Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klager på at jeg er lei av å springe på do hele tiden.(Luksusproblemer.
)
Var hjemme alene jeg også, nå er ikke tordnet værst egentlig. Det værste var at jeg måtte sitte i stillheten, liker helst å ha lyder rundt meg i form for TV. Liker ikke å høre fremmede lyder rundt om i leiligheten når jeg er aleneUff som det tordnet! Satt hjemme her alene livredd![]()
Hehe... Når det lynet og tordner sitter jeg med vinduet helt åpent og bare ser ut :-D elsker sånt vær!Var hjemme alene jeg også, nå er ikke tordnet værst egentlig. Det værste var at jeg måtte sitte i stillheten, liker helst å ha lyder rundt meg i form for TV. Liker ikke å høre fremmede lyder rundt om i leiligheten når jeg er alene
<3 29.12.14 <3
Jeg hater at jeg alltid må bekymre meg så myehar kjent så lite bevegelse i magen de siste 3 dagene. Blir så trist og urolig :/
28.12.14 <3
Det problemet har eg også hatt med legen min. Kom til henne i uke 19+4 da eg nesten ikke klarte å gå. Fikk beskjed av henne at det var alt for tidlig å få bekkenløsning. Fikk heller ikke noe henvisning. Gikk rett til kiropraktor som konstanterte bekkenløsning. Ble sykemeldt 50%, som no er økt til 100% da det vare er blitt verre.. Anbefaler deg virkelig å gå til kiropraktorFerien er overdet er tid for jobb!! Bekkenet er helt på tryne, men legen ville ikke henvise meg til fysio eller gi meg noen form for hjelp eller støtte. Så jeg skal gå på betong gulv hele dagen og bære tunge varer. Juhuu.. Snart kan jeg el ikke gå en gang
![]()
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
So irriterende da.... skjønner godt du e skuffet.Sitter å griner, for svigersøs har dratt inn katt i huse t foreldrene mine pga hu ikke kan ha katt hos seg. Å vi skulle reist ned dit i helga å vært pga 70års dag til farfar og festival i byen. Men sambo er dritt alergisk for katter! Så da blei det brått avlystå jeg hadde gleda meg sånn! Å skjønner ikke at pappa å lot en katt bo inne! Han hater jo katter!!! Åååå Gudd, skal snart på jobb i butikk. Å jeg bare griner og griner.. Er så deppa
![]()
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App