig i natt (siden jeg sovna halv to..) at jeg nesten ble lettet over at ungene våknet halv seks..enda de normalt ville fått beskjed om å legge seg igjen..

Dagens utblåsning ..

Skjønner ikke hvorfor guttungen våkner før hanen på helga, og så må jeg vekke han på uka:(

Skjønner ikke hvorfor guttungen våkner før hanen på helga, og så må jeg vekke han på uka:(
Hmm.. Kanskje han er mer sliten i hverdagene etter bh etc? At ting er litt roligere i helgene, og at han derfor trenger litt mindre søvn? :)

Søve so ekstremt dårlig no.... e me svigers å dei e sopass snilde å låne oss senga so kan ikkje klage noke på at ej vere super stiv i nakken av å ligge her... gubben drakk i går å ej vokna i natt av at han gjekk i søvne når han sko på do.... opna ei dør på klesskapet ;-) so vart masse styr for å få alt vekk å då gjekk d vertfall ikkje and å sove etterpå...

Absolutt gyldig grunn!

Når du våkner av at bekkenløsninga blir verre. :/
Våknet av det jeg trodde var en strekk i svangen. Fy det var vondt. Og bare det å ligge helt stille var vondt.
Når jeg tenker etter kunne det minne om modning. Og jeg har en brennende følelse øverst i magens muskelfester.

Klager litt for at mini er så rolig i magen, kjenner bevegelse men ikke mye. Å veldig få ganger i løpet av en dag. Å det skaper mye bekymra blikk fra familie å venner når jeg svarer at det ikke er noe villmann i magen. Akkurat som man kan lese i blikket på dem at de tenker noe er galt. Jeg tror ikke selv at noe galt selv, men blir jo litt redd når det virker som andre tenker det. Til og med jordmor ble litt rar når jeg sa han ikke var så vilter. Heldigvis var hjertelyden sterk å fin.

Klager litt for at mini er så rolig i magen, kjenner bevegelse men ikke mye. Å veldig få ganger i løpet av en dag. Å det skaper mye bekymra blikk fra familie å venner når jeg svarer at det ikke er noe villmann i magen. Akkurat som man kan lese i blikket på dem at de tenker noe er galt. Jeg tror ikke selv at noe galt selv, men blir jo litt redd når det virker som andre tenker det. Til og med jordmor ble litt rar når jeg sa han ikke var så vilter. Heldigvis var hjertelyden sterk å fin.
Ikke bekymre deg, snakket med ei godt voksen dame her en dag vi ble stående å snakke om spark og bevegelse i magen under graviditet. Ei som nettopp hadde fått sa at under hennes graviditet var det full fart ja.. med at jeg svarte at hun sparker og kjennes hun i magen her å ja:) så kommer det fra den godt voksne dama "enn jeg da som ikke kjente spark under noen av mine graviditeter og hadde mensen til jeg var 6 mnd på vei" Hun har 4 voksne barn :)

Derfor sier jeg: ikke bekymre deg.. :) :)

Det er så slitsomt å føle at hele leiligheten må se helt strøken ut før man får besøk :p

Back
Topp