Klagetråd

Klager over samboeren min som har spist hele nutellaen min. Gledet meg til å stå opp å spise brødskive med nutella. Men neida, den er skrapet helt tom og satt inn i skapet igjen! Av og til så lurer jeg på om jeg bor sammen med en forvokst unge. I tillegg har han igjen sittet hele natta å spilt ps3.

28.12.14 <3

Klager også på sambo. Han er fokjøla og døden nær høres det ut som :/

Har også en forkjøla samboer her. Er visst influensa på gang :(

28.12.14 <3
Manfluensaen virker det som. Han syter så mye at man skulle tro han skulle krepere hvert øyeblikk.

Idag vil jeg klage på bekkenet mitt! Har såå lyst å dra ut i bærmarka å plukke blåbær men jeg klarer jo ikke :/

Akkurat nå er jeg skikkelig irritert på meg selv som styrte i hele går med støvtørking og vasking. Hadde hvitevarene framme og vasket under/bak, og flyttet den store fryseboksen på et annet rom (fikk selvsagt hjelp av mannen). Flyttet en bokhylle inn på guttenes rom, vasket, hengte opp og brettet klær og ryddet generelt litt rundt omkring og laga middag og rydda og vaska vekk etter middag.
Idag er jeg helt gåen i ryggen/bekken. Føttene føles som gele.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg er såå trøtt vil bare sove sover hele tia når snuppa sover får jo ikke gjort en dritt .. vært sånn en uke nå, når jeg kommer meg ut så er jeg så søvnig at jeg er nesten redd folk skal tro jeg er rusa ; S har ikke kroppen skjønt at det må klare seg på lite søvn eller :p

Jeg klager på at jeg så nabogubben naken gjennom vindu når jeg gikk tur i går, og jeg får ikke bildet ut av hodet:(

Ble stoppa av UP i dag og ble 1600kr fattigere. Bare pga en dust som kom i full fart mot mæ ut fra et kryss. Så jeg måtte trø på, for følte han skulle kjøre i sia på meg :( skvatt jo.. Å der sto lasertrollet :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ble stoppa av UP i dag og ble 1600kr fattigere. Bare pga en dust som kom i full fart mot mæ ut fra et kryss. Så jeg måtte trø på, for følte han skulle kjøre i sia på meg :( skvatt jo.. Å der sto lasertrollet :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Nei, så surt! :( Ville ikke politiet høre på grunnen for at du kjørte litt for fort? Du kan jo ha unnverget en ulykke!

Klager på å ikke få sove i natt og er ekstremt trøtt. Våknet å måtte på do, hunden var super tørst og måtte på do siden jeg våkna. Og i samme farta så begynte det et helikopter å flakse over område/elva i over en time. Så lå våken og ventet på at gubben skulle våkne.. hørte på ringeklokka hans. Klagde litt og gav han en suss før han dro på jobb. Helikoptret gav seg ikke før etter 04. 45 en gang. Klarte ikke sove. Men nå må jeg på jobb... trøtt

Venter på årets Julegave<3

Æsj... Er så sulten...

25 uker <3

Vaskemaskinen som overhodet ikke kan stå i ro. Den må absolutt flytte seg til andre siden av rommet hver gang den sentrifugerer. Hjalp ikke med sånne knotter under heller. Dritt altså.

28.12.14 <3

Vaskemaskinen som overhodet ikke kan stå i ro. Den må absolutt flytte seg til andre siden av rommet hver gang den sentrifugerer. Hjalp ikke med sånne knotter under heller. Dritt altså.

28.12.14 <3

Her snekra svigerfar en sånn plate med kanter på som vi satt den oppi. Å da sto den helt i ro :) veldig praktisk. Ser ikke så lekkert ut. Men det gjør jobben ;)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Her snekra svigerfar en sånn plate med kanter på som vi satt den oppi. Å da sto den helt i ro :) veldig praktisk. Ser ikke så lekkert ut. Men det gjør jobben ;)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Tror vi også må få ordnet oss det :p Tørr jo nesten ikke vaske klær nå :p

28.12.14 <3

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Det måtte vi også, syns deg var ganske greit, for det ble fin plass å brette tøy på:)

Så slapp og giddeløs i dag. Føler bare for å ligge å ikke gjøre noe som helst. Burde rydde, vaske en maskin med håndklær og pakke ut av de siste eskene som står i stua. I tillegg er det tydeligvis min tur å lage middag i dag. Blir sur av å tenke på alt som må gjøres :p Er et ork å bare komme seg i dusjen i dag liksom :p

28.12.14 <3

Halsbrann og maur i bena. Lengter hjem til Norge <3

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Æsj, dårlig form i dag. Startet dagen med å kaste opp. Har mest lyst til å holde meg hjemme i dag, men det er dessverre uaktuelt siden jeg må på et møte i byen om 1 time. Håper bare jeg greier å holde på frokosten.

28.12.14 <3

Back
Topp