Klagetråd

Klager på at jeg er lei av å springe på do hele tiden. :P (Luksusproblemer. ;) )

Uff som det tordnet! Satt hjemme her alene livredd :p
Var hjemme alene jeg også, nå er ikke tordnet værst egentlig. Det værste var at jeg måtte sitte i stillheten, liker helst å ha lyder rundt meg i form for TV. Liker ikke å høre fremmede lyder rundt om i leiligheten når jeg er alene :p

<3 29.12.14 <3

Var hjemme alene jeg også, nå er ikke tordnet værst egentlig. Det værste var at jeg måtte sitte i stillheten, liker helst å ha lyder rundt meg i form for TV. Liker ikke å høre fremmede lyder rundt om i leiligheten når jeg er alene :p

<3 29.12.14 <3
Hehe... Når det lynet og tordner sitter jeg med vinduet helt åpent og bare ser ut :-D elsker sånt vær!

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

I dag vil jeg klage på jobben til samboeren min! I går jobbet han fra 15:00 til kl 5 om natta! Så skal han på jobb igjen nå kl 12 til midnatt. Skulle ønske jeg fikk hatt han litt mer hjemme :(

28.12.14 <3

Gaaaah. Hormonell a slår til igjen. I dag er jeg så lettrømme at jeg blir helt på gråten av nesten alt.. *ler*

Når du må bruke kost og brett for å plukke opp ting frå golve veit du at du burde ta ei pause... men he berre barnevakt no, so må gjere d ej kan for å bli ferdig...

mor til to gull, 05 og 12

Jeg hater at jeg alltid må bekymre meg så mye :( har kjent så lite bevegelse i magen de siste 3 dagene. Blir så trist og urolig :/

28.12.14 <3

Jeg begynner å bli sliten av å ikke få sove ordentlig en hel natt! Våkner for ingenting:(

Potte tett i nese, bihuler. Vondt i hode. Slapp og ligger rett ut på sofaen. Synes synd på meg selv. Er også veldig ett veldig hormontroll om dagen. Å i går begynte jeg å gråte for samboer hadde spist opp potetgullet som jeg hadde spart og gledet meg til med dipp :(

Ferien er over :( det er tid for jobb!! Bekkenet er helt på tryne, men legen ville ikke henvise meg til fysio eller gi meg noen form for hjelp eller støtte. Så jeg skal gå på betong gulv hele dagen og bære tunge varer. Juhuu.. Snart kan jeg el ikke gå en gang :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ferien er over :( det er tid for jobb!! Bekkenet er helt på tryne, men legen ville ikke henvise meg til fysio eller gi meg noen form for hjelp eller støtte. Så jeg skal gå på betong gulv hele dagen og bære tunge varer. Juhuu.. Snart kan jeg el ikke gå en gang :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Det problemet har eg også hatt med legen min. Kom til henne i uke 19+4 da eg nesten ikke klarte å gå. Fikk beskjed av henne at det var alt for tidlig å få bekkenløsning. Fikk heller ikke noe henvisning. Gikk rett til kiropraktor som konstanterte bekkenløsning. Ble sykemeldt 50%, som no er økt til 100% da det vare er blitt verre.. Anbefaler deg virkelig å gå til kiropraktor :) De er veldig flinke, og behandlingen vil eg si hjelper, selv om det ikke varer i mer enn 1- 2 dager ca. Absolutt verdt pengene :) Var også godt å få støtte og forståelse og ikke minst bekreftelse på at det var bekkenet. Ble langt dette ;) Masse lykke til på jobb!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sitter å griner, for svigersøs har dratt inn katt i huse t foreldrene mine pga hu ikke kan ha katt hos seg. Å vi skulle reist ned dit i helga å vært pga 70års dag til farfar og festival i byen. Men sambo er dritt alergisk for katter! Så da blei det brått avlyst :( å jeg hadde gleda meg sånn! Å skjønner ikke at pappa å lot en katt bo inne! Han hater jo katter!!! Åååå Gudd, skal snart på jobb i butikk. Å jeg bare griner og griner.. Er så deppa :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Sitter å griner, for svigersøs har dratt inn katt i huse t foreldrene mine pga hu ikke kan ha katt hos seg. Å vi skulle reist ned dit i helga å vært pga 70års dag til farfar og festival i byen. Men sambo er dritt alergisk for katter! Så da blei det brått avlyst :( å jeg hadde gleda meg sånn! Å skjønner ikke at pappa å lot en katt bo inne! Han hater jo katter!!! Åååå Gudd, skal snart på jobb i butikk. Å jeg bare griner og griner.. Er så deppa :(

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
So irriterende da.... skjønner godt du e skuffet.

mor til to gull, 05 og 12

Samboeren som alltid skal bruke flere timer på badet!! Jeg kødder ikke, han bruker 2 jævla timer på å dusje og drite! Nytter ikke banke på døra å si at jeg holder på å tisse meg ut heller. Like før jeg går ut i hagen å tisser!
Skjønner ikke hva han driver med der inne, det er så utrolig irriterende. Er jeg på badet å dusjer og ordner meg kommer han å banker på døra, og jeg må ta all sminken i stua å gjøre meg klar der. Blir gaal!!

28.12.14 <3

Igår fortalte vi om graviditeten til min familie. Alle ble kjempe glade, begynte å grine, o.l. Men til poenget.. Nå har det kommer ut på Facebook og familien til sambo vet ingenting enda!! Vi hadde planer om å si det når de kom nedover neste helg, men det ser litt dårlig ut :O Dette tenkte jeg ikke noe på at jeg måtte si ifra om, da de vet at familien hans ikke vet noe enda .

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Back
Topp